Najlepsze, darmowe aplikacje,
które usprawnia pracę w firmie.
Przygotowaliśmy zestawienie najlepszych i darmowych aplikacji od Zoho, które pomogą Ci prowadzić Twój biznes online i ten tradycyjny. Aplikacje ułatwiające komunikacje, zarządzanie treściami w firmie, usprawniające procesy księgowe, marketing czy analitykę. Ponad 30 aplikacji, które pomogą Ci skutecznie rozwijać się w biznesie . Co najlepsze, są one zarówno w wersji desktopowej jak i mobilnej, a to oznacza, że możesz mieć do nich dostęp z każdego miejsca w jakim się znajdujesz.
Email & Współpraca
Komunikacja leży u podstaw działania każdej firmy. To na niej opierają się skuteczne negocjacje z partnerami biznesowymi oraz budowane relacje z pracownikami. Mając odpowiednie narzędzia poprawiasz efektywność pracy oraz swój wizerunek. Jakie narzędzia usprawnia Twoją pracę?
- Writer - To wydajny edytor tekstu i dokumentów online. Jest całkowicie darmowy i nie trzeba go pobierać. Współpracuje z MS Word, dokumenty można zapisywać jako PDF, a dzięki integracji z Wordpress publikować bezpośrednio na stronach Wordpress i Blogger.
- Sheet - Aplikacja do internetowych arkuszy, która pozwala Ci tworzyć, edytować i udostępniać arkusze kalkulacyjne w sieci. Kompatybilna z excelem, ponad 350 funkcji.
- Show - Aplikacja do prezentacji, umożliwiająca współpracę, publikowanie i tworzenie z dowolnego urządzenia. Kompatybilna z PowerPoint
- Mail -Bogata w funkcje i wolna od reklam skrzynka email dla biznesu.
- Cliq- Szybki i nieformalny komunikator w czasie rzeczywistym dla pracowników. Dzięki kanałom komunikacja w zespole jest widoczna, przejrzysta i wydajna. Darmowa wersja do do max. 100 użytkowników, 100 GB miejsca
- Projects- Narzędzie do efektywnego tworzenia i zarządzania projektami. Mnóstwo funkcji poprawiających współprace i wydajność. Darmowa wersja do 2 projektów.
- Sprints -Planowanie i śledzenie projektów dla zespołów Agile, sprawne zarządzanie produktami. Darmowy do max. 5 projektów i 5- ciu użytkowników
- Bug Trucker - Identyfikacja i śledzenie błędów w programach. Można zobaczyć, ile błędów zostało zarejestrowanych, czy zostały naprawione, a także więcej dzięki raportom. Bezpłatna wersja do dwóch projektów.
- Connect - Aplikacja społecznościowa, pozwalająca na łączenie się z kolegami, dzielenie pomysłami i rozpowszechnianie informacji. Wersja bezpłatna do 25 użytkowników.
- Meeting - Rozwiązanie dla konferencji internetowych. Ilość spotkań bez limitu dla 2 uczestników spotkań i do 10 uczestników webinaria.
- Notebook - Prosty w obsłudze notatnik do spisywania ważnych informacji czy pomysłów. Tekst, Checklisty, audio, photo, dodawanie plików, notatki wizualne
- Learn - aplikacja do szkoleń wewnętrznych. Darmowa wersja do 5 kursów i do max. 5 użytkowników.
Sprzedaż & Marketing
Tworzenie kampanii, budowanie formularzy, umawianie spotkań, zarządzanie hasłami? Najważniejsze zadania i procesy marketingowe zoptymalizujesz przy pomocy:
13. Campaigns - Wybierz odpowiedni projekt z bezpłatnej kolekcji szablonów, aby stworzyć najlepszą kampanię e-mail i zdobywaj klientów. Za darmo wysyłaj do 6000 maili miesięcznie do maksymalnie 2000 kontaktów na Twojej liście
14. Forms - Aplikacja do tworzenia formularzy. Ułatwia generowanie leadów i działania angażujące klientów. Bezpłatnie dla 3 formularzy, do 500 zgłoszeń / zapisów i 200 MB miejsca na pliki.
15. Sign - Aplikacja do zbierania podpisów cyfrowych na dokumentach firmy. Teraz kiedy większość zadań wykonujemy online, aplikacja znacznie ułatwia współprace i podpisywanie dokumentów. Bezpłatnie podpiszesz 5 dokumentów miesięcznie.
