Jak wdrażać CRM?
Dostosuj konto do wymagań Twojej firmy.
Dostosowanie podstawowych elementów modułów.
Zmiana nazw modułów (kart):
w tym celu przejdź do opcji Konfiguracja> Dostosowywanie> Moduły i pola. Wybierz odpowiedni moduł a następnie> Zmień nazwę. Przykładowo w standardowych modułach możesz zmienić nazwę Kontakty na Klienci, lub Oferty na Możliwości. Dostosuj nazwy do języka, którym operujesz w swojej firmie.
Dodawanie pól niestandardowych :
Określ typy danych, które są gromadzone w Twojej firmie, na przykład: data rozpoczęcia sprzedaży, typ produktu, kod produktu, identyfikator nieruchomości, numer rejestracji itp. i dodaj rozszerzenie pola niestandardowe do układu, aby podczas importowania danych biznesowych do CRM można było dopasować je do formatu i uniknąć błędów.
Edycja właściwości pola.
Podczas edycji właściwości pola dostępnych jest wiele opcji, które mogą być przydatne dla Twojej firmy. Oto niektóre z tych opcji:
- Ulubione: Dowolny widok listy oznaczony jako ulubiony.
- Utworzone przeze mnie: niestandardowe widoki utworzone przez użytkownika.
- Udostępnione dla mnie: niestandardowe widoki udostępnione użytkownikowi.
- Widoki publiczne: widoki, które są dostępne dla wszystkich na Twoim koncie CRM.
- Widoki innych użytkowników: widoki niestandardowe utworzone przez innych użytkowników.