odkładanie, obiekcje, obiekcje klienta, odkładanie na późniejNa podstawie zebranych dotychczas informacji przypomnij Klientowi oczekiwane i wspólnie oszacowane skutki finansowe jego decyzji. Zastanówcie się wspólnie jaki jest skutek finansowy NIE ...
czas decyzji, ważne decyzje, decyzje zakupoweFantastycznie !!! Teraz już wiesz w jaki sposób Twój Klient będzie ewentualnie kupował Twój produkt. Czas na zaplanowanie planu działania tak żebyście wiedzieli co i do kiedy powinno się stać w najbliższej przyszłości. ZAPYTAJ...
kupowanie, decyzje inwestycyjne, proces zakupów, decyzje zakupoweŚwietnie! Teraz wiesz że firma Twojego Prospekta potrzebuje Twojej oferty i możliwe jest finansowe uzasadnienie konieczności jej zakupu. Teraz powinieneś dowiedzieć się jak te...
zaniechanie, skutki finansowe, utracone korzyści, stracone szanseŚwietnie! Twój potencjalny Klient potwierdził, że jego firma rzeczywiście potrzebuje Twojego Produktu lub Usługi. Teraz musisz odkryć, JAK BARDZO jest mu on potrzebny. ZAPYTAJ:Odpowiedzi Prospek...
potrzeby klienta, zadawanie pytań, aktywne słuchanie, parafraza, diagnoza potrzebZAPYTAJ: Zadaj dodatkowe pytania pogłębiające dotyczące potrzeb. Parafrazuj i słuchaj tego o czym mówi Prospekt. Zakres pytań zależy do konkretnych cech produktu lub usługi k...
badania satysfakcji Klienta, analiza potrzeb Klienta, badanie satysfakcji klienta, potrzeby Klienta, stracone szanse, brak możliwości
ZAPYTAJ:
Odpowiedzi Prospekta:
Techniki sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą. Skuteczna sprzedaż. Analiza potrzeb.Uwaga: Dodaj tę stronę do swoich zakładek. Gdy będziesz rozmawiał ze swoim potencjalnym nowym Klientem ( Prospektem, Namiarem wszystkie te terminy stosowane są przez różnych sprzedawców) po raz pierwsz...
(770)
(93)
(60)
(15)
(34)
(11)
(27)
(25)
(10)
(26)
(6)
(24)