Wdrażanie CRM: identyfikacja kluczowych graczy

Plan wdrażania CRM:
Identyfikacja kluczowych graczy.

Kim są kluczowi gracze? To osoby, które pomogą Ci zrozumieć każdy aspekt Twojego biznesu.  Pamiętaj, że narzucenie przez kierownictwo określonego CRM zespołom sprzedażowym może spotkać się z niezadowoleniem i oporem we współpracy. Nie każdy lubi zmiany. Więc jeśli od początku zaangażujesz w ten proces odpowiednich ludzi o różnych rolach z zespole wtedy pomyślnie wdrożysz swój CRM. Wsłuchanie się w sugestie, opinie i obawy pomoże CI lepiej poznać i zrozumieć funkcjonowanie Twojego biznesu.


Członkowie w Twojej organizacji

Poniżej znajdziesz listę wybranych członków Twojej organizacji, czyli tzw. kluczowych graczy w zespole wdrożeniowym.
Sprawdź w jaki sposób pomogą Ci w skutecznym wdrożeniu CRM.

Przykład:

członek organizacji

Lider

rola w procesie wdrażania

Osoba, która prowadzi zespół do  sukcesu i jest kluczowa w  prowadzeniu projektu wdrożenia. Lider jest Twoim kierownikiem projektu, który zna zalety CRM, ma dobrą znajomość  procesów biznesowych przebiegających w Twojej firmie i jest gotowy do eksperymentowania z nowymi metodami. Twój kierownik projektu musi być ekspertem w temacie i może przyczynić się do ogólnego wdrożenia CRM.

Motywator (osoba zarządzająca sprzedażą)

Ta osoba jest jednym z najsilniejszych motywatorów podczas realizacji wdrażania. Może nim być menedżer ds. sprzedaży, który pobudzi zespół i zmotywuje go do maksymalnego wykorzystania możliwości CRM. Będą mieć szczegółowe informacje o potrzebnych raportach, kwestiach przepływów, które muszą zostać przechwycone, a także wiedzę co nie spełnia funkcji w obecnym systemie, aby móc naprawić to w nowym CRM.
Użytkownik
Prawdziwi użytkownicy to osoby ze wszystkich kluczowych grup użytkowników, takich jak przedstawiciele handlowi i marketerzy. Aby uzyskać pełny zwrot z inwestycji w CRM, Twoi handlowcy muszą dostrzec w niej prawdziwą wartość.  Ważny jest ich równy i systematyczny udział w korzystaniu z Zoho CRM, gdyż to oni będą Ci codziennie dostarczać informacje zwrotne i przydatne spostrzeżenia. W tym celu możesz  prowadzić dyskusje online oraz ankiety z grupami fokusowymi. 

Administrator

Administratorzy odgrywają kluczową rolę, wypełniając lukę między CRM i użytkownikami, którzy z niego korzystają. Dzięki bardzo dobrej znajomości produktu, administratorzy CRM radzą sobie z wymaganiami wielu użytkowników zespołu, w kwestii mapowania  procesów biznesowych. Oni nie tylko wprowadzają ustawienia, ale też ciągle pracują nad pomysłami jak poprawić wykorzystanie CRM i usprawnić adaptację użytkowników.

Kierownik

Kierownicy to grupa ludzi, którzy chcą zobaczyć jak  biznes się rozwija i zwykle zajmują najwyższe stanowiska w firmie, która wdraża Zoho CRM. Są gotowi na nowe wyzwania. Będą cię wspierać na wiele sposobów, aby rozwijać się  i wykazywać duże zainteresowanie wdrożeniem CRM do działania.

Lecimy dalej ?

Zamów wdrożenie
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0