Zoho CRM: Ustawienie danych organizacji

Jak wdrażać CRM?
Skonfiguruj podstawowe dane organizacji.

Definiując cele biznesowe, dokumentując, analizując i mapując procesy, które osiągnąłeś, z powodzeniem możesz zaplanować kolejne kroki związane z praktycznym wdrożeniem Zoho CRM. Poniżej krok po kroku dowiesz się jak skonfigurować CRM, aby maksymalnie wykorzystać jego możliwości.

Najważniejsze kroki we wdrażaniu CRM.

Aby rozpocząć wdrażanie, musisz zalogować się na swoje konto CRM i wykonać następujące czynności:

 Skonfiguruj dane organizacji.

 Dostosuj konto i skonfiguruj podstawowe moduły .

 Określ użytkowników, którzy będą mieli dostęp do CRM i ustaw ich role w profilu.

  Dodaj użytkowników i zaproś ich do CRM.

 Włącz bezpieczeństwo danych.

 Ustal zasady widoczności i dostępności danych. 

 Ustaw integrację poczty e-mail i metody generowania leadów. 

 Ustal podstawowe procesy automatyzacji. 

 Wprowadź dane do systemu CRM.

 Określ wskaźniki biznesowe, które chcesz zobaczyć.

Podstawowe dane organizacji.

Aby wprowadzić dane firmy przejdź do strony CRM Setup i dodaj następujące szczegóły w sekcji Company Details. 

Dane, które tu wpisujesz, są uniwersalne dla wszystkich użytkowników, którzy mają dostęp do konta CRM.

Nazwa firmy, logo, adres i dane kontaktowe

Te dane można ustawić w oficjalnym szablonie i mail i stopce.

Strefa czasowa

Narzędzie do wysyłania powiadomień e-mail, planowania przypomnień i przypisywania zadań.

Super Admin

Użytkownik z uprawnieniami administratora (profil), który jest osobą kontaktową w przypadku rozliczeń i komunikatów subskrypcji od Zoho. Początkowo jest to pierwsza osoba, która tworzy konto CRM w organizacji. Można go później zmienić na dowolnego użytkownika z domyślnym profilem administratora.

Ustawienia waluty

Narzędzie niezbędne dla pól zawierających kwoty, takich jak kwota transakcji, cena produktu itp.

Godziny pracy

Niezbędne do określenia dostępności użytkownika przy zautomatyzowanych działaniach, takich jak wyzwalacze przepływu pracy, przydział zadań i zaplanowane aktywności.

Jesteś gotowy, aby rozwijać się z Zoho CRM?

Jak dostosować konto i skonfigurować podstawowe pola?
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0