Tagi

Wywiad z Konsultantem Zoho Mironem Mateckim

Wg Miron Matecki

O historii Zoho w Polsce, o prowadzeniu firmy w chmurze i o tym czy informatycy mogą "dogadać się" ze sprzedawcami. Wywiad z szefem firmy i Certyfikowanym Konsultantem Zoho Mironem Mateckim poprowadził p. Maciej Gnyszka twórca Towarzystw Biznesowych w Polsce.

https://www.youtube.com/watch?...
21-06-2019 22:15:49 - Komentarz(e)

ZohoCX Customer Experience - doświadczenie klienta z firmą

Wg Miron Matecki

Nowa wersja CRM Zoho może połączyć ze sobą informacje z różnych działów firmy ale czy narzędzia sztucznej inteligencji będą dobrze odebrane przez Klientów oceniających CRM przez pryzmat funkcji i ceny ? Kolejna odsłona Zoho CRM Plus skupia się na dostarczeniu funkcji badających całe doświadczenie kl...
17-11-2018 22:03:17 - Komentarz(e)

Zarządzanie pocztą e-mail w Zoho CRM

Wg Miron Matecki

Zwiększ wydajność zarządzając pocztą e-mail bezpośrednio w CRM

W pracy sprzedawcy istotna jest znajomość najlepszych sposobów kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aby bardziej zaangażować swoich klientów, stwórz zaawansowane i spersonalizowane treści, łącząc e-maile z kontekstowymi informac...

17-09-2018 19:49:28 - Komentarz(e)

Google AdWords

Wg Miron Matecki

Skoncentruj się na właściwych słowach kluczowych.

Zoho CRM łączy dane o sprzedaży z wydatkami na kampanie Google AdWords, dzięki czemu możesz zorientować się, które słowa kluczowe przyciągają najbardziej dochodowych klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z i...
25-04-2018 23:25:08 - Komentarz(e)

Kampanie

Wg Miron Matecki

Szybciej rozpocznij swoje kampanie marketingowe.

Niezależnie od tego, czy wystawiasz się na targach, czy organizujesz konferencję dla klientów, będziesz chciał zaplanować szczegóły kampanii z wyprzedzeniem i zorganizować pracę swojego zespołu. Ustaw budżety, przypisz właścicieli do zadań i zmierz su...
25-04-2018 23:25:04 - Komentarz(e)

Automatyzacja marketingu

Wg Miron Matecki

Automatyzacja marketingu

Zoho CRM wspomaga zespół marketingu w prowadzeniu kampanii, kwalifikowaniu potencjalnych klientów i przekazywaniu ich do sprzedaży.Użyj CRM, aby zmobilizować zespoły marketingowe i sprzedażowe. Zdobywaj nowe namiary, przeprowadzaj ukierunkowane kampanie e-mail marke...

25-04-2018 23:25:01 - Komentarz(e)

Skanowanie wizytówek

Wg Miron Matecki

Porzuć stosy wizytówek i zacznij zapisywać kontakty bezpośrednio w telefonie i CRM

Zeskanuj wizytówkę lub kod QR, a odpowiednie pola zostaną automatycznie wypełnione, pozwalając zapisać je jako kontakt w telefonie lub jako namiar / kontakt w Zoho CRM.

Natychmiastowe działania typu follow up

Nie cze...
23-04-2018 15:43:19 - Komentarz(e)

Formularze internetowe

Wg Miron Matecki

Twórz formularze internetowe bez pisania kodu.

Rozpocznij kampanie marketingowe w mgnieniu oka. Korzystając z edytora formularzy internetowych, po prostu przeciągnij i upuść wymagane pola, aby zaprojektować formularz tak, jak chcesz.

 

Przesyłaj informacje o potencjalnych klientach bezpośredn...

20-04-2018 23:19:37 - Komentarz(e)

REST API

Wg Miron Matecki

Twórz aplikacje bez granic.

Bezproblemowo przesyłaj i odbieraj informacje na swoje konto Zoho CRM lub do dowolnej aplikacji rozwijanej przez Twój zespół za pomocą Zoho CRM API. Wyodrębnij dane CRM w formacie JSON, w tym wszelkie błędy za pomocą prostych metod HTTP.

Oczekuj więcej z interfejsem API ...

