Odkryj potencjał swojego zespołu: Jak utrzymać stały kontakt w miejscu pracy!
Zoho Connect, czyli narzędzie w pakiecie Zoho Workplace, to nowoczesna platforma do zarządzania doświadczeniami pracowników i komunikacji wewnętrznej, która integruje ludzi, zasoby i potrzebne im aplikacje. Dzięki Connect Twoja organizacja może:
Maksymalizuj pozytywne doświadczenia wszystkich pracowników.
Wybierz Zoho.
Sprawna komunikacja wewnętrzna
Od ogłoszeń firmowych po pomysły, Zoho Connect pomaga budować przejrzystość komunikacji. Twoja organizacja zyskuje wbudowane fora pracownicze oraz przestrzeń do zarządzania pomysłami, aby rozpocząć rozmowy.
Silne zaangażowanie pracowników
Funkcja uznania bezpośredniego w Connect umożliwia wszystkim wysyłanie odznak do siebie nawzajem. Możesz gamifikować platformę, przekształcając każdą interakcję w zabawne ćwiczenie, co podnosi morale i zaangażowanie. Możesz także przeprowadzać ankiety lub organizować transmisje na żywo w kilku kliknięciach.
Porozmawiaj z naszym ekspertem – zarezerwuj dogodny termin!
Meta ogłosiła, że zamknie swoją usługę Workplace w maju 2026 roku.
To idealny moment na przejście →→na bezpieczne, skalowalne i kompleksowe rozwiązanie do zarządzania doświadczeniami pracowników. Zoho Connect oferuje wszechstronne narzędzia do komunikacji wewnętrznej, które pobudzają rozmowy, zapewniają transparentność komunikacji w całej firmie oraz wspierają doskonałe doświadczenia zawodowe i kulturę pracy w Twojej organizacji.









