Case study - Osborne

Osborne Engineering Ltd Sp. z o.o. 

Osborne Engineering Ltd (OEL) zostało założone w 1984 roku i specjalizuje się w produkcji i naprawie wszystkich typów podzespołów wykonanych ze stopu łożyskowego („białego metalu”). Nasze poświęcenie dla szczegółów i doskonałość w produkcji zapewniają wyjątkową jakość i dokładność.

 

W oparciu o fabryki w Wielkiej Brytanii, Polsce I Zjednoczonych Emiratach Arabskich, OEL operuje na pięciu kontynentach, współpracując z Podstawowymi Producentami Sprzętu, Firmami Serwisowymi i Użytkownikami w branży Ropy, Gazu i Petrochemii oraz Przemysłu Energetycznego. 

Wyzwania

Przed wdrożeniem Zoho firma nie miała dostępu do systemu CRM, w którym byłyby zbierane dane klientów z podziałem na poszczególne lokalizacje (OEL Sp. z o.o. posiada siedziby w 5 krajach). Wyzwaniem było również pozyskanie szerszych informacji dotyczących namiarów a także rozdzielnie ich w zależności od źródła, z którego pochodzą. 

Kolejny problem z którym borykała się firma były nieprzejrzyste raporty sprzedażowe oraz brak możliwości dostosowania ich do indywidualnych potrzeb firmy. Raporty i analizy były jak dotąd tworzone w arkuszu kalkulacyjnym. Handlowcy pracujący w terenie mieli utrudniony dostęp do kalendarza spotkań oraz rejestracji zamówień. Zaś dyrektor sprzedaży nie miał możliwości zobaczyć w czasie rzeczywistym co obecnie robią jego pracownicy.

Rozwiązanie

Wdrożenie ZOHO CRM do firmy Osborne Engineering Ltd Sp. z o.o. umożliwiło lepsze zarządzanie ścieżką sprzedażową. Od tego momentu sprzedawcy mieli dostarczane potrzebne informacje na temat namiarów oraz automatyczną kategoryzacje ze względu region, z którego namiary pochodzą. Namiary są przydzielane do odpowiednich pracowników, z możliwością planowania akcji sprzedażowych. Raporty dotychczas tworzone w arkuszu kalkulacyjnym zostały przeniesione do Zoho Reports, gdzie zyskały swój unikalny charakter, dostosowany do potrzeb firmy.

 

W celu usprawnienia procesów sprzedażowych w Osborne Engineering Sp. z o.o., nasz zespół stworzył aplikację "Weekly Sales Report" w Zoho Creator, również dostępna w formie mobilnej dla handlowców pracujących w terenie. Rozwiązała ona dotychczasowy problem utrudnionego raportowania aktywności sprzedażowych przez handlowców pracujących poza biurem. Umożliwia wprowadzanie i odnotowywanie spotkań i zamówień w dowolnym miejscu. Dzięki integracji z bazą danych wszystkie informacje są automatycznie przenoszone do Zoho CRM, dzięki czemu osoby zarządzające sprzedażą mogą na bieżąco kontrolować proces sprzedaży, a handlowcy oszczędzają czas dzięki uproszczonemu interfejsowi wprowadzania danych. Funkcjonalność aplikacji pozwala na wprowadzanie spotkań na obecny tydzień, uzupełnienie kalendarza na następny tydzień oraz podsumowanie zamówień zebranych w ciągu tygodnia.

Efekty wdrożenia Zoho

Dzięki uzyskaniu bardziej szczegółowych informacji na temat namiarów, handlowcy mogą z większą trafnością planować proces sprzedażowy. Oszczędzają również czas na wyszukiwaniu informacji na temat namiarów. Tym samym poprawiła się efektywność sprzedaży, proces obsługi klientów stał się ściśle dopracowany dzięki spójnej bazie danych Zoho CRM.

Poprawiła się również integracja w firmie oraz przepływ poszczególnych danych. Dzięki aplikacji "Weekly Sales Report" handlowcy pracujący w terenie zyskali cenny czas. Z aplikacją proces ten jest znacznie szybszy i wydajniejszy, a dzięki integracji z bazą danych, dyrektor sprzedaży może na bieżąco śledzić złożone zamówienia oraz raporty ze spotkań w czasie rzeczywistym.

Narzędzia:

- Integracja Zoho z innymi aplikacjami Zoho oraz zewnętrznymi aplikacjami

- Zoho CRM

- Zoho Creator

- Łatwy w użyciu interfejs

Stwórzmy razem Twoją własną historie sukcesu  

Umów się na konsultację
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0