Zoho dla małych i średnich biznesów:
jak wygląda strategia wdrażania?
Zdecydowana większość sektora biznesowego w Polsce to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (sektor MŚP). O klasyfikacji firmy decyduje liczba zatrudnionych pracowników, czasami także wielkość obrotów. Rozwój małych firm bazuje głównie na zwiększeniu ich produktywności. W tym celu ciągle szukają nowych sposobów angażowania klientów i dostosowują strategie sprzedaży, aby osiągać najlepsze wyniki. Dostęp do odpowiednich technologii i oprogramowania jest dla sektora MŚP szansą na generowanie lepszych zysków i dopasowywanie do ciągle zmieniającego się ekosystemu biznesowego. Zoho CRM ma wszystko czego potrzeba małej firmie, aby się rozwijać i tworzyć konkurencyjne oferty.
Co zapewnia Zoho CRM?
Pełny dostęp do funkcji
Nie musisz martwić się o przechowywanie danych, dokumentów czy ograniczenia funkcji dla rozwoju biznesu. Zoho CRM łatwo wprowadzisz w swojej firmie i będziesz mieć pełne możliwości rozwoju.
Szkolenia i wsparcie
W Zoho masz dostęp do programów szkoleniowych i bezpośredniej wiedzy od specjalistów. Wsparcie ze strony zespołu Zoho pomoże wdrożyć nowy system CRM z sukcesem. Nauczysz się jak wykorzystać Zoho CRM w pełnym zakresie.
Bezproblemowa migracja
Konfiguracja migracji umożliwia zbiorczy import plików, z możliwością zachowania danych z notatkami, załącznikami itp. Możesz zapobiec przedostawaniu się duplikatów do nowej bazy danych, jak i usunąć już po migracji.
Mądre decyzje w oparciu o dane
Zoho CRM pomoże Ci ustalić najważniejsze cele oraz monitorować sukcesy i porażki. Generuj raporty i mierz swój sukces. Podejmuj mądre decyzje w oparciu o rzeczywiste dane.
Najlepsza strategia wdrażania CRM.
Konfiguracja CRM dla Twojej firmy jest kompletna dopiero wtedy, gdy pełny cykl planowania, wdrażania i przeszkolenia pracowników został zakończony. Zwykle firmy inwestują w zakup najwyższej klasy systemów CRM, poświęcając jednocześnie mniej czasu i zasobów na wdrożenie. W rezultacie wielu z nich nie udaje się przyjąć CRM, mimo że pokonują początkową przeszkodę związaną z wdrożeniem go w swojej firmie. Dlatego polecamy sprawdzoną metodę 5 kroków, dzięki której z sukcesem wprowadzisz w swojej firmie nowy CRM.
Planowanie
Analizowanie
Projektowanie
Weryfikacja
Wdrożenie
Określ swoje cele biznesowe i strategie i zaplanuj działania wdrożeniowe wokół nich.
Potwierdź swoje wymagania, przeanalizuj je i określ ich zakres w środowisku CRM.
Przyjrzyj się procesom biznesowym w swojej firmie i porównaj je z system CRM, aby je optymalnie dostosować. Przeanalizuj integracje, które są potrzebne i przygotuj swoje dane do migracji.
Oceń wdrożenie w środowisku testowym, przyznając zespołowi sprzedaży dostęp do konta CRM.
Jeśli testy wyjdą obiecująco możesz wdrożyć CRM. Kontynuuj szkolenie członków swojego zespołu. Przekaż im odpowiednią dokumentacją, materiały szkoleniowe i inne właściwe narzędzia. Dokumentuj wszystkie słabe punkty czy problemy na jakie trafia zespół i zidentyfikuj obszary do poprawy.