Obecne zaangażowanie klientów jest dynamiczne i zdominowane przez innowacyjne technologie. Dlatego przeanalizujemy, na czym polega zaangażowanie klientów, dlaczego jest kluczowe dla firm oraz jak zmieniało się ono na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat.
Inteligentny Asystent Zoho, narzędzie zaprojektowane, by wspierać profesjonalistów HR w codziennych zadaniach. Sprawdź, jak skutecznie korzystać z tego narzędzia, aby ułatwić proces rekrutacyjny i przyciągnąć odpowiednich kandydatów.
Czy Twoja firma jest gotowa, by w pełni sprostać wymaganiom klientów i zapewnić im doskonałą obsługę? Dowiedz się, jak połączenie Zoho Forms i Zoho Desk może przyspieszyć rozwiązywanie zgłoszeń, dostarczyć lepszego kontekstu i usprawnić proces wsparcia.
W świecie opieki zdrowotnej, gdzie efektywna komunikacja i sprawnie zarządzane dane są kluczowe, rozwiązania informatyczne stają się nieodłącznym elementem. Dlatego sprawdź jak Zoho One usprawnia i integruje różnorodne procesy w branży medycznej.
Strona internetowa to nie tylko wizytówka firmy, ale jej serce pulsujące w rytmie potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów. Zrozumienie, co skłania użytkowników do pozostania na Twojej witrynie – a co więcej, do podjęcia decyzji o zakupie – to klucz do sukcesu.
Poznaj moc automatyzacji w pracy i odkryj, jak może ona przekształcić twoje codzienne zadania w coś, co działa samo, dając ci więcej przestrzeni na kreatywne i strategiczne myślenie.
Zoho, rzuca nowe światło na rolę działów HR w kształtowaniu wyjątkowej podróży pracownika – od momentu zatrudnienia po rozwój i retencję talentów, aby wspierać i wzbogacać każdy aspekt doświadczenia pracowniczego.
Nowości w narzędziach biznesowych! Z Partner uhonorowany za wkład w narzędzia HR. Asystent AI od Zoho, aktualizacje w Zoho CRM - to tylko początek. Czy to nowa era obsługi klienta? Skupiamy się także na monitorowaniu KPI oraz technologiach zdalnego wsparcia dla małych firm.
Poznaj siedem kluczowych trendów, które mogą zrewolucjonizować podejście do danych w organizacjach. Zobacz jak ich poznanie i wdrożenie umożliwi przedsiębiorstwom wykorzystanie pełnego potencjału danych biznesowych.
Utrzymanie bezpieczeństwa naszych haseł staje się dzisiaj kluczowym wyzwaniem. Chodzi o ochronę naszej cyfrowej tożsamości przed wścibskimi oczami i złymi zamiarami osób trzecich. Sprawdź kto lub co może stanowić zagrożenie dla Twoich haseł i jak możesz skutecznie je chronić?
Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że kluczem do sukcesu jest przekształcenie kampanii marketingowych w realne potencjalne sprzedaże. W tym właśnie celu narzędzie, takie jak Zoho CRM, staje się niezastąpionym sprzymierzeńcem.
Przyglądamy się z bliska kolejnej partii innowacji wprowadzonych w Zoho CRM, które mają za zadanie nie tylko usprawnić pracę z platformą, ale również otworzyć nowe możliwości dla firm w kontekście zarządzania relacjami z klientami.
Email stanowi kluczowy kanał komunikacji biznesowej, a nowe aktualizacje Zoho CRM wprowadzają powiew świeżości w zarządzaniu korespondencją online. Sprawdź nowe funkcje, które usprawniają pracę i dostarczalność komunikacji.
Na tegorocznym Zoho Inspire 2024 Z Partner został uznany za 'HR Tech Experts of Europe'. To już drugi raz z rzędu, kiedy nasz zespół został wyróżniony na tym oficjalnym europejskim spotkaniu.
Nowe narzędzia i usprawnienia zwiększają efektywność i produktywność, ale również otwierają nowe ścieżki dla personalizacji i automatyzacji procesów biznesowych. Zobacz czy wykorzystujesz wszystkie możliwości nowych aktualizacji dla biznesu?
Znalezienie potrzebnych informacji w różnych aplikacjach może być uciążliwe i czasochłonne. Często dane, których potrzebujemy, są rozproszone, co utrudnia proces wyszukiwania. Zoho wprowadza teraz rozwiązanie tego problemu dzięki Zia Search - ujednoliconemu systemowi wyszukiwania dla aplikacji Zoho.
Przyjrzyjmy się sprawdzonym strategiom, które pomogą Ci zwiększyć produktywność i wydajność w Twojej firmie, a tym samym osiągnąć zamierzone cele biznesowe..
Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) sukcesu klienta odgrywają nieocenioną rolę, pomagając mierzyć i analizować skuteczność interakcji z klientami. Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, jakie są te wskaźniki, dlaczego są ważne i jak możesz je wykorzystać do wzrostu Twojego biznesu.
Rozwój technologii zdalnego wsparcia otwiera nowe możliwości, umożliwiając małym firmom dostęp do zaawansowanych rozwiązań, które były wcześniej zarezerwowane dla dużych korporacji.