Zoho One
pytania i odpowiedzi
W tej sekcji znajdziesz najczęściej zadawane pytania w związku z aplikacjami Zoho One.
Jeśli nie znajdziesz rozwiązania swojego problemu, skontaktuj się z nami.
Co zawiera Zoho One?
Zoho One zawiera ponad 40 aplikacji internetowych dla biznesu, które zwiększają sprzedaż, promują Twoją firmę, prowadzą księgowość, komunikują się z członkami zespołu i klientami oraz posiadają szereg interaktywnych funkcji. Pakiet obejmuje wszystkie wersje aplikacji: internetowe, mobilne i zainstalowane na pulpitach, a także rozszerzenia przeglądarki i inne przydatne dodatki. Jeśli potrzebujesz więcej informacji odwiedź naszą stronę z aplikacjami.
Czego nie ma w Zoho One?
Zoho One nie obejmuje usług wdrożeniowych, które realizuje Zpartner - oficjalny polski partner Zoho.
Oto lista nieuwzględnionych planów:
- Zoho CRM Ultimate Edition
- Plany ekspresowe Zoho Creator
- Zoho Workerly, Zoho Commerce i Site 24x7
- Aplikacje z działu ManageEngine, w tym ServiceDesk Plus i MDM.
- Catalyst, ponieważ jest platformą programistyczną.
- Rozszerzenia i wtyczki z Marketplace (choć można ich używać z aplikacjami Zoho One)
- Rejestracja domen
Jak Zoho One współgra z całą ofertą Zoho?
Istnieją trzy różne sposoby zakupu aplikacji Zoho. Możesz kupić pojedyncze aplikacje, pakiety lub nasz pakiet „all inclusive”.
Zoho One to wszechstronny pakiet aplikacji Zoho. Otrzymasz jedno konto, jeden numer wsparcia technicznego i dostęp do prawie każdej aplikacji, którą tworzymy.
Ponieważ nie chcemy nikogo zmuszać do zakupu Zoho One, istnieją dwa inne sposoby zapłaty za nasze aplikacje:
- À la carte - to świetna opcja, jeśli potrzebujesz tylko jednej rzeczy lub chcesz połączyć i dopasować kilka aplikacji.
- Bundles - to pakiety kilku powiązanych aplikacji. Możesz kupić jeden, dwa, a nawet wszystkie trzy nasze pakiety (choć wybór Zoho One może być lepszym rozwiązaniem).
- CRM Plus - pakiet umożliwiający dotarcie, pozyskanie i wsparcie klientów.
- Finance Plus - Pakiet do księgowości, wydatków, zarządzania zapasami i nie tylko.
- Workplace - pakiet aplikacji zwiększających produktywność i współpracę między pracownkami.
Które edycje aplikacji są zawarte w Zoho One?
Zoho One oferuje funkcje „Enterprise Level”. Nie korzystamy z mapowania procesów w każdej usłudze, ale zapewniamy dostępność funkcji biznesowych.
Czy Zoho One posiada rozszerzenia z Zoho Marketplace?
Nie, nie posiada. Jednak rozszerzenia Marketplace mogą być używane z aplikacjami Zoho One.
Czy przyszłe wersje i funkcje aplikacji Zoho są zawarte w Zoho One?
Tak. Wszystkie aktualizacje naszych obecnych aplikacji zostaną uwzględnione w Twojej subskrypcji Zoho One.
Czy są plany rozszerzenia pakietu?
Tak. Planujemy dodać więcej aplikacji do pakietu Zoho One. Naszym celem jest zapewnienie dostępności każdej aplikacji, której potrzebują firmy, aby mogły się one rozwijać i dobrze prosperować.
Czy po dodaniu nowych aplikacji, będą one dostępne w ramach Zoho One? Jeśli tak, to jak mam zacząć ich używać?
Planujemy poszerzanie pakietu. Nie gwarantujemy jednak, że każda wydana przez Zoho aplikacja będzie dołączona do pakietu Zoho One. Jeśli dodamy nowe aplikacje do pakietu Zoho One, zostaną one automatycznie wyświetlone w sekcji Aplikacje w panelu administracyjnym, tak aby administrator mógł je wdrożyć w organizacji.
Jakie aplikacje będą dodawane w następnej kolejności?
Chcemy tworzyć i rozwijać wszystkie aplikacje, które mogą być potrzebne do prowadzenia firmy. Wiemy, że brakuje nam kilku rzeczy – sami prowadzimy biznes z ponad 5000 pracownikami w oparciu o aplikacje Zoho - i doskonale wiemy czego potrzeba do skutecznego działania firmy. Planujemy wypełniać te luki. Zachęcamy do zakup Zoho One sugerując się tymi aplikacjami, które mamy teraz, a nie na podstawie tego, co ewentualnie będziemy dodawać.
