Zoho CRM: Ustaw podstawowe moduły

Jak wdrażać Zoho CRM?
Ustaw podstawowe moduły.

Podstawowe moduły Zoho CRM to: lead, kontakty i oferty. W przykładowym schemacie poniżej, znajdziesz rozwiązania najważniejszych problemów pojawiających się przy konfiguracji modułów.  Sprawdź jakie rozwiązania pomogą Ci rozwinąć swój biznes z Zoho.

Leady

Czyli Twoi Klienci. W marketingu internetowym leadem zostaje osoba, 
która zostawia na Twojej stronie sprzedażowej swoje dane kontaktowe.

Przykład:

problem

Czy Twoja terminologia biznesowa jest inny niż w Zoho CRM?

działanie

Zmień nazwę modułu Leads, np. na Klienci.

funkcja

Zmień nazwę karty

Czy standardowe pola w module Leads są wystarczające do przechwycenia  danych  biznesowe?

- Zrób listę potrzebnych pól, które nie są standardowymi polami i dodaj pola niestandardowe do układu.

 - Edytuj pola i wartości.

Dodaj pola niestandardowe 

Edytuj pola

Czy Twoja baza danych jest pełna różnego rodzaju rekordów?
Utwórz układy.

Funkcja  Układy (Layouts)

Czy Twoja strona zawierająca rekordy, nie przytłacza końcowych użytkowników zbyt dużą ilością informacji? Czy tak duża liczba sekcji i pól jest oparta o wybór klienta?

Ustaw zasady układów

Układy warunkowe.

Błędne wpisy w polu generują problemy?

ustaw regułę walidacji dla pól.

Reguła walidacji.

Chcesz ukryć pola zawierające poufne informacje od przedstawicieli?

Ustaw limity dostępu.

Uprawnienia do pola.

Czy chcesz usprawnić sposób, w jaki leady wchodzą do Twojego systemu CRM ?
- Ręczne wprowadzanie 
- Przedstawiciele zbierają informacje o potencjalnych klientach, przechowują je w arkuszach kalkulacyjnych i zbiorczo dodają  do CRM 
- Przenosisz się do Zoho CRM z innego System CRM 
- Przechwytuj potencjalnych klientów ze swojej witryny

Skonfiguruj import danych

 Migruj dane

 Skonfiguruj formularze internetowe

Czy leady odgrywają rolę w procesie przypisywania do przedstawiciela /opiekuna itp.?

Skonfiguruj reguły przypisywania potencjalnych klientów.

Zasady przydziału.

Chcesz przypisać leady do określonej grupy na podstawie wartość pola?
- Utwórz niestandardowy widok listy z żądanymi kryteriami
 - Utwórz widok Kanban

Dostosuj widok listy 

Widok Kanban

Czy chcesz zbiorczo przekonwertować potencjalnych klientów na kontakty ?

Ustaw automatyczną konwersję potencjalnych klientów.

Mapowanie konwersji leadów.

Konta i kontakty

Przykład:

problem

Chcesz dostosować standardowy moduł do Twoich potrzeb biznesowych?

działanie

- Zmień nazwy modułów 

- Dodaj pola niestandardowe 

- Edytuj pola i wartości 

- Dodaj podformularze, aby przechwycić dodatkowe szczegóły dotyczące rekordu

 - Uporządkuj układ za pomocą tzw. układów warunkowych

pomoc

Standardowe pola w  module Konta i Kontakty.

Chcesz śledzić filie lub franczyzy na pojedynczym koncie lub kontakcie?

Skonfiguruj między rekordami relacje rodzic-dziecko .

Mapuj pola zależności

Oferty

Przykład:

problem

Chcesz dostosować moduł Ofert do potrzeb Twojej firmy?

działanie

-Dodaj pola niestandardowe

 - Edytuj pola i wartości

pomoc

Standardowe pola w  module Ofert.

Czy chcesz, aby sprzedawcy byli w stanie zlokalizować informacje w innych rekordach z modułu  Kont i Kontaktów?

Dodaj pola odnośników.

Pola odnośników.

Czy Twoja firma  potrzebuje, aby omówić szczegóły transakcji  z więcej niż jednym kontaktem w organizacji?
- Skonfiguruj role z pól kontaktów i dodaj ludzi z ich oznaczenia
 - Wymiana informacji na podstawie hierarchii raportów.

Role kontaktów.

Czy etap transakcji różni się od domyślnych etapów w module Ofert?

Zastąp lub dodaj etapy transakcji zgodnie z wymogami panującymi w Twoim biznesie.

Modyfikuj etapy transakcji.

Czy chcesz obliczyć prawdopodobieństwo transakcji zakończonej sukcesem?
Dodaj pole prawdopodobieństwa etapu i wprowadź  prawdopodobieństwo wartości dla każdego etapu.

Mapowanie prawdopodobieństwa.

Jesteś gotowy, aby rozwijać biznes z Zoho CRM?

Przypisywanie użytkowników i ustawienia ról
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0