Jak wdrażać Zoho CRM?
Ustaw podstawowe moduły.
Podstawowe moduły Zoho CRM to: lead, kontakty i oferty. W przykładowym schemacie poniżej, znajdziesz rozwiązania najważniejszych problemów pojawiających się przy konfiguracji modułów. Sprawdź jakie rozwiązania pomogą Ci rozwinąć swój biznes z Zoho.
Leady
Przykład:
problem
Czy Twoja terminologia biznesowa jest inny niż w Zoho CRM?
działanie
Zmień nazwę modułu Leads, np. na Klienci.
funkcja
Zmień nazwę karty
Czy standardowe pola w module Leads są wystarczające do przechwycenia danych biznesowe?
Dodaj pola niestandardowe
Edytuj pola
Funkcja Układy (Layouts)
Czy Twoja strona zawierająca rekordy, nie przytłacza końcowych użytkowników zbyt dużą ilością informacji? Czy tak duża liczba sekcji i pól jest oparta o wybór klienta?
Układy warunkowe.
Błędne wpisy w polu generują problemy?
ustaw regułę walidacji dla pól.
Reguła walidacji.
Chcesz ukryć pola zawierające poufne informacje od przedstawicieli?
Uprawnienia do pola.
Skonfiguruj import danych
Migruj dane
Skonfiguruj formularze internetowe
Czy leady odgrywają rolę w procesie przypisywania do przedstawiciela /opiekuna itp.?
Zasady przydziału.
Dostosuj widok listy
Widok Kanban
Czy chcesz zbiorczo przekonwertować potencjalnych klientów na kontakty ?
Mapowanie konwersji leadów.
Konta i kontakty
Przykład:
problem
Chcesz dostosować standardowy moduł do Twoich potrzeb biznesowych?
działanie
- Zmień nazwy modułów
- Dodaj pola niestandardowe
- Edytuj pola i wartości
- Dodaj podformularze, aby przechwycić dodatkowe szczegóły dotyczące rekordu
- Uporządkuj układ za pomocą tzw. układów warunkowych
pomoc
Standardowe pola w module Konta i Kontakty.
Chcesz śledzić filie lub franczyzy na pojedynczym koncie lub kontakcie?
Mapuj pola zależności
Oferty
Przykład:
problem
Chcesz dostosować moduł Ofert do potrzeb Twojej firmy?
działanie
-Dodaj pola niestandardowe
- Edytuj pola i wartości
pomoc
Standardowe pola w module Ofert.
Czy chcesz, aby sprzedawcy byli w stanie zlokalizować informacje w innych rekordach z modułu Kont i Kontaktów?
Pola odnośników.
Role kontaktów.
Czy etap transakcji różni się od domyślnych etapów w module Ofert?
Modyfikuj etapy transakcji.
Mapowanie prawdopodobieństwa.