Opieka serwisowa
Wsparcie Zoho // Opieka Serwisowa ZPartner //

Opieka Serwisowa Z Partner   

Klienci opłacający licencję w Z Partner mogą liczyć na pomoc naszych konsultantów. Zaufaj 15-letniemu doświadczeniu Z Partner! Pomogliśmy już wielu firmom z różnych branż. Z Partner oferuje swoim klientom dwa poziomy opieki serwisowej - Premium i Uproszczony.

Serwis Uproszczony
Z Partner
Serwis Premium
Z Partner 


Dostęp do centrum pomocy - 
Forum użytkowników


 Serwis indywidualny przez Email 
 Kontakt poprzez Zoho Meeting

Serwis telefoniczny 
Rozwiązywanie problemów na systemie użytkownika
 Połączenia zdalne - Zoho Assist
 Optymalizacja, tworzenie i wdrożenie
nowych funkcjonalności na zlecenie Klienta
Dedykowany opiekun klienta
 Maksymalny czas reakcji - błąd o priorytecie krytycznym
Według kolejności zgłoszeń -
niższy priorytet
Priorytetowo  do 48 h
 Uruchomienie nowych produktów
 Licencje objęte serwisemWszystkie opłacone licencje  Wszystkie opłacone licencje 
 Dozwolona płatność za usługęDla wszystkich płacących za licencjeSkontaktuj się z Działem Sprzedaży
Jestem Klientem PREMIUM i chcę zgłosić problem
Poszukam samodzielnie pomocy na Forum
Jeżeli nie zadowala cię uproszczony poziom serwisu i chciałbyś aby twoje zgłoszenia były realizowane priorytetowo:
Chcę kupić Serwis jednorazowo
Chcę kupić opiekę Premium dla firmy

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób aktywować opiekę serwisową ZPartner?

W celu aktywacji opieki serwisowej należy oznaczyć Z Partner jako partnera Zoho. Jest to konieczne w celu podania ID głównego administratora, które dalej zostanie automatycznie przypisane do Państwa firmy. W naszym systemie spowoduje to automatyczne włączenie opieki serwisowej. Uwaga, serwis uproszczony przysługuje wyłącznie klientom opłacającym licencję.


A co jeżeli dopiero zastanawiam się nad zakupem licencji ? 

Obsługujemy serwisowo klientów w trakcie okresu próbnego. Tak długo jak działa u Państwa próbna licencja Zoho tak długo jesteście upoważnieni do korzystania z serwisu. 

 

Jakie są dostępne formy kontaktu z opieką serwisową Z Partner?

W zależności od wybranego poziomu opieki serwisowej formy kontaktu wyglądają następująco:

Premium - W ramach wsparcia Premium macie Państwo dostęp do serwisu telefonicznego, mailowego , Zoho Meeting, Zoho Assist. Istnieje możliwość zlecania pracy naszym wdrożeniowcom i programistom. Dodatkowo, po podpisaniu OWUS (Ogólny Warunków Usługi Serwisowej), oferujemy w cenie jednorazową usługę uruchomienia nowego produktu Zoho.

Uproszczony - W ramach Uproszczonej Opieki proszę skorzystać samodzielnie z zasobów dostępnych na Forum lub w Bazie Wiedzy.

 

Czy mam indywidualnego opiekuna przypisanego w serwisie Uproszczonym?

Nie. Dedykowany opiekun jest w pakiecie opieki serwisowej Premium.

 

Co oznacza pomoc w obsłudze oprogramowania ?

Pomoc dotyczy odpowiedzi na pytania dotyczące funkcji związanych z codziennym użytkowaniem i obsługą systemu. Pomoc skierowana jest dla użytkowników bez uprawnień administratora.

 

Jaki jest czas reakcji w opcji wsparcia Uproszczonej?

Czas reakcji jest zdecydowanie dłuższy niż w Premium. Czas oczekiwania może się wydłużyć do 4 dni.

