Jak działa Zoho Workplace?
To kompletny zestaw aplikacji stworzonych, aby poprawić komuniację i współprace między zespołami. Na jednej platformie znajdziesz narzędzia do obsługi poczty e-mail, zarządzania dokumentami, tworzenia prezentacji, czatu, wymiany informacji, zintegrowanej komunikacji!
Wszystkie wygodne narzędzia pod ręką!
APLIKACJE W ZOHO WORKPLACE
Komunikacja
sprawna i przejrzysta
Dobra komunikacja to podstawa sprawnego zarządzania firmą.
Nie ograniczaj się do jednej formy.
Udostępniaj maile, organizuj grupowe czaty i dyskusje.
Dokumentacja
i zarządzanie biurem
Pakiet narzędzi, z którym możesz tworzyć kreatywne dokumentacje firmowe
i błyskawicznie je udostępniać bez względu na to gdzie jesteś.
Współpraca
pracuj gdziekolwiek jesteś
Niech miejsce Cię nie ogranicza. Organizuj webinary, konferencje, zarządzaj spotkaniami online.
Wszystkie aplikacje dostępne za jednym kliknieciem.