16. SalesIQ- SalesIQ to narzędzie, dzięki któremu w czasie rzeczywistym zbudujesz relacje z osobami odwiedzającymi Twoja stronę. Kompleksowe wsparcie dla obsługi klienta sprawi, że poprawisz wskaźniki rentowności inwestycji w działaniach marketingowych. Darmowe dla 3 operatorów.
17. Survey - Profesjonalne ankiety umożliwiające zwiększenie satysfakcji klienta z usług. Zbieraj opinie, analizuj dane i podejmuj lepsze decyzje.
18. Bookings - Zoho Bookings synchronizuje Twoje kalendarze, umożliwiając klientom samodzielne planowanie i opłacanie spotkań. Darmowe narzędzie dla jednego użytkownika.
19. Bigin - To CRM dla mikroprzedsiebiorstw -kompleksowe oprogramowanie dla rozwijających się i małych biznesów. Pozwala na zawieranie większej ilości transakcji w krótszym czasie. Darmowy dla jednego użytkownika.
20. Backstage- To oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, które umożliwia organizatorom planowanie i prowadzenie konferencji, spotkań i premier produktów. Jeden portal, nielimitowana ilość wydarzeń, nielimitowana ilość uczestników
21. Vault - To bezpieczny menedżer haseł, który zarządza Twoimi hasłami i automatycznie je uzupełnia w witrynach i aplikacjach.
Księgowość & Finanse
Kontrola wydatków i pisanie faktur to podstawa w każdym biznesie. Dzięki narzędziom od Zoho zapanujesz nad magazynem i terminowym fakturowaniem bez dodatkowych kosztów.
22. Books - obsługuje wszystkie zadania księgowe, dzięki czemu możesz skupić się na swoim biznesie. Darmowe dla jednego użytkownika
23. Inventory - oprogramowanie do zarządzania magazynem. Darmowa wersja obejmuje jeden magazyn, dwóch użytkowników i do 50 zamówień miesięcznie.
24. Invoice - oprogramowanie do fakturowania online, które pomaga tworzyć profesjonalne faktury, wysyłać przypomnienia o płatnościach, śledzić wydatki, rejestrować godziny pracy i szybciej otrzymywać płatności.
IT & Pomoc techniczna
Transformacja cyfrowa to ogromna szansa dla małych biznesów. Zoho udostępniło kilka darmowych narzędzi do obsługi klienta, które podwyższą jakość świadczonych przez Ciebie usług.
25. Desk - Wielokanałowe oprogramowanie do obsługi klienta. Darmowa wersja obejmuje 3 agentów.
26. Assist - oparte na chmurze oprogramowanie, które pomaga wspierać klientów na odległość poprzez internetowe sesje zdalnego wsparcia na żądanie. Bezpłatnie do użytku dla jednego agenta.
27. Lens - Interaktywna, zdalna pomoc, przekazywana w rzeczywistości rozszerzonej. Narzędzie dla branż: produkcja, budowa, autoserwis, ubezpieczenia, sprzedaż, konserwacja i naprawa. Darmowa dla przeprowadzenia jednej sesji.
Analityka
Prowadzenie biznesu bez analizy danych jest jak wróżenie z fusów. Przetestuj więc te inteligentne narzędzia:
28. Analytics - oprogramowanie do analizy biznesowej i danych. Umożliwia tworzenie zaawansowanych wizualizacji oraz szybkie i szczegółowe analizy na podstawie tych wizualizacji. Wersje bezpłatna dla 2 użytkowników.
29. Data prep - Inteligentne, rozszerzone, samoobsługowe narzędzie do przygotowywania danych. Pomaga łączyć, eksplorować, przekształcać i wzbogacać dane na potrzeby analiz, uczenia maszynowego czy migracji. Dla jednego użytkownika wersja darmowa.
Zarządzanie kadrami
Jeśli się rozwijasz koniecznie sprawdź te narzędzia do zarządzania kadrami:
Podsumowując:
Wszystkie aplikacje od Zoho znajdują się w chmurze. Jest to wygodne gdyż masz do nich dostęp zarówno z poziomu komputera jak i telefonu. Co więcej mogą być wykorzystywane osobno, jako samodzielne produkty albo w postaci zintegrowanych pakietów. Wszystkie możesz zupełnie za darmo przetestować w pełnej funkcjonalności w wersji trial od 14 do 30 dni w zależności od aplikacji.Tutaj możesz sprawdzić.