 

Czy nie wykorzystane godziny w przeciągu miesiąca przepadają?

Nie wykorzystane godziny opieki serwisowej przechodzą na kolejny miesiąc, nie dłużej niż w przeciągu danego kwartału.

 

Pomoc w konfiguracji i sprawach technicznych, co to oznacza ?

Pomoc w konfiguracji i sprawach technicznych oznacza, że będziemy wspierać klientów w rozwiązywaniu ich problemów związanych z konfiguracją systemu, m.in poprzez wysyłanie linków do instrukcji. Nie będziemy wspierać zapytań, które do rozwiązania będą wymagały znajomości ustawień systemu klienta, konieczności udostępnienia ekranu, czy też dostępu dla agenta do systemu klienta.

 

Gdzie znajdę wsparcie przy wdrożeniu lub szkoleniu z narzędzi Zoho?

W celu pomocy we wdrożeniu lub szkoleniu prosimy o kontakt z działem sprzedaży.

 

Czy mogę zadać pytanie mailem dotyczące problemu który mam z Zoho?

Prosimy o korzystanie z portalu samoobsługowego (zakładka Społeczność), formularza zgłoszeniowego (https://wsparcie.zpartner.pl/portal/pl/home) lub o zawarcie umowy opieki serwisowej na poziomie Premium.

 

Jakie produkty Zoho objęte są opieką serwisową?

Zoho jest dużym systemem oferującym pakiet ponad 50 produktów opracowywanym przez firmę ponad 9000 pracowników. Nikt nie jest w stanie znać ich wszystkich. Nasza specjalizacja to głównie produkty Zoho CRM, One, Desk, Creator, People, Recruit i pakiet marketingowy Zoho.


Czy są jakieś ograniczenia dotyczące ilości zgłaszanych pytań ?
Opieka serwisowa jest usługą zorientowaną na świadczenie serwisu naprawczego i rozwiązywanie problemów. Zapraszamy na nasze szkolenia lub możemy zaproponować współpracę o charakterze projektowym, jeżeli chcecie rozwijać swój system z nami.

Czy mogę otrzymać wsparcie z waszej strony jeśli używam licencji darmowych i nie płacę nic za Zoho ?
Jesteśmy zadowoleni z każdej osoby, która zdecydowała się korzystać z produktów Zoho. Dla klientów niepłacących zapewniamy dostęp do forum, gdzie mogą zadawać ogólne pytania dotyczące produktów.  Na forum będziemy udzielać odpowiedzi, ale można spróbować uzyskać odpowiedź od innych klientów.

 

Ile kosztuje opieka serwisowa?

W celu uzyskania oferty i dopasowania opieki serwisowej, prosimy o kontakt z działem sprzedaży tel. +48 22 58 44 330
Opieka serwisowa Z Partner wnosi do biznesu niezbędną pomoc w funkcjonowaniu przepływu pracy. 

Podejmowanie działaniach biznesowych bez doświadczonego wsparcia technicznego jest potencjalnym zagrożeniem dla zdobywania dalszych korzyści w wypracowanym modelu biznesowym. Biorąc pod uwagę szeroką i zaawansowaną funkcjonalność Aplikacji ZOHO rozwiązywanie problemów technicznych we własnym zakresie (bez opieki serwisowej) to narażanie własnej firmy na dodatkowe koszty na własne życzenie. Z Partner pomaga sprostać stale rosnącym wymaganiom wynikającym z różnych trendów rynkowych. Zoho kładzie również bardzo duży nacisk na najlepsze systemy bezpieczeństwa, w tym wielowarstwową ochronę firewall. W ten sposób Twoje dane pozostają prywatne i chronione przed naruszeniami. Z Partner świadczy doradztwo w sprawie korzystania z aplikacji, właściwej licencji, miejsc w dokumentacji systemu, które pozwolą klientowi wykonać oczekiwaną zmianę sposobu działania aplikacji Zoho. 

Nasz doświadczony Zespół serwisowy jest do dyspozycji. 
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0