crm dla agencji marketingowych

Zoho CRM - rozwiązanie dla agencji.
Zarządzanie na miarę nowego marketingu.

Rozwijające się agencje natrafiają na trudności z utrzymaniem korzystnych relacji z klientami indywidualnymi podczas zarządzania ich projektami. Zbyt duża ilość różnych programów i aplikacji nie pomaga w procesach komunikacji i sprawnej realizacji zadań. A jeśli  w twojej pracy zapanuje chaos,  niekompletne projekty i zaniedbani klienci, będą działać na Twoją niekorzyść. Możesz się zabezpieczyć przed takimi sytuacjami wybierając odpowiedni CRM dla agencji.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jakie agencje mogą 
skorzystać z nowego CRM?

Public Relations

Social Media

Marketingowe

Reklamowe

Kreatywne

Informacyjne

Najważniejsze funkcje CRM, 
przydatne w działaniach agencji.

Komunikacja wielokanałowa

Dotrzyj do klientów, gdziekolwiek się znajdują. Podłącz dowolnego klienta poczty e-mail, aby wyświetlać wiadomości e-mail i odpowiadać na nie. Kontaktuj się z klientami przez telefon wewnątrz CRM jednym kliknięciem. Dowiedz się, co ludzie mówią o Twojej marce online, i pozyskaj ich zainteresowanie z mediów społecznościowych wprost do swojego CRM. Zmień odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów lub zainicjuj czat na żywo z użytkownikami witryny, aby dowiedzieć się, czego szukają. Otrzymuj powiadomienia w czasie rzeczywistym za pośrednictwem SalesSignals Zoho CRM, gdy użytkownik przegląda Twoją witrynę, czyta newsletter lub szuka interakcji z Twoją marką

Informacje o każdym kliencie

Zoho CRM to coś więcej niż baza danych, w której można przechowywać informacje o wszystkich transakcjach, potencjalnych klientach i ofertach. Każda interakcja z klientami i potencjalnymi kontaktami jest rejestrowana i zapisywana, co zapewnia kompleksową oś czasu wszystkich relacji. Możesz także skonfigurować konto, aby automatycznie przypisywać rekordy agentom, a nawet oznaczenia (tagi), takie jak np. nazwa kampanii, czy ważne informacje o potencjalnych klientach. 

Szybsza finalizacja kontraktów

Nie ma wątpliwości, że wysyłanie ofert i faktur jest czasochłonne i może nawet opóźnić lub przeszkodzić w potencjalnej transakcji. Korzystając z przepływów pracy w Zoho CRM, możesz zautomatyzować wypełnianie dokumentów na podstawie historii klienta, a następnie wysyłać je po zakończeniu negocjacji. Możesz nawet zautomatyzować kolejne kroki w postaci zestawu działań w zależności od tego, czy twoje dokumenty (takie jak oferta sprzedaży lub faktura) zostaną zaakceptowane lub odrzucone.

Przejmij kontrolę nad swoimi kampaniami

Kampanie newsletterowe to świetny sposób na dotarcie do mas, ale ich dokładny pomiar i ocena ilościowa mogą być trudne. Zoho CRM integruje się z dowolnym, wybranym dostawcą poczty e-mail, umożliwiając skonfigurowanie automatycznych kampanii. Bez względu na to czy są to duże projekty czy symboliczne życzenia urodzinowe. Możesz nawet odpowiadać na wiadomości e-mail z poziomu CRM. Zoho integruje się również z ponad 50 dostawcami telefonii, dzięki czemu możesz prowadzić telefoniczne kampanie marketingowe i rejestrować wyniki każdego połączenia. Link prowadzi do kampanii i ocenia ich skuteczność za pomocą analiz w Zoho CRM.

Nie przeoczysz żadnych zadań

Przy tak ogromnej ilości działań podejmowanych w agencjach, śledzenie wszystkiego co się dzieje, może być trudne. Przypadkowe pominięcie spotkania lub zapomnienie o ważnym wydarzeniu, czy przygotowaniu istotnych dokumentacji, może być bolesne w skutkach. Zoho CRM pozwala automatycznie tworzyć zadania, jeśli potencjalny klient spełnia ustalone kryteria. Masz więc pewność że żadne konto nie zostanie pozostawione bez kontaktu. Możesz również dodawać zadania uzupełniające na podstawie odpowiedzi klientów, takie jak wysyłanie wiadomości
e-mail, jeśli klient nie skontaktuje się z Tobą. 

Jesteś na bieżąco

Zoho CRM zapewnia przechowywanie w chmurze ważnej dokumentacji. Możesz przesyłać dowolne standardowe pliki i ustawiać uprawnienia, aby odpowiedni członkowie zespołu mieli do nich dostęp. Do każdego konta możesz również dołączyć dokumenty, takie jak umowy, faktury czy inne pliki. Dzięki temu do każdego rekordu zostanie załadowana wystarczająca ilość informacji, aby Twój agent zawsze był przygotowany do działania.

Najbardziej społecznościowy CRM

Kanały w social mediach to jeden z ważniejszych aspektów zarządzania marką online. Korzystając z karty Społeczności dla Zoho CRM, możesz zintegrować i zarządzać wieloma kontami mediów społecznościowych z jednego miejsca. Możesz skonfigurować tzw. "strumienie nasłuchu" do wychwytywania komunikacji za każdym razem, gdy wymieniane są nazwy firmy lub odpowiednie słowa kluczowe. Potencjalnych klientów możesz dodawać do swojej bazy CRM bezpośrednio  z mediów społecznościowych i kontynuować rozmowy online na innych platformach. Masz też dostęp do raportów, dzięki którym możesz pokazać Klientowi jak rozwinęła się jego marka dzięki Twoim działaniom

Zarządzanie mobilne

Zoho umożliwia pobranie aplikacji CRM na urządzenia mobilne. Więc nawet jeśli pracujesz  w ruchu i potrzebujesz dostępu do kluczowych danych sprzed miesięcy, możesz je mieć na wyciągnięcie ręki. Aplikacja mobilna Zoho pozwala agentom zabrać CRM ze sobą na każde spotkanie.  Działa nawet w trybie offline, więc nigdy nie będziesz musiał się martwić o to czy masz dostęp do Internetu czy nie.


 


Zacznij korzystać z rozwiązania CRM, któremu zaufało ponad 150 000 firm na całym świecie.

Zoho CRM zapewni Twojej agencji narzędzia do inteligentniejszego, szybszego i lepszego działania.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0