oprogramowanie do zdalnej pomocy

Oprogramowanie do zdalnej pomocy
Poznaj możliwości Zoho Assist.​

Zoho Assist to oparte na chmurze oprogramowanie, umożliwiające szybkie i skuteczne wsparcie klientów przez internet. W kilka chwil możesz uzyskać dostęp do zdalnych komputerów, laptopów, urządzeń mobilnych i serwerów, oferując pomoc na najwyższym poziomie. Bezpieczne połączenie w zaledwie kilka sekund – bądź zawsze gotów, by pomóc swoim klientom!

Jak działa Zoho Assist?

Wsparcie IT i MSP z zewnątrz

Korzystaj z naszego narzędzia do zdalnej kontroli, aby świadczyć wsparcie oraz zdalnie łączyć się z komputerami gdziekolwiek się znajdują. Z naszym rozwiązaniem zdalnego dostępu łatwo zarządzaj urządzeniami i poprawiaj satysfakcję klientów.

Obsługa klienta na odległość

Oferuj zdalne wsparcie dla urządzeń z systemami Windows, Mac, Linux, iOS, Android czy Chromebook. W krótkim czasie uzyskaj dostęp do zdalnego pulpitu i skutecznie rozwiązuj problemy, zwiększając zadowolenie klientów

Centrum wsparacia IT

Podnieś standardy swojego wsparcia IT za pomocą narzędzia do zdalnej obsługi pulpitu. Skróć czas potrzebny na rozwiązanie problemów i zapewnij klientom usługi na najwyższym poziomie.

Łączysz się zdalnie. Oszczędzasz czas i pieniądze.

Wsparcie na żądanie

Zdalne rozwiązywanie problemów z komputerem bez wcześniejszej instalacji. Możesz dołączyć osoby do sesji poprzez zaproszenie e-mail.

Zdalny dostęp bez nadzoru

Skonfiguruj dostęp zdalny dla komputerów, zarówno w sieci LAN, jak i poza nią. Dostępne opcje masowego wdrażania. Assist obsługuje systemy Windows i Mac .

Transfer plików

Przesyłanie plików podczas sesji na żywo pomoże Ci wysłać aktualizacje, poprawki lub dowolny typ pliku na zdalny komputer. Transfer jest całkowicie bezpieczny dzięki szyfrowaniu SSL 256-bit AES.

Czat głosowy i video

Kontaktuj się z klientem i szybciej rozwiązuj problemy, łącząc się z nim na czacie głosowym lub wideo podczas sesji zdalnej.

Ponowne uruchamianie i łączenie

Oprogramowanie do zdalnego dostępu umożliwia technikom ponowne uruchomienie dowolnego zdalnego pulpitu  i ponowne połączenie bez utraty kontroli.

Obsługa wielu monitorów

Nawigacja między dowolną liczbą monitorów podłączonych do zdalnego komputera. Assist automatycznie wykrywa aktywne monitory w użyciu.

Marki, które korzystają z Zoho Assist

Zdalne wsparcie z każdego miejsca.

Pracować można nie tylko w biurze.   Wystarczy dotknąć aplikacji mobilnej i zacząć korzystać z oprogramowania do zdalnego dostępu, aby połączyć się ze zdalnym pulpitem i zarządzać komputerami  w dowolnym momencie. Oferuj nieograniczone wsparcie swoim klientom.

Klienci wysoko oceniają Zoho Assist.

„U mnie pada śnieg jak szalony, a Zoho oszczędził mi 90-minutowej podróży w obie strony, aby ponownie uruchomić niektóre zasoby. Dziękuję!"

William Govei, Indiana.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0