Wsparcie i wiedza // Opieka serwisowa Zoho //

Opieka Serwisowa Z Partner 

Opieka serwisowa obejmuje doradztwo w sprawie korzystania z aplikacji, właściwej licencji, miejsc w dokumentacji systemu które pozwolą klientowi wykonać oczekiwaną zmianę sposobu działania aplikacji Zoho.

Zamów opiekę serwisową

FAQ

Uproszczony
Kto może korzystać z waszego systemu wsparcia ? Do wsparcia aplikacji Zoho, w różnym zakresie upoważniony jest każdy użytkownik Zoho w Polsce. Aby skorzystać z tej usługi wymagane jest tylko upoważnienie Z Partner do obsługi aplikacji Klienta w Zoho na stronie www.zpartner.pl/tag

Czy mogę zadać pytanie mailem dotyczące problemu który mam z Zoho ? Prosimy o korzystanie z portalu samoobsługowego ( zakładka Społeczność) lub o zawarcie umowy opieki serwisowej na poziomie Premium.
Klasyczny
Jaki jest numer do waszego centrum pomocy ?Prosimy o kontakt z numerem (+48 22 58 44 330). Bądź przygotowany na podanie adresu mail użytkownika który jest administratorem firmy.

Czy rozmowa i wsparcie telefoniczne jest naprawdę za darmo ? Serwis telefoniczny jest miejscem w którym każdy, opłacający licencję Zoho może otrzymać krótką poradę dotyczącą Zoho. Prosimy o skupienie na problemach i krótkich poradach dotyczących korzystania z systemu. W celu pomocy we wdrożeniu lub szkoleniu prosimy o kontakt z działem sprzedaży.

Czy mogę zadać pytanie mailem dotyczące problemu który mam z Zoho ? Prosimy o korzystanie z portalu samoobsługowego ( zakładka Społeczność) , porady telefonicznej lub o zawarcie umowy opieki serwisowej na poziomie Premium.

Jakie produkty Zoho objęte są opieką serwisową ? Zoho jest dużym systemem oferującym pakiet ok 50 produktów opracowywanym przez firmę ponad 9000 pracowników. Nikt nie jest w stanie znać ich wszystkich. Nasza specjalizacja to głównie produkty Zoho CRM, One, Desk, Creator, Recruit i pakiet marketingowy Zoho.

A co jeśli nie znacie odpowiedzi na mój problem ? Możemy podjąć się pracy zleconej nad rozwiązaniem problemu klienta. Można też zadać pytanie na społeczności Klientów Zoho w Polsce lub za granicą.
Premium

Ile kosztuje opieka serwisowa ? Opieka serwisowa kosztuje 20% ceny licencji.


Co wchodzi w zakres opieki serwisowej Premium ? W ramach tego produktu macie Państwo dostęp do serwisu telefonicznego, mailowego oraz możliwość zlecania pracy naszym wdrożeniowcom i programistom. Dodatkowo, po podpisaniu umowy, oferujemy w cenie jednorazowo usługę uruchomienia nowego produktu Zohowg katalogu.


Czy mogę zadać pytanie mailem dotyczące problemu który mam z Zoho ? Tak, Prosimy o przesyłanie pytań drogą mailową z podaniem adresu administratora firmy. W przypadku konieczności pogłębionej analizy problemu możemy umówić sesję Online z wdrożeniowcem obsługującym dany produkt.


Co zrobić jeżeli aplikacja nie działa tak jak opisuje instrukcja ? Po weryfikacji, w Państwa imieniu, będziemy zwracali się do producenta aplikacji z prośbą o naprawienie aplikacji. Takie sytuacje zdarzają się sporadycznie. W większości przypadków wystarczy postępowanie zgodnie z instrukcją produktu.

Premium producenta

Czy mogę zadać pytanie mailem dotyczące problemu który mam z Zoho ? Tak. Prosimy o przesyłanie pytań na adresy serwisu Zoho w j. angielskim najlepiej do wyznaczonego opiekuna.

Zostały Ci pytania odnośnie opieki serwisowej ?

Umów się na bezpłatną konsultację
Zamów opiekę serwisową
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.