Konfiguracja poczty e-mail
oraz proces generowania Kientów.
W Zoho CRM możesz scentralizować wszystkie informacje oraz komunikację e-mail z potencjalnymi klientami i klientami Zoho CRM. Integracja poczty e-mail umożliwia również udostępnianie firmowych wiadomości współpracownikom w obrębie zespołu. Z naszym przewodnikiem dowiesz się jak zautomatyzować procesy korespondencji i generować Klientów dzięki możliwościom e-marketingu.
Integracja poczty e-mail.
nazwa
Zoho mail add-on
opis
Skonfiguruj swoje konto e-mail za pomocą POP3 lub IMAP lub użyj popularnych klientów poczty e-mail, jak Zoho Mail, Gmail, Yahoo Mail, Microsoft Outlook lub Office 365.
Wtyczka Zoho CRM dla MS Outlook
BCC dropbox
Rozszerzenie Chrom dla Gmail
Możesz zainstalować rozszerzenie Chrome dla Gmaila, aby uzyskać dostęp do konta CRM prosto z Gmail. Pozwoli ci to dodawać leady, kontakty i notatki do rekordów w CRM z Twojego konta Gmaila.
Salesinbox
Podstawowe procesy automatyzacji.
- Wysyłanie e-maili z przypomnieniem do subskrybentów przed datą zakończenia subskrypcji.
- Powiadamianie regionalnych menedżerów sprzedaży o każdej transakcji o określonej wartości
- Wykonywanie kolejnych comiesięcznych telefonów do dostawców.
- Przypisywanie leadów z zimnych rozmów do konkretnego przedstawiciela
narzędzie automatyzacji
Przepływy pracy
funkcja
Zautomatyzuj zestaw działań, takich jak powiadomienia e-mail, aktualizacje pól, tworzenie rekordów , zadania i akcje zdefiniowane za pomocą funkcji i elementów webhook przez tworzenie reguł przepływu pracy.
Reguła przypisywania