Praktyczne szkolenia na żywo z systemu CRM. Poprzez aktywną dyskusję i ćwiczenia zrozumiesz podstawy działania systemu, dowiesz się jak obsługiwać w praktyce najważniejsze funkcje dostępne w Zoho CRM oraz nauczysz się jak zastosować możliwości systemu w codziennej pracy, żeby zmaksymalizować wyniki sprzedaży i zwiększyć lojalność klientów.                                                                                                                                                                                                                                                                


DLA KOGO?:


Szkolenie skierowane jest dla obecnych i przyszłych użytkowników systemu Zoho CRM. Nasze doświadczenia potwierdzają, że szkolenie dla użytkownika jest podstawowym kompendium wiedzy dla administratorów systemu Zoho CRM.


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Data:

10.12.2020 - otwarte

Czas trwania: 

4 h + 2 h Q&A sesja

Cena:

350 PLN + VAT - otwarte

Miejsce:

Online

Metody prowadzenia zajęć

→Warsztaty online prowadzone w formie wykładu oraz zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników. 
 

→Atrakcyjność zajęć zapewnią praktyczne ćwiczenia na CRM.


Zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę warsztatów.

→Dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Twojej praktyki zawodowej.

→Szkolenie odbywa się na systemie użytkowników - wymagana płatna wersja.



Program szkolenia:

Wstęp do Zoho CRM

  • Prezentacja Zoho CRM
  • Korzyści płynące z korzystania z systemu
  • Przedstawienie programu szkolenia

Monitorowanie szans i wyników sprzedaży

  • Zarządzanie szansami
  • Prognozowanie wyników sprzedaży
  • Ćwiczenia praktyczne

Organizacja bazy danych w Zoho CRM

  • Informacje podstawowe
  • Wyszukiwanie w Zoho CRM
  • Ćwiczenia praktyczne

Praca zespołowa w Zoho CRM

  • Dzielenie się informacjami
  • Synchronizacja skrzynek mailowych 

Monitorowanie działań sprzedażowych

  • Profile sprzedawców
  • Cele kontroli aktywności
  • Kontrolowanie czasu spędzonego na telefonowaniu
  • Monitorowanie interakcji sprzedawców i klienta
  • Składanie sprawozdań
  • Ćwiczenia praktyczne

Pozyskiwanie namiarów - inbound marketing

  • Zbieranie danych przez formularze www
  • Konwersja namiarów
  • Ćwiczenia praktyczne

Dostosowanie wyglądu Zoho CRM

  • Informacje ogólne
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Data:

10.12.2020 - otwarte

Czas trwania: 

4h + 2h Q&A sesja

Cena:

350 PLN + VAT 

Miejsce:

Online

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.