20-04-2018 23:19:18 - Komentarz(e)

CRM Selection Criteria - Kryteria wyboru CRM

Wg Miron Matecki

Wybór rozwiązania CRM stanowi wielkie wyzwanie dla każdej organizacji. Różnorodność proponowanych rozwiązań i złożoność tego szybko rozwijającego się rynku nie ułatwia firmom wyboru. Poniższy model oceny jest propozycją przejrzystego, możliwego do skontrolowania procesu, który pomoże liderom sprzeda...
17-04-2018 00:00:06 - Komentarz(e)

Reguły przepływu pracy

Wg Miron Matecki

Automatyzuj i zwiększaj produktywność

Pracując w dziale sprzedaży i marketingu, trzeba pamiętać o planowanych do wykonania działaniach.Automatyzacja przepływu pracy Zoho CRM sprawi, że twoi pracownicy będą wykorzystywać czas bardziej produktywnie, gdyż system wykona za nich rutynowe zadania. Uwolnij ...
11-04-2018 20:31:00 - Komentarz(e)

Chat na żywo

Wg Miron Matecki

Zmień odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów

Angażuj odwiedzających Twoją stronę za pomocą czatu i zwiększaj konwersję sprzedaży. Ten kanał komunikacji pozwala potencjalnym klientom zadawać pytania i uzyskać porady dotyczące produktów, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom.
Pomagaj od...
11-04-2018 18:02:01 - Komentarz(e)

Social CRM

Wg Miron Matecki

Prostsza sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych w Zoho CRM

Zarządzaj wszystkimi rozmowami społecznościowymi w Google+, Facebooku i na Twitterze za pomocą Zoho CRM. Odpowiadaj w czasie rzeczywistym na posty od potencjalnych klientów. Przejdź od udostępniania treści i prowadzenia rozmów, d...
11-04-2018 16:52:00 - Komentarz(e)

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Wg Miron Matecki

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Dzwoń do swoich klientów bezpośrednio z CRM, czas, dane o połączeniu oraz nagrania  będą automatycznie zapisane. Poprzez integrację aplikacji do zarządzania połączeniami z Zoho CRM, Twój zespół może mieć historię wszystkich połączeń w CRM.

 

...
11-04-2018 16:34:31 - Komentarz(e)

Sygnały sprzedażowe

Wg Miron Matecki

Sygnały sprzedażowe w Zoho CRM

Połącz wszystkie swoje kanały komunikacji w sposób zorganizowany i dotrzyj do każdego potencjalnego klienta. Dzięki sygnałom sprzedażowym będziesz wiedział więcej na temat interakcji z klientami i usprawnisz komunikację. Zastanawiasz się jak klienci angażują się w Twoją...
11-04-2018 16:14:00 - Komentarz(e)

Wielokanałowość komunikacji

Wg Miron Matecki

Wielokanałowość komunikacji

Łącz się w czasie rzeczywistym z potencjalnymi i pozyskanymi klientami przez wszystkie kanały komunikacji, od wiadomości e-mail do telefonu, czatu na żywo, a nawet mediów społecznościowych. Sygnały sprzedażowe powiadomią Cię, gdy osoba przegląda Twoją stronę www, czyta Two...
10-04-2018 18:33:33 - Komentarz(e)

Zoho CRM 2018

Wg Miron Matecki

Przedstawiamy Zia Voice. Pierwsza sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych

Pierwsza konwersująca sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych. Zia Voice pozwala rozmawiać z CRM poprzez głos lub czat. W jęzuku angielskim. Uzyskuj dostęp do informacji CRM, która jest aktualna, kontekstowa ...
11-03-2018 00:01:48 - Komentarz(e)

Expense

Wg Miron Matecki

Webinar: ‌Śledzenie wydatków firmy z pakietem Zoho Expense

Zoho Expense - automatyzacja raportowania wydatków. Usprawnij zatwierdzanie wydatków i szybciej dokonuj zwrotów.
Piątek, 23 lutego, 10.00
Agenda spotkania: Jakie wyzwania wiążą się z zarządzaniem wydatkami w firmie? Zoho Expense w ramach e...
15-02-2018 22:10:24 - Komentarz(e)

Zoho Flow - platforma integracji aplikacji

Wg Miron Matecki

W dzisiejszym świecie można znaleźć wysoko specjalizowane aplikacje spełniające mnóstwo wymagań. Każda z nich może działać naprawdę dobrze, ale aby mogły ze sobą współpracować, będą potrzebne integracje. Przez większość czasu integracje są zbyt skomplikowane, by można je było budować samodzielnie b...
05-02-2018 18:46:00 - Komentarz(e)

8 porad przy wdrożeniu Zoho CRM

Wg Miron Matecki

Pełen raport w języku angielskim można zobaczyć 8-Tips-for-Successful-CRM-Implementation
29-12-2017 19:49:41 - Komentarz(e)
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.