Ile aplikacji planujecie dodawać do Zoho One w ciągu każdego roku?
To jest trudne do oszacowania. Wpływa na ten fakt zbyt wiele czynników. Jednak w ciągu ostatnich 10 lat uruchomiliśmy ponad 40 aplikacji, więc jest to ponad 3,5 aplikacji rocznie. Czy będziemy kontynuować w tym tempie? Z pewnością jest to możliwe. Dlatego zachęcamy do zakupu Zoho One, gdyż dodawane aplikacje oraz ich aktualizacje w większości będą dostępne w pakiecie.
Czy mogę korzystać z aplikacji innych firm w Zoho One?
Oczywiście, że tak! Chociaż naszym celem jest oferowanie pełnego zestawu aplikacji do prowadzenia działalności gospodarczej, wiemy, że istnieją pewne procesy biznesowe, których nasz pakiet nie obsługuje. Mamy również świadomość, że istnieją konkurencyjne produkty, które mogą lepiej odpowiadać Twoim potrzebom. Będziemy nadal rozwijać integracje z aplikacjami innych firm, aby ułatwić Ci sprawne zarządzanie biznesem.
Używam aplikacji innej firmy do realizowania procesów, które nie są oferowane w Zoho One. Czy mogę centralnie zarządzać tą aplikacją za pomocą panelu administracyjnego Zoho One?
Nie, w tym momencie nie jest to możliwe. Możesz zarządzać tylko aplikacjami Zoho za pomocą panelu administracyjnego.
Czy oferujecie usługi wdrożeniowe?
Zoho One nie oferuje usług wdrożeniowych w cenach pakietów. Na Polskim rynku takie usługi oferuje firma Zpartner, która jest oficjalnym partnerem firmy Zoho.
Gdzie będą przechowywane moje dane?
W zależności od lokalizacji, Twoje dane będą przechowywane na serwerach będących własnością Zoho w Stanach Zjednoczonych, Europie lub Azji. Przestrzegamy wszystkich zasad bezpieczeństwa w branży. Nasze działania są zgodne z obwiązującymi normami i prawem międzynarodowym, Tarczą Prywatności UE-USA. Twoje dane należą do Ciebie i nigdy, pod żadnym pozorem, nie sprzedajemy ich i nie wykorzystujemy do celów reklamowych. Więcej informacji w tym zakresie można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce zasad bezpieczeństwa i prywatności.
Już używam aplikacji Zoho. Czy mogę przejść do Zoho One?
Jak najbardziej. Zespół Zpartner może pomóc w migracji do Zoho One. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
Jeśli przejdę z CRM Plus do Zoho One, czy moi użytkownicy, ustawienia, konfiguracje i integracje również zostaną przeniesione?
W większości przypadków tak. Wszystko, co skonfigurujesz, zostanie przeniesione. Aby uzyskać pełne przejście, skontaktuj się z zespołem Zpartner.
Czy mogę zintegrować Zoho One z istniejącą usługą katalogową, jaką jest Active Directory?
Mamy odpowiednie technologie, aby to zrobić. Jednak chcielibyśmy lepiej zrozumieć Twoje wymagania. Skontaktuj się z zespołem Zpartner, aby udzielić dodatkowych informacji.
Jeśli potrzebuję pomocy przy importowaniu danych z innych systemów do Zoho One, czy Zoho może mi w tym pomóc?
Tak. W migracji do Zoho One mogą pomóc oficjalni partnerzy Zoho. Na rynku polskim jest to grupa Zpartner.
Czy mogę wyeksportować moje dane z Zoho One?
Tak, możesz eksportować dane do standardowych formatów z każdej aplikacji zawartej w Zoho One.
Korzystam z aplikacji Zoho równolegle z G Suite Google. Jeśli kupię Zoho One, czy będę musiał zrezygnować z G Suite?
Niekoniecznie. Podczas korzystania z Zoho One możesz nadal płacić za G Suite. Oczywiście oznacza to, że zapłacisz dwóm firmom za ten sam zestaw aplikacji.
Zoho One ma ponad 40 aplikacji. Ale mam dostęp tylko do części z nich. Dlaczego tak się dzieje?
Skontaktuj się z administratorem - możliwe, że dla Twojego konta uruchomili tylko część aplikacji.
Właśnie włączyłem usługę Zoho One. Czy są jakieś zalecenie dotyczące sposobu wdrażania aplikacji Zoho One?
Wdrażanie 40 aplikacji jednocześnie może być trudnym procesem. Zalecamy wdrażanie Zoho One etapami. Zacznij od włączenia aplikacji, których potrzebujesz od razu. Gdy już je uruchomisz, rozpocznij wdrażanie kolejnych. Ważne jest, abyś Ty i Twój zespół swobodnie posługiwali się aplikacjami na każdym etapie wdrażania.
