Zoho dla małych i średnich biznesów:
jak wygląda strategia wdrażania?

Zdecydowana większość sektora biznesowego w Polsce to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (sektor MŚP). O klasyfikacji firmy decyduje liczba zatrudnionych pracowników, czasami także wielkość obrotów. Rozwój małych firm bazuje głównie na zwiększeniu ich produktywności. W tym celu ciągle szukają nowych sposobów angażowania klientów i dostosowują strategie sprzedaży, aby osiągać najlepsze wyniki. Dostęp do odpowiednich technologii i oprogramowania jest dla sektora MŚP szansą na generowanie lepszych zysków i dopasowywanie do ciągle zmieniającego się ekosystemu biznesowego. Zoho CRM ma wszystko czego potrzeba małej firmie, aby się rozwijać i tworzyć konkurencyjne oferty.

Bezpłatny dostęp do Zoho CRM

Co zapewnia Zoho CRM?

Pełny dostęp do funkcji

Nie musisz martwić się o przechowywanie danych, dokumentów czy ograniczenia funkcji dla rozwoju biznesu. Zoho CRM łatwo wprowadzisz w swojej firmie i będziesz mieć pełne możliwości rozwoju.

Szkolenia i wsparcie

 W Zoho masz dostęp do programów szkoleniowych i bezpośredniej wiedzy od  specjalistów.  Wsparcie ze strony zespołu Zoho pomoże wdrożyć nowy system CRM z sukcesem.  Nauczysz się jak wykorzystać Zoho CRM w pełnym zakresie.

Bezproblemowa migracja

Konfiguracja migracji umożliwia zbiorczy import plików, z możliwością zachowania danych z notatkami, załącznikami itp. Możesz zapobiec przedostawaniu się duplikatów do nowej bazy danych, jak i usunąć już po migracji. 

Mądre decyzje w oparciu o dane

Zoho CRM pomoże Ci ustalić najważniejsze cele oraz monitorować sukcesy i porażki.  Generuj raporty  i mierz swój sukces. Podejmuj mądre decyzje w oparciu o rzeczywiste dane. 

Najlepsza strategia wdrażania CRM.

 Konfiguracja CRM dla Twojej firmy jest kompletna dopiero wtedy, gdy pełny cykl planowania, wdrażania i przeszkolenia  pracowników został zakończony. Zwykle firmy inwestują w zakup najwyższej klasy systemów CRM, poświęcając jednocześnie mniej czasu i zasobów na wdrożenie. W rezultacie wielu z nich nie udaje się przyjąć CRM, mimo że pokonują początkową przeszkodę związaną z wdrożeniem go w swojej firmie.  Dlatego polecamy sprawdzoną metodę 5 kroków, dzięki której z sukcesem wprowadzisz w swojej firmie nowy CRM.

Planowanie
Analizowanie
Projektowanie
Weryfikacja
Wdrożenie

Określ swoje cele biznesowe i strategie i zaplanuj działania wdrożeniowe wokół nich.

Potwierdź swoje wymagania, przeanalizuj je i określ ich zakres w środowisku CRM.

Przyjrzyj się procesom biznesowym w swojej firmie i porównaj je z system CRM, aby je optymalnie dostosować. Przeanalizuj integracje, które są potrzebne i przygotuj swoje dane do migracji.

Oceń wdrożenie w środowisku testowym, przyznając zespołowi sprzedaży dostęp do konta CRM.

Jeśli testy wyjdą obiecująco możesz wdrożyć CRM. Kontynuuj szkolenie członków swojego zespołu. Przekaż im odpowiednią dokumentacją, materiały szkoleniowe i inne właściwe narzędzia. Dokumentuj wszystkie słabe punkty czy problemy na jakie trafia zespół i zidentyfikuj obszary do poprawy.

Krok po kroku wdrożysz CRM w Swojej firmie

Krok 1: Określ swoje cele

Lub

Zamów wdrożenie
Umów się na konsultację z naszym doradcą
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.