Zasady i warunki korzystania
Niniejsze warunki dotyczą usług świadczonych przez Z Partner Sp. z o. o. sp. k. zwaną dalej „dostawcą” z siedzibą w Warszawie (03-289) przy ul. Ostródzka 86h pod numerem KRS 0000630914, NIP PL5242806376.
Przedmiotem umowy jest wsparcie techniczne, usługi doradztwa oraz oprogramowanie Zoho, czyli obsługa informatyczna dotycząca aplikacji Zoho, z których korzysta Klient.
Korzystanie z usług ZPartner podlega poniższym warunkom. Korzystanie z ZPartner oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Usługa Z Partner obejmuje:
- Wsparcie w rozwoju systemów Zoho.
- Rozwiązywanie problemów występujących w systemie w zakresie funkcjonalności Zoho, obsługi i wdrożenia systemu.
- Doradztwo techniczne dotyczące konfiguracji i funkcjonalności aplikacji Zoho.
- Specjalne wsparcie dla administratorów w zarządzaniu użytkownikami.
- Optymalizacja licencji Zoho.
- Wsparcie w automatyzacji procesów sprzedaży, raportowaniu, zarządzaniu procesami, ustawieniach bezpieczeństwa, integracji i aplikacji mobilnej.
- Wdrażanie dodatkowych funkcjonalności Zoho na życzenie klienta (np. raporty czy workflow).
- Zapewnienie wymaganych zmian w aplikacji i wsparcie przez telefon lub połączenie przez sesję zdalną.
- Pomoc techniczna jest dostępna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00 (w europejskiej strefie czasowej GMT+1).
Warunki świadczenia
- Wsparcie Techniczne uruchamiane jest po podpisaniu Oferty i uregulowaniu płatności, ustalanej indywidualnie. Dniem otrzymania płatności jest dzień aktywacji.
- W przypadku niedostępności pracowników wymaganych w sesji Wsparcia Technicznego, spotkanie należy zarezerwować w terminie dogodnym dla obu stron.
- Usługi objęte abonamentem objęte są miesięcznym limitem.
- Najmniejsza i podstawowa jednostka rozliczeniowa to każde rozpoczęte pół godziny pracy. Nakład pracy będzie liczony według schematu: od 1 minuty do 30 minut -> pół godziny, od 30 minut do 60 minut -> godzina.
- Niewykorzystane godziny nie są przenoszone na kolejny miesiąc. W przypadku skorzystania z pakietu godzin każda następna godzina pracy kosztuje 45€ (deweloper). Na koniec miesiąca kalendarzowego klient otrzymuje raport z prac z wyszczególnieniem cen i ilości przepracowanych godzin.
- Bieżące wykorzystanie przepracowanych godzin można sprawdzić kontaktując się z deweloperem lub podczas sesji wsparcia.
- Klient ma prawo rozwiązać umowę przed końcem jej okresu obowiązywania, ale bez zwrotu kosztów za niewykorzystane godziny w Wsparciu Technicznym.
Warunki płatności
1.
Opłata za Wsparcie Techniczne wynosi 20% wartości zakupionych licencji Zoho. Opłata za usługę nie może być niższa niż 80€ dla jednej firmy w miesiącu.
Opłata za Wsparcie Techniczne jest wymagana na początku każdego okresu rozliczeniowego. Dniem płatności jest dzień aktywacji usługi.
Wsparcie techniczne rozliczane jest w okresach miesięcznych.
Płatność za Wsparcie Techniczne oznacza akceptację Regulaminu Wsparcia Technicznego.
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Obie strony mogą rozwiązać umowę z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
2.
Klient upoważnia dostawcę do wystawiania faktur bez konieczności jego podpisu, z 7-dniowym terminem płatności.
Klient wyraża zgodę na wystawienie not odsetkowych za nieuregulowane zobowiązania po upływie ostatecznego dopuszczalnego terminu płatności.
3.
Z Partner ma prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie Wsparcia Technicznego.
Klient wyraża zgodę na używanie logo firmy przez zleceniobiorców.
Zleceniodawca zobowiązuje się nie składać pracownikom wykonawcy indywidualnych ofert pracy.
Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące współpracy z Z Partner Sp. z oo udzieli Biuro Obsługi Klienta.
Pytania dotyczące Regulaminu prosimy kierować na adres info@zpartner.pl