tagowanie partnerów Zoho
Produkty // Bezpieczeństwo Twoich danych w ZOHO //

Bezpieczeństwo Twoich danych w ZOHO

Ponad 100 milionów użytkowników zaufało produktom
Zoho korzystając z nich w prowadzeniu swoich firm.
Dlatego polityka bezpieczeństwa, prywatności i zgodności
jest zbudowane na fundamencie tego zaufania.

Fundamenty bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo produktu

Wszystkie produkty Zoho są bezpieczne z założenia, a każda zmiana i ich funkcje opracowane są w oparciu o bezpieczne wytyczne dotyczące kodowania, przechodzą przez narzędzia do analizy kodu, skanery słabych punktów i ręczne procesy przeglądu. Solidny framework bezpieczeństwa oparty na standardach OWASP, zaimplementowany w warstwie aplikacji, zapewnia funkcjonalności służące do ograniczania zagrożeń. 

Ochrona danych

Dane każdego klienta są logicznie oddzielone od danych innych klientów. Ponadto zapewniamy szyfrowanie zarówno w spoczynku, jak i podczas przesyłania, aby chronić dane użytkowników. Przechowywanie i tworzenie kopii zapasowych danych odbywa się w bezpieczny sposób.

Dostępność

Programy odzyskiwania danych po awarii i ciągłości biznesowej pomagają zapewnić wysoką dostępność. Dane klientów są rozmieszczone w różnych geograficznie centrach danych (DC), tak że dane w jednym DC są replikowane w innym. Gwarantuje to, że operacje przebiegają płynnie z minimalną stratą czasu lub bez straty czasu, jeśli jeden DC ulegnie awarii. Centra dystrybucyjne Zoho są fizycznie bezpieczne dzięki ścisłej kontroli dostępu ze strony dostawców kolokacji.

Bezpieczeństwo operacyjne

Zoho posiada solidny system rejestrowania i monitorowania, aby zapewnić czysty i bezpieczny ruch przez własne serwery. Korzysta z systemów wykrywania i zapobiegania włamaniom, aby zapewnić ochronę i zapobiec niewłaściwemu wykorzystaniu infrastruktury. Do zarządzania podatnościami używa się kombinacji certyfikowanych zenętrznych narzędzi do skanowania (od innych dostawców) oraz narzędzi wewnętrznych.

Więcej informacji można znaleźć
białej księdze dotyczącej bezpieczeństwa . 
Jeśli masz jakieś pytania, istnieje duża szansa, 
że ​​znajdziesz odpowiedź w dziale 
FAQ dotyczącym bezpieczeństwa

Certyfikaty zgodności

Przestrzegamy następujących standardów branżowych, aby zapewnić bezpieczeństwo i zgodność danych. 

Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat certyfikatów Zoho.

Zapewniamy:

Szyfrowanie w spoczynku   Szyfrowanie w tranzycie   Jednokrotne logowanie    Uwierzytelnianie wieloskładnikowe    Kontrola dostępu oparta na rolach    Funkcje logowania, audytu i monitorowania    Funkcje zwiększające prywatność danych osobowych

FAQ:

Co to jest tagowanie partnera-klienta?

Co to jest tagowanie partnera-klienta?

Oznaczanie (tagowanie) dedykowanych partnerów przez klientów to proces, w ramach którego partnerzy Zoho potwierdzają współpracę z klientami w celu zaspokojenia ich potrzeb.

Dlaczego potrzebujemy tagowania?

Dlaczego potrzebujemy otagowania?

Tagowanie potwierdza, że Ty jako Klient, współpracujesz z partnerem Zoho. Zobacz dodatkowe korzyści z tym związane.

W jaki sposób oznaczyć Partnera?
1. Będąc zalogowanym do konta w Zoho wejdź w link: 
 
- rejestracja na domenie .eu:  
- rejestracja na domenie .com: 
2. Zaznacz aplikacje Zoho i kliknij "Oznacz swojego partnera" (zielony przycisk w prawym dolnym 
rogu)  
3. Potwierdź kodem partnerskim: zpartner 
Czy klient może oznaczyć wielu partnerów dla różnych produktów Zoho?

Czy klient może oznaczyć wielu partnerów dla różnych produktów Zoho?

TAK. Klient może współpracować z jednym partnerem dla Zoho CRM, i innym partnerem dla Zoho Books. Tagowanie umożliwia powiązanie klienta z wieloma partnerami.

Czy klient może przenieść oznaczenie (tag) z jednego partnera na drugiego?

Czy klient może przenieść oznaczenie (tag) z jednego partnera na drugiego?

TAK. Gdy klient chce przejść się od jednego partnera do drugiego w celu świadczenia usługi Zoho, musi dodać kod nowego partnera na stronie Tag Partner. Do klienta zostanie wysłany e-mail, a o zmianie zostanie również poinformowany stary partner.

Masz pytania?

Jeśli masz pytania lub zagadnienia nie są dla Ciebie jasne, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością wszystko Ci wyjaśnimy.

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0