Zoho CRM - rozwiązanie dla agencji.
Zarządzanie na miarę nowego marketingu.
Rozwijające się agencje natrafiają na trudności z utrzymaniem korzystnych relacji z klientami indywidualnymi podczas zarządzania ich projektami. Zbyt duża ilość różnych programów i aplikacji nie pomaga w procesach komunikacji i sprawnej realizacji zadań. A jeśli w twojej pracy zapanuje chaos, niekompletne projekty i zaniedbani klienci, będą działać na Twoją niekorzyść. Możesz się zabezpieczyć przed takimi sytuacjami wybierając odpowiedni CRM dla agencji.
Najważniejsze funkcje CRM,
przydatne w działaniach agencji.
Najbardziej społecznościowy CRM
Kanały w social mediach to jeden z ważniejszych aspektów zarządzania marką online. Korzystając z karty Społeczności dla Zoho CRM, możesz zintegrować i zarządzać wieloma kontami mediów społecznościowych z jednego miejsca. Możesz skonfigurować tzw. "strumienie nasłuchu" do wychwytywania komunikacji za każdym razem, gdy wymieniane są nazwy firmy lub odpowiednie słowa kluczowe. Potencjalnych klientów możesz dodawać do swojej bazy CRM bezpośrednio z mediów społecznościowych i kontynuować rozmowy online na innych platformach. Masz też dostęp do raportów, dzięki którym możesz pokazać Klientowi jak rozwinęła się jego marka dzięki Twoim działaniom
Zarządzanie mobilne
Zoho umożliwia pobranie aplikacji CRM na urządzenia mobilne. Więc nawet jeśli pracujesz w ruchu i potrzebujesz dostępu do kluczowych danych sprzed miesięcy, możesz je mieć na wyciągnięcie ręki. Aplikacja mobilna Zoho pozwala agentom zabrać CRM ze sobą na każde spotkanie. Działa nawet w trybie offline, więc nigdy nie będziesz musiał się martwić o to czy masz dostęp do Internetu czy nie.
Zacznij korzystać z rozwiązania CRM, któremu zaufało ponad 150 000 firm na całym świecie.
Zoho CRM zapewni Twojej agencji narzędzia do inteligentniejszego, szybszego i lepszego działania.












