DEKRA Polska
DEKRA w Polsce jest częścią międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie-światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa, specjalistycznych audytów, certyfikacji systemów zarządzania, badania i certyfikacji wyrobów, rozwoju personelu oraz inspekcji i nadzorów technicznych, rzeczoznawstwa i nadzorów inwestycyjnych.
Wyzwania
Rozwiązanie
Firma Dekra Certification Sp.zo.o. używa ZOHO CRM do zarządzania ścieżką sprzedaży i utrzymywania doskonałych relacji z klientami. Wykorzystujemy Zoho Forms do tworzenia rozbudowanych formularzy, a dzięki integracji z Zoho CRM informacje z formularzy trafiają odrazu do systemu i są delegowane do odpowiednich pracowników. Zoho CRM jest miejscem zbiorczym do którego spływają dane z wielu różnych źródeł. W ten sposób przy wykorzystaniu CRM udało nam się zapanować nad ścieżką obsługi nowych namiarów, jak również za automatyzować ten proces. Pracownicy oszczędzają swój czas, nie muszą przepisywać danych do innego systemu. Do monitorowania ruchu na stronie wykorzystywane jest Zoho Sales IQ. Do tworzenia rozbudowanych raportów i analiz korzystamy z Zoho Reports, które automatycznie pobierają dane z CRM, Creator oraz Survey. Kampanie mailingowe do klientów są wysyłane przez Zoho Campaigns, dzięki czemu również w samym CRM handlowcy mogą otrzymywać sygnały sprzedażowe odrazu kiedy ich klienci reagują na wysłaną kampanię. Mogą wtedy szybko podjąć odpowiednie kroki. Korzystamy z Zoho Survey do zbierania opinii na temat naszego procesu i jakości obsługi. Ciekawe jest to, że ogólne wyniki możemy analizować w Zoho Survey, ale również na karcie klienta w CRM możemy w każdej chwili sprawdzić jak klient odpowiedział na ankietę.
Efekty wdrożenia i korzyści
Narzędzia
- Zoho CRM
- Zoho Survey
- Zoho Forms
- Zoho Campaigns
- Zoho Creator
- Zoho SalesIQ