Firmowy Portal Społecznościowy Connect
Buduj kulturę zaangażowania i otwartości, zapewniając scentralizowane centrum komunikacji pracowników, zasobów korporacyjnych i współpracy
*Bez żadnych zobowiązań.
Centrum informacyjny dla pracowników
Nowoczesny intranet społecznościowy do zaangażowania pracowników
Scentralizowane Miejsce Komunikacji W Organizacji
Każdy pracownik ma spersonalizowany kanał ze znanymi funkcjami społecznościowymi, takimi jak posty, kogo obserwuje i hashtagi. Teraz mogą z łatwością czytać wiadomości firmowe, otrzymywać aktualizacje od współpracowników i dzielić się swoimi pomysłami.
Buduj przestrzenie wokół wspólnego celu, zapewniając pracownikom niezbędne narzędzia do swobodnej współpracy i osiągania celów.
Korzystaj z wbudowanego narzędzia do zarządzania wiedzą i repozytorium dokumentów, aby udostępniać zasady, przewodniki, cele i wartości. Zbuduj archiwum informacji, z którego będą mogli korzystać pracownicy.
Pielęgnuj przejrzystość i buduj zaufanie, przeprowadzając forum pod kierownictwem firmy lub ekspertów. Zachęcaj pracowników do prowadzenia otwartych dyskusji.
Udostępniaj ankiety, otrzymuj odpowiedzi, mierz puls swojej organizacji, twórz pozytywne pętle informacji zwrotnych i zdobywaj praktyczne spostrzeżenia, feedback od pracowników.
Jak nasi klienci poprawiają swoje doświadczenia w miejscu pracy
"Zoho Connect to doskonałe narzędzie do progresywnej komunikacji biznesowej, które jest dobrym rozwiązaniem dla pracowników, którzy lubią komunikacje mobilną".
Jacek Domagała, CEO
"Zoho Connect to nasza wewnątrzfirmowa sieć społecznościowa, która naprawdę pomogła całemu zespołowi/firmie pozostać w kontakcie i być na bieżąco, szczególnie podczas pandemicznego, zdalnego środowiska pracy. Zoho connect to najlepsza mieszanka zabawy, pracy i współpracy".
Daniel Nowak, Product manager
"Zoho Connect pomaga nam pod czas pracy zdalnej kontaktować się i współpracować, udostępniając pliki oraz wymieniając się pomysłami".
Damian Białończyk, Manager