Przenieś dane do Zoho CRM

Przenieś dane do Zoho CRM.
O czym musisz pamiętać?

Po przejściu wszystkich kroków, ustawieniu funkcji pod potrzeby Twojego biznesu, możesz swobodnie przenieść dane organizacji.  W jaki sposób przenosić dane i o czym należy pamiętać  dowiesz się w poniższym artykule.

Metody przenoszenia danych.

Importowanie danych to ostatni etap wdrażania nowego systemu CRM. 
Przykładowe metody jakich możesz użyć do przenoszenia danych to:

Import danych

Jeśli Twoje dane są przechowywane w różnych repozytoriach, musisz je wyeksportować, w takim formacie pliku jaki jest obsługiwany w Zoho CRM. Możesz importować dane i notatki do poszczególnych modułów, pod warunkiem, że Twoje dane są dokładne, wpisy nie zduplikowane, a nazwy pól są identyfikowalne na potrzeby ich mapowania.

Migracja danych z innych CRM

Jeśli przeprowadzasz migrację danych z innego CRM, możesz w tym celu skorzystać z  kreatora migracji danych. Obsługuje  migrację z następujących aplikacji CRM: Salesforce, MS Dynamics 365, Pipedrive, HubSpot, Insightly i Highrise. Możesz zobaczyć postęp importu z pliku na podstawie  historii i dziennika kontroli.

O czym pamiętać podczas importowania danych?

Oprócz formularzy internetowych, importu danych i migracji, Zoho zapewnia wsparcie REST API, które umożliwia integrację CRM z dowolną aplikacją zewnętrzną. Gdy dane są dodawane do aplikacji, zostają automatycznie przesłane do CRM. Jeśli przesyłasz pliki z danymi do CRM nie zapomnij o dwóch rzeczach:

Reguły przypisywania

Przed zaimportowaniem pliku utwórz reguły przypisywania, aby przypisać rekordy do odpowiedniego właściciela. Regułę przypisania należy wybrać nie tylko do importu, ale także do tworzenia formularzy internetowych i przesyłania danych za pośrednictwem interfejsów API.

Unikalne pola

Pamiętaj, aby podczas importu wybrać unikalne pole. Jest nim na przykład adres e-mail, identyfikator pracownika lub numer ubezpieczenia społecznego itp.. Przy wyborze unikalnego pola podczas importu, CRM będzie szukać innych istniejących pól o tej samej wartości w arkusz importu, aby zidentyfikować duplikaty. Możesz pominąć duplikaty, sklonować lub zaktualizować istniejące rekordy oparte na tym unikalnym polu.a

Jesteś gotowy, aby rozwijać biznes z Zoho CRM?

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Zamów wdrożenie
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0