Czy wszystkie aplikacje Zoho One są dostępne w moim języku?
Większość aplikacji Zoho One jest dostępna w ponad 10 językach. Jeśli znajdziesz aplikację, która nie obsługuje Twojego języka, daj nam znać. Pracujemy nad tym, aby obsługiwać jak najwięcej języków.
Jeśli są dostępne nowe wersje aplikacji, czy aktualizujecie wszystkie aplikacje Zoho One jednocześnie?
Nie. Każda aplikacja ma własny harmonogram aktualizacji. To pozwala nam szybciej zorganizować ten proces. Gdy pojawią się aktualizacje, upewniamy się, że nie wpływają one funkcjonalność pozostałych i że integracja nie zostanie zerwana.
Czy Zoho One zawiera wszystkie funkcje Zoho CRM Plus?
Tak. Zoho One obejmuje wszystkie funkcje dostępne w CRM Plus, a także pozostałe ze swojego zakresu. Zoho One to nasz wszechstronny pakiet, który udostępnia Ci wszystkie aplikacje, w tym te, które znajdują się w innych pakietach Zoho.
W przypadku ponad 40 aplikacji niektóre z nich muszą mieć lekką wersję. Czy uważacie, że posiadacie szeroki pakiet aplikacji, które zapewniają także odpowiednią funkcjonalność?
Zdecydowanie tak. Nasz pakiet aplikacji jest największy i najbardziej funkcjonalny na świecie. Każdy z naszych zespołów ds. produktów jest prowadzony jako osobna firma. Ich produkt ma być najlepszy w swojej kategorii. Oczywiście, że niektóre aplikacje są bardziej zaawansowane niż inne, ale nie znajdziesz tzw. „lekkich aplikacji” w Zoho. Pracujemy nad tym, aby zakres funkcji i możliwości naszych aplikacji, były jak największe. Udoskonalaliśmy ten model przez ostatnie dwie dekady.
Czy muszę ręcznie integrować każdą aplikację?
Zoho One oferuje więcej integracji niż jakikolwiek inny pakiet w branży. Nie oznacza to jednak, że mamy gotową każdą integrację. Spora liczba aplikacji jest wstępnie zintegrowana, a kolejne prace są realizowane. W większości przypadków nie trzeba ręcznie integrować aplikacji. Nie każda firma chce, aby włączać integracje domyślne, stąd może być kilka, które musisz uruchomić ręcznie. Są też przypadki, w których niektóre aplikacje nie są zintegrowane, zajmujemy się tym na bieżąco. Jeśli masz jakieś integracje, które chcesz przyspieszyć, skontaktuj się z naszym zespołem Zpartner.
Nie mogę znaleźć aplikacji potrzebnej dla mojej firmy. Możliwe, że akurat nad tym pracujecie? Czy mogę poprosić o stworzenie takiej aplikacji?
Oczywiście. Bardzo chętnie dowiemy się o Twoich potrzebach i wymaganiach odnośnie aplikacji. Nie możemy jednak zagwarantować, że uwzględnimy każdą sugestię. Napisz do nas, a wspólnie ustalimy priorytety.
Zawsze możesz stworzyć własne aplikacje za pomocą Zoho Creator. W ten sposób zbudowano już ponad 1,5 miliona niestandardowych aplikacji.
Potrzebuję niestandardowej aplikacji, która jest potrzebna dla mojej firmy. Czy Zoho One może mi w jakikolwiek sposób pomóc?
W Zoho One jest dostępny Zoho Creator. To platforma programistyczna, która pozwala tworzyć niestandardowe aplikacje spełniające indywidualne potrzeby biznesowe. W ciągu ostatnich 10 lat na tej platformie utworzono ponad 1,5 miliona niestandardowych aplikacji biznesowych, w tym aplikacji internetowych i mobilnych. Jeśli nie masz doświadczenia w tworzeniu własnej aplikacji, nasz zespół Zpartner z przyjemnością Ci pomoże.
Skoro aplikacje Zoho wystarczają, aby prowadzić całą firmę. Czy firma Zoho prowadzi działalność wyłącznie na swoich aplikacjach?
Absolutnie! Zoho pracuje na Zoho. Używamy to co sami stworzymy. W praktyce wygląda to tak, że używamy każdej aplikacji wewnętrznie przez kilka miesięcy, zanim oddamy ją do użytku publicznego. Jako firma z ponad 5000 pracowników i biurami w 7 różnych lokalizacjach, prowadząca działalność w ponad 130 krajach w różnych walutach, strefach czasowych i językach, prowadzimy zdecydowaną większość naszej działalności w ramach aplikacji Zoho. Mówimy większość, ponieważ jest kilka aplikacji, których nie oferujemy do użytku. Ale na nich działamy i zapewniamy, że nad nimi pracujemy, aby móc je udostępnić.
