Zoho CRM: konfiguracja poczty email i pozyskiwanie Klientów

Konfiguracja poczty e-mail
oraz proces generowania Kientów.

W Zoho CRM możesz scentralizować wszystkie informacje oraz komunikację e-mail z potencjalnymi klientami i klientami Zoho CRM. Integracja poczty e-mail umożliwia również udostępnianie firmowych wiadomości współpracownikom w obrębie zespołu. Z naszym przewodnikiem dowiesz się jak zautomatyzować procesy korespondencji i generować Klientów dzięki możliwościom e-marketingu.

Integracja poczty e-mail.

W Zoho dostępne są następujące opcje integracji z pocztą e-mail:

nazwa

Zoho mail add-on

opis

Skonfiguruj swoje konto e-mail za pomocą POP3 lub IMAP lub użyj popularnych klientów poczty e-mail,  jak Zoho Mail, Gmail, Yahoo Mail, Microsoft Outlook lub Office 365.

Wtyczka Zoho CRM dla MS Outlook

Zintegruj swoje konto Microsoft Outlook z CRM aby móc zsynchronizować e-maile, kontakty, zadania i terminy.
Firmowy adres e-mail
Jeśli chcesz korzystać z uniwersalnego adresu pocztowego w całej domenie firmowej, dla wszystkich interakcji z klientami, możesz ustawić profil ograniczenia. Polega to na tym, że ograniczasz użycie adresu w domenie tylko do wybranych użytkowników.

BCC dropbox

Możesz pominąć integrację usług e-mail z Zoho CRM i nadal wysyłać e-maile z osobistych adresów e-mail. Aby móc przechowywać kopię swoich wiadomości e-mail w CRM, możesz wygenerować domyślny adres e-mail (BCC dropbox) i kopiować go za każdym razem, gdy wysyłasz plik e-mail do klienta z osobistego adresu e-mail. Kopia wysłana wiadomość e-mail zostanie zapisana na liście związanej z rekordem.

Rozszerzenie Chrom dla Gmail

Możesz zainstalować rozszerzenie Chrome dla Gmaila, aby uzyskać dostęp do konta CRM prosto z Gmail. Pozwoli ci to dodawać leady, kontakty i notatki do rekordów w CRM z Twojego konta Gmaila.

Salesinbox

SalesInbox jest dobrze zorganizowany i pomaga przedstawicielom w kategoryzacji e-mail na podstawie odbiorcy, czyli np.: klient, kontakt , kolega, kierownik itp.

Podstawowe procesy automatyzacji.

Czynności, które  powtarzają się w procesie biznesowym, można zautomatyzować, aby zostały zrealizowane w określonym dniu, godzinie lub gdy spełnione są określone warunki.  Na przykład: 
  • Wysyłanie e-maili z przypomnieniem do subskrybentów przed datą zakończenia subskrypcji.
  • Powiadamianie regionalnych menedżerów sprzedaży o każdej transakcji o określonej wartości 
  • Wykonywanie kolejnych comiesięcznych telefonów do dostawców.
  • Przypisywanie leadów z zimnych rozmów do konkretnego przedstawiciela 

Pomoże to zmniejszyć liczbę ręcznych aktywności i zwiększyć wydajność procesu. Oto lista narzędzia automatyzacji, które musisz skonfigurować przed przeniesieniem danych klientów do CRM:

narzędzie automatyzacji

Przepływy pracy

funkcja

Zautomatyzuj zestaw działań, takich jak powiadomienia e-mail, aktualizacje pól, tworzenie rekordów , zadania i akcje zdefiniowane za pomocą funkcji i elementów webhook przez tworzenie reguł przepływu pracy.

Reguła przypisywania

Ustaw regułę przypisywania potencjalnych klientów o podobnych atrybutach do konkretnego przedstawiciela.
Reguła eskalacji
Pomóż menedżerom ds. Sprzedaży lub ich przełożonym w kontrolowaniu projektów przez powiadamianie ich o przekroczeniu terminu.

Jesteś gotowy, aby rozwijać się z Zoho CRM?

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0