Automatyzacja marketingu

Automatyzacja marketingu

Blog categorized as Automatyzacja marketingu

zpartner.pl: Zoho CRM 5 ! 5 dni wdrożenia, 5 godzin szkolenia

Pakiet przygotowany pod względem zakresu usługi i ceny na potrzeby małych i średnich firm. Do 5 osób.

Korzyści - Bardzo szybki czas do skorzystania z zalet CRM. Początek korzystania z systemu za kilka dni ! - Doskonała cena dla małej i śred...
Miron Matecki
22-06-2012 00:09:19 - Komentarz(e)

Zoho CRM zapewnia możliwość dostosowania raportów we wszystkich modułach oraz bardziej elastyczne opcje takie jak krzyżowe łączenie modułów, operacje arytmetyczne, różne typy układu, 3-poziomowe grupowanie kolumn, foldery ogólnodostępne/prywatne, ustalanie harmonogramu generowania raportów oraz dost...

Miron Matecki
20-06-2012 01:45:36 - Komentarz(e)
Większość aplikacji Zoho dostępnych jest po zalogowaniu w języku polskim. Proces natychmiastowej, samodzielnej rejestracji nadal jest wyłącznie w j. angielskim. Zapraszamy poniżej. Jeżeli potrzebujesz pomocy obejrzyj film instruktażowy.   http://www.youtube.com/embed/TdM14glYpjo  
Reje...
Miron Matecki
18-06-2012 21:47:19 - Komentarz(e)
Czy wiesz kiedy ostatni raz Twoja firma miała jakikolwiek kontakt ze swoimi 12 najlepszymi klientami? Czy udostępniasz im system online, który pozwala na raportowanie problemów po godzinach pracy, bądź w weekendy? W ramach przygotowania rozwiązania dla Twojej firmy zajmiemy się wszystkimi lub tylko ...
Miron Matecki
13-06-2012 20:18:48 - Komentarz(e)

Sprzedaż i Marketing

Zoho CRM organizuje procesy Handlowe i Marketingowe. Łączy w cyklu sprzedaży namiary, konta, kampanie itp. To prosty  system zarządzania.   Więcej

Zarządzanie magazynem

Zoho CRM usprawnia cykl sprzedaży zapewniając w pełni zintegrowany system zarząd...
Miron Matecki
06-06-2012 20:54:37 - Komentarz(e)

Opis wdrożenia Sytuacja biznesowa

  Firma farmaceutyczna świadczy najwyższej jakości usługi dla ponad 120 dostawców i producentów w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw do ponad 150 hurtowni farmaceutycznych. W ramach świadczonych usług firma współpracuje z większością kluczowych polskich i z...
Miron Matecki
04-06-2012 19:52:20 - Komentarz(e)
Nasza oferta zapewnia sprawdzony, zintegrowany program wspomagający rozwój wiedzy oraz krytycznych kompetencji indywidualnych, zespołowych oraz kierowniczych. Ta propozycja metodologii oraz kształcenia może być zastosowana całościowo zapewniając kompletną platformę edukacyjną w systemie end-to-end ...
Miron Matecki
04-06-2012 18:51:03 - Komentarz(e)
Dział Marketingu - Połączenie ustrukturyzowanego procesu i doświadczenia marketingu i sprzedaży przynosi wymierne korzyści w kluczowych obszarach sprzedaży. ZOHO CRM dostarcza metody i rozwiązania zapewniające dostosowanie działań marketingowych do bieżących potrzeb sprzedaży.
 

Kluczowe wyzw...

Miron Matecki
04-06-2012 18:01:37 - Komentarz(e)

