Jak działa Zoho Workplace?
To kompletny zestaw aplikacji stworzonych, aby poprawić komunikację i współprace między zespołami. Na jednej platformie znajdziesz narzędzia do obsługi poczty e-mail, zarządzania dokumentami, tworzenia prezentacji, czatu, wymiany informacji, zintegrowanej komunikacji!
Wszystkie wygodne narzędzia pod ręką!
APLIKACJE W ZOHO WORKPLACE
Komunikacja
sprawna i przejrzysta
Dobra komunikacja to podstawa sprawnego zarządzania firmą.
Nie ograniczaj się do jednej formy.
Udostępniaj maile, organizuj grupowe czaty i dyskusje.
Dokumentacja
i zarządzanie biurem
Pakiet narzędzi, z którym możesz tworzyć kreatywne dokumentacje firmowe
i błyskawicznie je udostępniać bez względu na to gdzie jesteś.
Współpraca
pracuj gdziekolwiek jesteś
Niech miejsce Cię nie ogranicza. Organizuj webinary, konferencje, zarządzaj spotkaniami online.
Wszystkie aplikacje dostępne za jednym kliknięciem.
Co mówią nasi klienci
„Dzięki Zoho Workplace wszystkie nasze aplikacje są teraz połączone i pracujemy w tym samym środowisku. A to dzięki temu nowemu sposobowi pracy w chmurze. Uwielbiamy minimalistyczny design i prostotę Zoho Workplace. To najlepsze rozwiązanie w chmurze, jakie kiedykolwiek wypróbowaliśmy. ”
Co mówią nasi klienci
„ Potrzebowaliśmy usprawnionego sposobu zarządzania wszystkimi naszymi danymi i dokumentami. Bez tego systemu ciągle musieliśmy przekazywać te same informacje różnymi kanałami. Teraz używamy Zoho Workplace do zarządzania i udostępniania wszystkich dokumentów. Pomaga nam to scentralizować komunikację w zespole, dzięki czemu uzyskaliśmy mobilne biuro bez papieru . ”
Li, Manager, Lighting Design Partnership International (LDPi)
Co mówią nasi klienci
„ Przed przejściem na Zoho korzystaliśmy ze zbyt wielu rozwiązań od różnych dostawców. Integracja z takimi systemami, zwłaszcza gdy ważny jest rozmiar danych i bezpieczeństwo, była bardzo złożona, a zarządzanie stawało się czasochłonną sprawą. Zoho Workplace ma cały, wymagany ekosystem jakiego potrzebujemy w firmie. Produkty są zintegrowane między sobą, co znacznie ułatwia ich adaptację w szerokim zakresie przypadków biznesowych. ”