Zoho Mail jako klient IMAP

Zoho Mail jako klient IMAP:
​wszystkie konta e-mail w jednym miejscu

Narastająca cyfryzacja sprawia, że jedno konto e-mail staje się już niewystarczające. Przyzwyczailiśmy się do posiadania wielu kont - często hostowanych przez różnych dostawców - do użytku biznesowego i osobistego. Jednak konieczność żonglowania pomiędzy różnymi skrzynkami i przeskakiwania z jednej platformy e-mail na drugą może być czasochłonne. Jeśli używasz Zoho Mail na swoich kontach firmowych lub jeśli szukasz bogatej w funkcje platformy do konsolidacji kont, to mamy świetną wiadomość: Zoho Mail przedstawia klienta IMAP, który pomoże Ci skonfigurować, synchronizować i zarządzać innymi kontami e-mail przez IMAP.

SPRAWDŹ JAK DZIAŁA ZOHO MAIL

Dlaczego IMAP?

Wybór protokołu IMAP do przesyłania wiadomości e-mail jest korzystny, ponieważ komunikacja jest dwukierunkowo synchronizowana między serwerem poczty, a klientem poczty
e-mail. Oznacza to, że bez względu na to, jakiego urządzenia lub klienta
 używasz do poczty e-mail, i  jak często się przełączasz, Twoje foldery i wiadomości e-mail są doskonale zsynchronizowane.

Jak skonfigurować synchronizację IMAP przez Zoho Mail?

Tak długo jak Twój dostawca poczty e-mail obsługuje IMAP, proces konfiguracji jest prosty i będziesz gotowy do uzyskania dostępu do swoich kont zewnętrznych w Zoho Mail w trzech łatwych krokach: dodaj, uwierzytelnij i zsynchronizuj. Najpierw wybierz dostawcę poczty e-mail i dodaj adres e-mail konta, do którego chcesz uzyskać dostęp z Zoho Mail.  Uwierzytelniane odbywa się za pomocą hasła lub przez OAuth.

Uwierzytelnianie za pomocą OAuth

Jeśli Twoje konto e-mail to Outlook lub Office 365, konfiguracja  uwierzytelniana odbywa się za pomocą protokołu OAuth. Po pomyślnym zalogowaniu, włącz uprawnienia do odczytu i zapisu dla Zoho, aby móc dodać swoje konto i rozpocząć synchronizację. Możesz dalej aktualizować inne szczegóły, takie jak nazwa konta czy adres zwrotny, a każda aktualizacja zostanie ponownie zweryfikowana przez OAuth, w celu zapewnienia najlepszych standardów bezpieczeństwa.

Uwierzytelnianie za pomocą hasła

W przypadku kont, które wymagają uwierzytelnienia za pomocą hasła, zacznij od wypełnienia danych serwera poczty przychodzącej i wychodzącej. Te informacje są dostępne na stronie ustawień dostawcy poczty e-mail lub w dokumentach pomocy. Co więcej, w przypadku popularnych usług, takich jak Yahoo, Gmail, AOL, MSN lub inne konto Zoho, te dane są wstępnie wypełnione, więc wystarczy podać hasło i datę rozpoczęcia synchronizacji. 

Uwaga: jeśli masz konto Gmail lub jakąkolwiek inną usługę z włączoną funkcją TFA, musisz utworzyć i użyć hasła aplikacji, aby rozpocząć synchronizację.

Wszystkie konta w jednym miejscu!

Po skonfigurowaniu synchronizacji konta z IMAP możesz łatwo przełączać się między głównym kontem Zoho, a innymi kontami Zoho lub zewnętrznymi.  Przeglądaj wszystkie swoje e-maile z poziomu skrzynki odbiorczej Zoho Mail i zarządzaj różnymi ustawieniami każdego konta z jednego miejsca. Oszcędzaj czas i pozbądź sie chaosu.

SPRAWDŹ JAK DZIAŁA ZOHO MAIL
Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0