Kadra zarządzająca

Ciągły wzrost dochodów – Chociaż łatwo zauważyć objawy spadku sprzedaży, a co za tym idzie również i dochodów, znacznie trudniej zrozumieć, w czym tkwi przyczyna problemów! Osiąganie stale rosnących dochodów wymaga od zespołu stojącego na czele organizacji zastosowania spójnego mo...
Miron Matecki
01-06-2012 23:50:21 - Komentarz(e)
Zoho Business to jednocześnie aplikacja oraz rodzaj „platformy” internetowej, która skupia aplikacje Zoho tworząc panel użytkownika. Panel taki wspomaga zarządzanie subskrybowanymi przez Ciebie usługami Zoho oraz ułatwia dostęp do wszystkich Twoich dokumentów. Zoho Business zapewnia również dostęp d...
Miron Matecki
31-05-2012 21:35:50 - Komentarz(e)
Zoho Business to serwis Online realizujący wszystkie codzienne p otrzeby Twojego przedsiębiorstwa w obszarze IT. Zapewnia współpracę w ramach przedsiębiorstwa, instalację sieci Internet, natychmiastową rejestrację portali i domen. Jako serwis działający w 100% w oparciu o sieć Internet, umożliwia e...
Miron Matecki
31-05-2012 18:21:06 - Komentarz(e)
Dział sprzedaży - ZOHO CRM dostarcza firmom handlowym kompleksowe rozwiązania w zakresie normalizacji kompetencji i metod praktyk biznesowych, dotyczących w szczególności procesu, metodologii i adaptacji. Proces - System obejmuje wszystkie kluczowe etapy procesu sprzedaży od ewentualnego określenia ...
Miron Matecki
31-05-2012 18:04:58 - Komentarz(e)
System Zoho CRM jest idealnym rozwiązaniem dla małych przedsiębiorstw. Nie wymaga angażowania dużych środków finansowych już na starcie, czyli pozbawione jest ryzyka finansowego. Małe firmy mogą, zatem wypróbować system Zoho CRM rejestrując bezpłatnie do trzech użytkowników. Niewymagana jest opłata ...
Miron Matecki
31-05-2012 00:36:35 - Komentarz(e)

Wiele małych firm, aby zachować historię kontaktów z obecnymi oraz potencjalnymi klientami wciąż używa arkuszy kalkulacyjnych, standardowych baz danych lub aplikacji ogólnego zastosowania takich jak Microsoft Outlook. Niestety w dłuższym okresie czasu sposoby te po prostu się nie sprawdzają. Okazuje...

Miron Matecki
31-05-2012 00:18:38 - Komentarz(e)
Google Docs i pakiet biurowy Zoho są co prawda ciągle we wczesnej fazie rozwoju, ale już teraz oferują możliwości wystarczające dla większości użytkowników... <http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82008,5805723,Od_komputera_przewoznego_do_przenosnego.html>
Miron Matecki
30-05-2012 22:28:10 - Komentarz(e)

Wyobraź sobie taką sytuacje:

Adam otworzył piekarnię. Jest to przedsiębiorstwo jednoosobowe. Specjalizuje się w wypieku chleba. Pierwsi jego klienci to okoliczni mieszkańcy przychodzący do jego sklepu regularnie po świeży chleb. Ponieważ to nie jest duża miejscowość, to Adam wszystkich swoich klientó...

Miron Matecki
30-05-2012 00:55:54 - Komentarz(e)
Czym się różni korzystanie z aplikacji CRM na serwerze zewnętrznym od korzystania z aplikacji na Twoim serwerze? Różnica ta jest porównywalna do różnicy pomiędzy wynajmowaniem telefonu publicznego ( automat "na monety") i posiadaniem telefonu komórkowego. Jeżeli korzystasz z telefonu komór...
Miron Matecki
29-05-2012 00:01:42 - Komentarz(e)
plan sprzedaży, sprzedawca, notatka, negocjacje, technika sprzedaży, skuteczna sprzedaż, metody sprzedaży, notatka służbowa, możliwość sprzedaży, zamknięcie sprzedaży
  GRATULACJE!!!   Twój Prospekt reprezentuje bardzo dużą szansę sprzedaży. Niebawem może zamienić się w prawdziwego, płac...
Miron Matecki
21-01-2012 06:00:24 - Komentarz(e)
ETAP 4: Odkładanie decyzji Klienta na później
odkładanie, obiekcje, obiekcje klienta, odkładanie na później
Na podstawie zebranych dotychczas informacji przypomnij Klientowi oczekiwane i wspólnie oszacowane skutki finansowe jego decyzji. Zastanówcie się wspólnie jaki jest skutek finansowy NIE ...
Miron Matecki
21-01-2012 05:37:18 - Komentarz(e)
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0