Oprogramowanie do zdalnej pomocy
Poznaj możliwości Zoho Assist.
Zoho Assist to oparte na chmurze oprogramowanie, umożliwiające szybkie i skuteczne wsparcie klientów przez internet. W kilka chwil możesz uzyskać dostęp do zdalnych komputerów, laptopów, urządzeń mobilnych i serwerów, oferując pomoc na najwyższym poziomie. Bezpieczne połączenie w zaledwie kilka sekund – bądź zawsze gotów, by pomóc swoim klientom!
Jak działa Zoho Assist?
Wsparcie IT i MSP z zewnątrz
Obsługa klienta na odległość
Centrum wsparacia IT
Podnieś standardy swojego wsparcia IT za pomocą narzędzia do zdalnej obsługi pulpitu. Skróć czas potrzebny na rozwiązanie problemów i zapewnij klientom usługi na najwyższym poziomie.
Łączysz się zdalnie. Oszczędzasz czas i pieniądze.
Zdalne wsparcie z każdego miejsca.
Pracować można nie tylko w biurze. Wystarczy dotknąć aplikacji mobilnej i zacząć korzystać z oprogramowania do zdalnego dostępu, aby połączyć się ze zdalnym pulpitem i zarządzać komputerami w dowolnym momencie. Oferuj nieograniczone wsparcie swoim klientom.
Klienci wysoko oceniają Zoho Assist.
„U mnie pada śnieg jak szalony, a Zoho oszczędził mi 90-minutowej podróży w obie strony, aby ponownie uruchomić niektóre zasoby. Dziękuję!"