Opieka Serwisowa Z Partner
Klienci opłacający licencję w Z Partner mogą liczyć na pomoc naszych konsultantów. Zaufaj 15-letniemu doświadczeniu Z Partner! Pomogliśmy już wielu firmom z różnych branż. Z Partner oferuje swoim klientom dwa poziomy opieki serwisowej - Premium i Uproszczony.
Serwis Uproszczony Z Partner | Serwis Premium Z Partner | |
---|---|---|
Dostęp do bazy wiedzy i FAQ wsparcie.zpartner.pl | ☑ | ☑ |
Dostęp do centrum pomocy - Forum użytkowników | ☑ | ☑ |
Serwis indywidualny przez Email ✉ | ☒ | ☑ |
Kontakt poprzez Zoho Meeting | ☒ | ☑ |
Serwis telefoniczny ☎ | ☒ | ☑ |
Rozwiązywanie problemów na systemie użytkownika | ☒ | ☑ |
Połączenia zdalne - Zoho Assist | ☒ | ☑ |
| ☒ | ☑ |
Dedykowany opiekun klienta | ☒ | ☑ |
Maksymalny czas reakcji - błąd o priorytecie krytycznym | Według kolejności zgłoszeń - niższy priorytet | Priorytetowo do 48 h |
Uruchomienie nowych produktów | ☒ | ☑ |
Licencje objęte serwisem | Wszystkie opłacone licencje | Wszystkie opłacone licencje |
Dozwolona płatność za usługę | Dla wszystkich płacących za licencje | Skontaktuj się z Działem Sprzedaży |
Jeżeli nie zadowala cię uproszczony poziom serwisu i chciałbyś aby twoje zgłoszenia były realizowane priorytetowo:
FAQ
Opieka serwisowa Z Partner wnosi do biznesu niezbędną pomoc w funkcjonowaniu przepływu pracy.
Podejmowanie działaniach biznesowych bez doświadczonego wsparcia technicznego jest potencjalnym zagrożeniem dla zdobywania dalszych korzyści w wypracowanym modelu biznesowym. Biorąc pod uwagę szeroką i zaawansowaną funkcjonalność Aplikacji ZOHO rozwiązywanie problemów technicznych we własnym zakresie (bez opieki serwisowej) to narażanie własnej firmy na dodatkowe koszty na własne życzenie. Z Partner pomaga sprostać stale rosnącym wymaganiom wynikającym z różnych trendów rynkowych. Zoho kładzie również bardzo duży nacisk na najlepsze systemy bezpieczeństwa, w tym wielowarstwową ochronę firewall. W ten sposób Twoje dane pozostają prywatne i chronione przed naruszeniami. Z Partner świadczy doradztwo w sprawie korzystania z aplikacji, właściwej licencji, miejsc w dokumentacji systemu, które pozwolą klientowi wykonać oczekiwaną zmianę sposobu działania aplikacji Zoho.
Nasz doświadczony Zespół serwisowy jest do dyspozycji.