Czy udostępniacie instrukcje dla swoich aplikacji?
Zazwyczaj nie. Jeśli jest jakaś funkcja aplikacji, której nie widzisz, lub która nie działa u Ciebie skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, poprzez partnera Zpartner.
Dlaczego Zoho Workerly nie jest częścią Zoho One?
Zoho Workerly to aplikacja agencyjna. Dlatego nie jest częścią Zoho One. Aby uzyskać dodatkowe wyjaśnienia, skontaktuj się z naszym partnerem Zpartner.
Widzę różne limity użycia funkcji dla poszczególnych aplikacji. Gdzie mogę dowiedzieć się o nich więcej?
Możesz dowiedzieć się więcej na stronie z cennikiem. Znajdziesz tam opisy funkcji i możliwości użytkowania dla każdej aplikacji.
Zoho Books
Czy istnieje maksymalna liczba skanów paragonów?
Tak, maksymalna liczba skanów paragonów wynosi 5. W razie pytań prosimy o kontakt.
Zoho Campaigns
Czy istnieje limit kontaktów w Zoho Campaigns?
Tak. Maksymalna liczba kontaktów, jaką możesz mieć, to 5000 na pracownika.
Zoho Creator
Czy Zoho One obejmuje plany Zoho Creator Express?
Nie, nie obejmuje. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące planów Creator Express, skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży.
Czy Creator posiada jakieś ograniczenia?
Tak, są pewne ograniczenia, o których powinieneś wiedzieć.
- Rejestry: 25 000 rekordów/pracownik – w organizacji do 10 pracowników. Nieograniczona liczba danych w przypadku organizacji powyżej 10 pracowników
- Pamięć: 5 GB na pracownika
- E-maile: 500 na pracownika dziennie
- Harmonogramy: 500 na pracownika miesięcznie
- Połączenia zewnętrzne: 500 na pracownika dziennie
- Interfejs API dla programistów: 1000 na pracownika dziennie
Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące limitów w programie Creator, skontaktuj się z nami.
Zoho CRM
Czy Zoho One zawiera Zoho CRM Ultimate Edition?
Nie, nie zawiera.
Czy w Zoho CRM jest limit danych?
Tak. Limit przechowywania w Zoho CRM wynosi 1 GB na organizację, z dodatkowym 1 GB na pracownika. Jeśli potrzebujesz więcej miejsca, skontaktuj się z nami.
Formularze Zoho
Czy są jakieś ograniczenia, o których powinienem wiedzieć?
Tak, są dwa ograniczenia, o których powinieneś wiedzieć:
- 200 000 zgłoszeń miesięcznie.
- Dane: wersja próbna: 200 MB, płatne: 20 GB
Jeśli uważasz, że potrzebujesz więcej, skontaktuj się z nami
Formularze SalesIQ
Czy istnieje ograniczenie liczby osób odwiedzających witrynę, które mogę śledzić?
Tak, maksymalna liczba odwiedzających, którą możesz śledzić każdego miesiąca, to 5000 na pracownika lub 2 000 000 (w zależności od tego, która wartość jest niższa). Jeśli masz konkretne pytanie z tym związane, skontaktuj się z nami .
Zoho Social
Czy istnieje ograniczenie liczby marek, które mogę posiadać?
Tak, możesz zarządzać jedną marką.
Zoho Analytics
Czy istnieje ograniczenie liczby wierszy, które mogę mieć w Zoho Analytics?
Tak, jest ograniczenie do 5 milionów wierszy na organizację i 100 000 rekordów na pracownika. Jeśli masz konkretne pytanie związane z tym limitem, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli pomóc Ci w lepszym korzystaniu z Analytics.
Zoho Flow
Czy są jakieś ograniczenia w Flow?
Tak, są dwa ograniczenia, o których powinieneś wiedzieć.
- Przepływy: 50 na organizację
- Zadania: 3000 na organizację /miesiąc, oraz dodatkowo 1000 zadań na pracownika /miesiąc
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Zoho Mail
Czy organizacja może mieć dwa egzemplarze Zoho Mail w jednej domenie, jedno w Zoho One i jedno jako samodzielna lub pakietowa aplikacja?
Nie. Możesz używać Zoho Mail albo w Zoho One, albo jako samodzielna lub pakietowa aplikacja.
Masz więcej pytań?
Jeśli masz pytania, na które nie znalazłeś tutaj odpowiedzi to skontaktuj się z naszym zespołem Zparetner, który jest oficjanym partnerem firmy Zoho w Polsce.