Zoho CRM: Dodaj użytkowników i zaproś ich do CRM

Dodaj użytkowników i zaproś ich do CRM.
Bezpieczeństwo i widoczność danych.

Po utworzeniu wymaganych ról i profili można rozpocząć dodawanie użytkowników w CRM.  Podczas ich dodawania należy podać podstawowe informacje, takie jak imię, nazwisko, numer kontaktowy i adres e-mail. Po dodaniu użytkowników wysyłany jest automatycznie wygenerowany przez system e-mail z łączem dostępu do ich konta. Dowiedz się jak wygląda bezpieczeństwo danych w Zoho CRM oraz jakie są zasady dostępności i widoczności danych.

Włącz bezpieczeństwo danych.

Zoho dokłada wszelkich starań, aby Twoje dane były bezpieczne na serwerach.  Jeśli chcesz poczuć się bezpieczniej możesz także skonfigurować dodatkowe ustawienia zabezpieczeń, aby zwiększyć poziom ochrony. Oto dwa główne ustawienia, które możesz skonfigurować na swoim koncie CRM:

Ograniczenia IP

Możesz ograniczyć użytkownikom dostęp do konta CRM twojej organizacji z określonego adresu IP. Na przykład, jeśli chcesz, aby Twój zespół miał dostęp do CRM tylko z biura, a nie z urządzeń osobistych, możesz dodać adres IP swojego biura jako dozwolony. To uniemożliwi użytkownikom dostęp do CRM z różnych adresów IP. 

Uwierzytelnienie dwuskładnikowe

 Po włączeniu dwuskładnikowego uwierzytelniania, oprócz zwykłego hasła do konta, zostaniesz poproszony o wprowadzenie  jednorazowego hasła za każdym razem, gdy próbujesz zalogować się na swoje konto CRM. To hasło jednorazowe może być dostarczone jako SMS na zarejestrowany telefon komórkowy lub za pośrednictwem aplikacji OneAuth firmy Zoho.

Ustal zasady widoczności i dostępności danych.

Skonfigurowanie hierarchii ról i uprawnień profilu pozwoli Ci określić domyślne uprawnienia dla każdego z użytkowników CRM. Czasami jednak  może on potrzebować wyświetlić lub uzyskać dostęp do danych, które wykraczają poza jego uprawnienia. Dlatego możesz zwiększyć widoczność, ustawiając reguły udostępniania danych. Zrobisz to edytując  domyślne uprawnienia organizacji dla poszczególnych modułów lub utworzyć nową regułę udostępniania.

Wyjątki na poziomie rekordów

Jeśli chcesz udostępniać rekordy innym osobom, możesz użyć opcji Udostępnij bezpośrednio w rekordzie i zapewnić innemu użytkownikowi pełny dostęp do odczytu i zapisu, lub tylko do odczytu. 

Wyjątki na poziomie pól

Niektóre pola, takie jak kwota transakcji, wynagrodzenie i numer konta, zawierają informacje poufne  i nie powinny być widoczne dla wszystkich użytkowników w organizacji. Możesz ograniczyć profil do przeglądania lub edytowanie określonego pola poprzez ustawienie do niego uprawnień.

Jesteś gotowy, aby rozwijać biznes z Zoho CRM?

Konfiguracja poczty i pozyskiwanie klientów.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0