Zoho - lider technologii dla biznesu 2021
Platforma Zoho i jej flagowy produkt CRM, jak i wszystkie aplikacje dla biznesu, są chwalone przez krytyków internetowych, organizacje zajmujące się technologiami, a co najważniejsze, samych użytkowników, już od samego początku wprowadzenia produktów na rynek. Firma zdobyła mnóstwo prestiżowych tytułów jako ulubiony CRM na świecie. Poznaj recenzje samych użytkowników oraz najważniejszy tytuły i nagrody zdobyte przez Zoho i zobacz dlaczego warto przenieść swój biznes do Zoho.
Czym jest Zoho CRM?
Oprogramowanie Enterprise CRM jest wykorzystywane przez największe organizacje na świecie do prowadzenia procesów sprzedażowych. Zoho CRM - dzięki szerokiemu zakresowi, rozbudowanym funkcjom i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika - może zmierzyć się z każdą inną dużą marką, jeśli chodzi o technologię i funkcjonalność. Tam, gdzie inne CRM stosują drapieżne praktyki biznesowe i wieloletnie kontrakty z użytkownikami, aby zabezpieczyć swoje interesy, Zoho jest pewne jakości i funkcjonalności swojego produktu i oferuje elastyczne subskrypcje miesięczne, które mogą rozwijać się wraz z Twoją firmą. Nie dziwią więc liczne nagrody jakie firma otrzymuje każdego roku.
Najważniejsze tytuły:
Nucleus Research – lider wartości technologii CRM 2021
Nucleus prowadzi całoroczne badania w celu zidentyfikowania dostawców CRM, którzy zapewniają najwyższą wartość. Ich badania obejmują pogłębione wywiady z użytkownikami końcowymi, ankiety dla dostawców i oceny zwrotu z inwestycji w czasie rzeczywistym. Zoho dostał tytuł lidera w swojej macierzy wartości technologii CRM 2021, zapewniając zarówno wysoką funkcjonalność, jak i użyteczność dla swoich klientów
PCMag - zwycięzca, wybór klientów i wybór redakcji
Jest to nagroda bardzo osobista dla Zoho CRM, ponieważ pochodzi od najważniejszych osób, czyli klientów. W 2019 roku PCMag przeprowadził ankietę wśród swoich czytelników na temat ich doświadczeń z CRM, a wyniki były imponujące. Zoho CRM znalazł się na szczycie listy w kilku kategoriach i został uznany za jedynego dostawcę z dodatnim wynikiem NPS. Zoho CRM otrzymał zarówno nagrodę Customer Choice, jak i Editors 'Choice, stając się liderem na obu frontach.
Wybór klientów Gartner Peer Insights - automatyzacja sprzedaży i zarządzanie potencjalnymi klientami CRM
Gartner Peer Insights typuje dostawców, którzy są najwyżej oceniani przez swoich klientów za pomocą etykiety „Wybór klientów”. W 2020 roku po raz pierwszy Zoho otrzymało nagrodę dla najlepszego oprogramowania do zarządzania potencjalnymi klientami CRM. Dodatkowo w 2019 roku dwukrotnie w kwietniu i październiku zostali uhonorowani nagrodą za najlepsze oprogramowanie do automatyzacji sprzedaży.
FinancesOnline - nagroda Expert's Choice Award, trzy lata z rzędu
Przez trzy lata (2017-2019) Zoho CRM otrzymało tytuł laureata nagrody Expert's Choice od Finances Online, z niesamowitym wynikiem 9,4 / 10 punktów od krytyków. Zoho CRM został również doceniony za doskonałe wrażenia użytkownika w 2019, z wynikiem 94% satysfakcji użytkowników.
Business News Daily - najlepsze oprogramowanie CRM 2020
Business News Daily zbadał i przeanalizował dziesiątki aplikacji i opublikował najlepsze propozycje CRM na początku tego roku. Zoho CRM zdobył koronę jako najlepszy ogólny CRM za szeroki zakres funkcjonalności oferowanych w swoim przedziale cenowym.
Doceniony przez Forbes!
Forbes wprowadził Zoho jako część Forbes Cloud 100. Oceniając Zoho jako jedną z najlepszych prywatnych firm na świecie. Firmy na Cloud 100 wyróżniają się rozwojem, sprzedażą, polityką cenową i kulturą, a także oceną reputacji uzyskaną w wyniku konsultacji z 40 sędziami składającymi się z szefów różnych organizacji.
Opinie klientów:
„Zoho CRM jest po prostu tak łatwy i intuicyjny, i spełniał wszystkie nasze wymagania. Oszczędza nam to mnóstwo czasu i naprawdę pozwala na płynne, szybkie interakcje z klientami, co pozwala nam wykonywać więcej pracy każdego dnia.” Chester HullZałożyciel / CEO w Prosound.
„Zoho odegrał ważną rolę w standaryzacji naszego programu. Obecnie z naszych usług korzysta ponad 15 000 sprzedawców.”
Anand Goyal Dyrektor, Amazon India
„Nasze zyski wzrosły o ponad 100 000 USD rocznie z samych oszczędności kosztów. Nie obejmuje to zwiększonych przychodów dzięki lepszej obsłudze klienta. 10-letnie oszczędności dla firmy zatrudniającej 100 pracowników to milion dolarów.”
Alex TolbertCEO, Bernard Health
Wiodące firmy na świecie ufają Zoho
A ty jesteś gotowy, aby pozyskać
nowych klientów i więcej transakcji z Zoho?