Zoho Lens:
wykorzystaj możliwości rzeczywistości rozszerzonej.
Interaktywna, zdalna pomoc, w zupełnie innym wymiarze? Tak właśnie działa Zoho Lens. Chcesz pokazać jak rozwiązać problemy ze sprzętem albo przesłać tutorial obsługi urządzenia? Możesz to zrobić w dowolnym momencie, bezpośrednio ze swojego biurka, uzyskując dostęp do zdalnej kamery w smartfonie użytkownika.
Platforma zdalnej pomocy AR, która pomaga każdemu, kto tego potrzebuje.
Zoho Lens został stworzony dla profesjonalistów, którzy chcą zdalnie pomóc swoim klientom i potrzebują kompleksowego obrazu sytuacji w jakiej ich klient się znalazł
Problemy typu: źle skonfigurowany serwer, uszkodzona część maszyny lub trudny problem ze sprzętem, nie wymagają już wizyty technika.
Oto główne sektory, w których Zoho Lens może usprawnić rozwiązywanie problemów oraz zaoszczędzić czas i pieniądze.
terenowa obsługa techniczna
konserwacja i naprawa
produkcja
obsługa klienta
auto serwis
budowa i renowacja
sprzedaż
ubezpieczenia
Najważniejsze funkcje,
które pomagają zobaczyć problem,
współpracować i szybciej wykonywać zadania.
Transmisje na żywo
Oglądaj transmisję z kamery smartfona Twojego klienta i instruuj go bezpośrednio ze swojego biurka, oglądając wideo na żywo w wysokiej rozdzielczości.
Podświetlanie obiektów 3D
Adnotacje AR pozwalają Tobie i Twoim klientom dodawać wirtualne informacje do transmisji z kamery. Do rysowania i pisania na ekranie można używać innych narzędzi do adnotacji.
VoIP oraz czat
Kontaktuj się z klientem za pośrednictwem VoIP i czatu tekstowego, aby zapewnić lepszą pomoc zdalną.
Zatrzymaj obraz
Zatrzymaj przychodzący z kamery, aby dokładniej badać, analizować i omawiać szczegóły techniczne konkretnego przypadku.
Mobilny pakiet SDK
Skorzystaj z pakietu SDK dla systemów iOS i Android, aby uzyskać zdalny dostęp do aplikacji mobilnej. Umożliwisz użytkownikom końcowym dołączanie do sesji bezpośrednio z Twojej aplikacji.
Migawki
Uchwyć migawkę transmisji przychodzącej z kamery, aby udokumentować określone zdarzenia podczas sesji lub w celu dalszej analizy problemu.
Nagrywanie sesji
Nagrywaj sesje przeprowadzone w Twojej organizacji, aby móc powrócić do danej relacji, tworzyć kompleksowe ścieżki, dokumentować wszystkie problemy i stworzyć bazę wiedzy.
Wielu uczestników
Jako Ekspert możesz zaprosić uczestników o różnych umiejętnościach do pomocy podczas transmisji online. Mogą oni korzystać ze wszystkich funkcjonalności w aplikacji, aby dzielić się wiedzą i pomagać w znalezieniu rozwiązań.