Zoho - lider technologii dla biznesu 2021

Platforma Zoho i jej flagowy produkt CRM, jak i wszystkie aplikacje dla biznesu, są chwalone przez krytyków internetowych, organizacje zajmujące się technologiami, a co najważniejsze, samych użytkowników,  już od samego początku wprowadzenia produktów na rynek. Firma zdobyła mnóstwo prestiżowych tytułów jako ulubiony CRM na świecie.  Poznaj recenzje samych użytkowników oraz najważniejszy tytuły i nagrody zdobyte przez Zoho i zobacz dlaczego warto przenieść swój biznes do Zoho.

SPRAWDŹ PRODUKTY ZOHO

Czym jest Zoho CRM?

Oprogramowanie Enterprise CRM jest wykorzystywane przez największe organizacje na świecie do prowadzenia procesów sprzedażowych. Zoho CRM - dzięki szerokiemu zakresowi, rozbudowanym funkcjom i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika - może zmierzyć się z każdą inną dużą marką, jeśli chodzi o technologię i funkcjonalność. Tam, gdzie inne CRM stosują drapieżne praktyki biznesowe i wieloletnie kontrakty z użytkownikami, aby zabezpieczyć swoje interesy, Zoho jest pewne jakości i funkcjonalności swojego produktu i oferuje elastyczne subskrypcje miesięczne, które mogą rozwijać się wraz z Twoją firmą.  Nie dziwią więc liczne nagrody jakie firma otrzymuje każdego roku.

Najważniejsze tytuły:

Nucleus Research – lider wartości technologii CRM 2021

Nucleus prowadzi całoroczne badania w celu zidentyfikowania dostawców CRM, którzy zapewniają najwyższą wartość. Ich badania obejmują pogłębione wywiady z użytkownikami końcowymi, ankiety dla dostawców i oceny zwrotu z inwestycji w czasie rzeczywistym. Zoho dostał tytuł  lidera w swojej macierzy wartości technologii CRM 2021, zapewniając zarówno wysoką funkcjonalność, jak i użyteczność dla swoich klientów

PCMag - zwycięzca, wybór klientów i wybór redakcji

Jest to nagroda bardzo osobista dla Zoho CRM, ponieważ pochodzi od najważniejszych osób, czyli klientów. W 2019 roku PCMag przeprowadził ankietę wśród swoich czytelników na temat ich doświadczeń z CRM, a wyniki były imponujące. Zoho CRM znalazł się na szczycie listy w kilku kategoriach i został uznany za jedynego dostawcę z dodatnim wynikiem NPS. Zoho CRM otrzymał zarówno nagrodę Customer Choice, jak i Editors 'Choice, stając się liderem na obu frontach.

Wybór klientów Gartner Peer Insights - automatyzacja sprzedaży i zarządzanie potencjalnymi klientami CRM

Gartner Peer Insights typuje dostawców, którzy są najwyżej oceniani przez swoich klientów za pomocą etykiety „Wybór klientów”. W 2020 roku po raz pierwszy Zoho otrzymało nagrodę dla najlepszego oprogramowania do zarządzania potencjalnymi klientami CRM. Dodatkowo w 2019 roku dwukrotnie w kwietniu i październiku zostali uhonorowani nagrodą za najlepsze oprogramowanie do automatyzacji sprzedaży.

FinancesOnline - nagroda Expert's Choice Award, trzy lata z rzędu

Przez trzy lata (2017-2019) Zoho CRM otrzymało tytuł laureata nagrody Expert's Choice od Finances Online, z niesamowitym wynikiem 9,4 / 10 punktów od krytyków. Zoho CRM został również doceniony za doskonałe wrażenia użytkownika w 2019, z wynikiem 94% satysfakcji użytkowników.

Business News Daily - najlepsze oprogramowanie CRM 2020

Business News Daily zbadał i przeanalizował dziesiątki aplikacji i opublikował najlepsze propozycje CRM na początku tego roku. Zoho CRM zdobył koronę jako najlepszy ogólny CRM za szeroki zakres funkcjonalności oferowanych w swoim przedziale cenowym.

Doceniony przez Forbes!

Forbes wprowadził Zoho jako część Forbes Cloud 100. Oceniając Zoho jako jedną z najlepszych prywatnych firm na świecie. Firmy na Cloud 100 wyróżniają się rozwojem, sprzedażą, polityką cenową i kulturą, a także oceną reputacji uzyskaną w wyniku konsultacji z 40 sędziami składającymi się z szefów różnych organizacji.

Opinie klientów:

„Zoho CRM jest po prostu tak łatwy i intuicyjny, i spełniał wszystkie nasze wymagania. Oszczędza nam to mnóstwo czasu i naprawdę pozwala na płynne, szybkie interakcje z klientami, co pozwala nam wykonywać więcej pracy każdego dnia.” Chester HullZałożyciel / CEO w Prosound.

„Zoho odegrał ważną rolę w standaryzacji naszego programu. Obecnie z naszych usług korzysta ponad 15 000 sprzedawców.”

Anand Goyal Dyrektor, Amazon India

 

„Nasze zyski wzrosły o ponad 100 000 USD rocznie z samych oszczędności kosztów. Nie obejmuje to zwiększonych przychodów dzięki lepszej obsłudze klienta. 10-letnie oszczędności dla firmy zatrudniającej 100 pracowników to milion dolarów.”

Alex TolbertCEO, Bernard Health

                                                                                                            Wiodące firmy na świecie ufają  Zoho

A ty jesteś gotowy, aby pozyskać
nowych klientów i więcej transakcji z Zoho?

Umów się na konsultację

Podobne artykuły

Zoho - firma technologiczna o holistycznym podejściu 

        Nowoczesny Klient: ​sposób na zaangażowanie      pokolenia X i Z

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.