Wyzwania
Rozwiązanie
Efekty wdrożenia i korzyści
Wszystko przebiegło zgodnie z oczekiwaniami, pomimo że mówimy o integracji z zewnętrznym systemem. Możliwości integracyjne Zoho CRM są wyjątkowo szerokie i ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia. Każdy aspekt połączenia opiera się na dostępie do własnego interfejsu programistycznego (REST API). W Zoho możemy oczekiwać, że raz stworzona funkcjonalność działa stabilnie.
Firma ma możliwość wystawiania faktur w wielu różnych walutach. W ramach Zoho CRM pracownik może wybrać, w której walucie potrzebuje dokument, a system zapewnia zawsze aktualne kursy wymiany walut. To pobieranie danych jest ogromnym udogodnieniem.
Bez względu na rodzaj i kompleksowość wymagań, usprawniamy skomplikowane procesy technologiczne w firmach. Wdrażamy integracje i automatyzacje z wykorzystaniem narzędzi Zoho, dzięki którym Firmy mogą sprawniej i z sukcesem działać na rynku, zdobywać więcej klientów i skalować swoje biznesy.
Z Partner jako Partner Premium Zoho, niezmiennie od ponad 15 lat dostarcza wartość i rozwiązania dla Polskich i zagranicznych firm.