CRM to powód, dzięki któremu większość firm i branż odnotowuje obecnie znaczny rozwój. Te, które zdecydowały się na oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientem podnoszą sprzedaż średnio o 30%. Jednak korzyści finansowe to tylko efekt końcowy usprawnienia pracy w Twojej firmie poprzez CRM. Na ...
W ostatnich tygodniach użytkownicy darmowej wersji G Suite, udostępnionej kilkanaście lat temu, dostali komunikat, że jest ona aktywna tylko do lipca tego roku. Po tym czasie konta zostaną przełączone na płatne wersje Google Workspace . To bardzo duży problem, jeśli osoby skorzystały z darmowy...
Ostatni rok dla Zoho Workplace to niesamowita podróż po nowe funkcje i ulepszenia, więcej możliwości integracji i jeszcze bardziej intuicyjny interfejs użytkownika. Poniżej zrobiliśmy podsumowanie wszystkich nowych dodatków i ulepszeń, które trafiły do Was w zeszłym roku:
To niesamowite jak technologia umożliwia nam obecnie dostęp do wiedzy. Teraz nauka może odbywać się w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca na ziemi. A dzięki nowym produktom Zoho jest to jeszcze bardziej wygodne i intuicyjne. Aby rozszerzyć funk...
Aby pracownik był wydajny w swojej pracy, potrzebuje regularnych informacji o swoich działaniach i uznania. W przeciwnym razie nie będzie wiedzieć, czy zmierza we właściwym kierunku. A to powoduje niepokój związany z wydajnością. Brak uznania i wdzięczności jest też jedną z głównych ...
Jaka jest różnica między przeciętnym użytkownikiem a użytkownikiem zaangażowanym? Otóż, ci pierwsi kupią i odchodzą, a ci drudzy dokonują zakupu, wracają i są najlepszą reklamą Twoich usług lub produktów. Dla takich klientów warto się więcej postarać. Dlatego w tym poście omówim...
Testy A/B to standardowa metoda doboru odpowiedniej komunikacji w relacjach z klientami. Dzięki testom dobierasz takie działania, które przynoszą Twojej organizacji największe zyski. Obecnie wiele firm odkrywa możliwości jakie oferują testy i dlatego bardzo chętnie sięga po produkty rynku SaaS,...
Internet sprawił, że firmy ewoluowały ponieważ mogły trafić ze swoją ofertą nie tylko do lokalnych klientów. Jednak po wkroczeniu na rynek globalny pojawił się problem bariery językowej, która znacznie utrudnia rozwój. Aby zrobić jak największe wrażenie firmy muszą komunikować się w języ...
Od zeszłego roku wydarzenia wirtualne stały się niezwykle popularną formą organizacji wszelkiego rodzaju eventów. Bardzo wielu ludzi polubiło możliwość uczestnictwa w takich spotkaniach. Dla jednych powodem była wygoda planowania i uczestnictwo wprost ze swojej kanapy, podczas gdy in...
W tym poznasz sprawdzone techniki konwersji, które pomogą Ci przekształcać leady w klientów. Kilka najważniejszych elementów, aby usprawnić działanie lejków sprzedażowych. Powiemy Ci również, w jaki sposób oprogramowanie do angażowania klientów, takie jak SalesIQ od Zoho, może pomóc w tyc...
Po długim okresie pracy zdalnej, wielu pracowników zaczęło powracać do tradycyjnego modelu pracy w biurze. Część jednak zdecydowała się kontynuować pracę zdalną. Dlatego, aby zrównoważyć sytuację wiele organizacji decyduje się na hybrydowy model pracy. Jednym z głównych wyzwań przed jakim...
Prowadzenie działalności gospodarczej może być satysfakcjonujące i dawać ogromne możliwości rozwoju. Jednak w obecnym, mocno konkurencyjnym klimacie, nasz sukces zależy od tego czy zdołamy zdobyć uwagę i zainteresowanie Klientów. Nawet najlepsze produkty i usługi nie są w stanie przyciągnąć i utrzym...
Sposób, w jaki pracujemy, nieustannie ewoluuje, a ludzie poszukują narzędzi ułatwiających nowoczesne zarządzanie zadaniami. Zwłaszcza teraz, kiedy sytuacja spowodowana COVID-19 popycha nas w kierunku hybrydowego środowiska pracy. Praca zdalna utrudnia zarządzanie zadaniami, efektywną komun...
Firmy korzystają z różnych narzędzi do automatyzacji, aby pomóc w szybkim śledzeniu różnych codziennych potrzeb, w tym w dostarczaniu masowych wiadomości e-mail, wysyłaniu umów, zbieraniu podpisów, uzyskiwaniu opinii klientów za pomocą formularzy i nie tylko. Ponieważ...
Specjalista ds. HR każdego dnia zarządza dość dużą ilością danych pracowników. Skuteczne ich przetwarzanie i zarządzanie jest niezbędne do lepszego zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim można śledzić każdy etap działania pracownika: od rekrutacji po offboarding. Nieste...
Największa aktualizacja Zoho One jest już dostępna: wszechstronny ujednolicony interfejs, ulepszone wyszukiwanie korporacyjne AI (sztuczna inteligencja) i BI (analityka biznesowa), usługi wielofunkcyjne, rozszerzony rynek, ulepszenia produktów i wiele więcej.
(770)
(93)
(60)
(15)
(34)
(11)
(27)
(25)
(10)
(26)
(6)
(24)