EmpikPlace
Grupa EmpikPlace to część platformy Empik.com - jednej z czołowych platform e-commerce w Polsce. EmpikPlace to dynamicznie rozwijający się Marketplace na którym ponad 3000 Sprzedawców wystawia już ponad 4 miliony ofert.
Wyzwania:
Rozwiązanie:
Rozwiązanie:
- Skonfigurowaliśmy CRM, który firma wykorzystuje jako bazę danych o klientach do analizy oraz do przypisywania zadań opiekunom klienta.
- Zintegrowaliśmy system zewnętrzny firmy z CRM za pomocą API, co pozwala gromadzić więcej danych o klientach.
- Skonfigurowaliśmy DESK i zintegrowaliśmy go z CRM, co pozytywnie zadziałało na płynną obsługę zgłoszeń oraz umożliwiło przypisanie ticketów (czyli mailowych zgłoszeń napływający przez aplikację Desk) do właściwych osób w firmie.
Efekty wdrożenia:
Za pomocą wdrożonych rozwiązań z użyciem Zoho CRM i Desk udało się nam pomóc firmie w zaadresowaniu jej wyzwań. Dzięki przejrzystej
strukturze obsługi ticketów klienci biznesowi Empik szybciej otrzymują odpowiedzi. Z kolei pracownicy mają możliwość dodawania szablonów maili, formularzy, mierzenia zadowolenia klienta oraz automatyzacji rutynowych działań. Systemy CRM i Desk sprawnie się integrują, co pozwala działowi sprzedaży być na bieżąco.
Dzięki rozwiązaniom Zoho firma udoskonaliła również sposób raportowania danych i statystyk przeznaczony dla kierownictwa firmy.
Narzędzia:
- Zoho CRM
- Zoho Desk