Dla kogo?
Dobry wybór, jeżeli zależy Ci na zaawansowanych integracjach i konfiguracji systemy CRM, posiadasz większą ilość użytkowników i danych.
Zalecany dla firm średniej wielkości od 16 do 30 pracowników lub dla 11-30 użytkowników systemu.
Czy szkolenie dla użytkownika uwzględnia specyfikę mojej pracy, zmiany w systemie, które wypracowaliśmy w trakcie wdrożenia?
Szkolenie prowadzone jest w Państwa działającym systemie i z uwzględnieniem wprowadzonych zmian. Żeby zapewnić uporządkowany dostęp do funkcji systemu osoba prowadząca szkolenie będzie realizować jednak założony zakres szkolenia.
Jaki jest efekt analizy, co jako klient otrzymam po odbytej analizie, po co ona w ogóle jest?
W trakcie analizy przygotowywana jest m.in. lista procesów biznesowych i ich umiejscowanie w projektowanym systemie. Otrzymacie Państwo dokument opisujący waszą wersję systemu plus objaśnienie działania systemu w projektowanym obszarze.
Czy analizę robi ta sama osoba, która później wdraża system?
Osoba wdrażająca system uczestniczy w analizie lub ją samodzielnie prowadzi.
Czy muszę się do niej jakoś przygotować, przygotować jakieś materiały, jeśli tak to jakie czy podeślecie mi je wcześniej?
Materiały przygotowawcze otrzymacie Państwo każdorazowo przed umówionym terminem spotkaniem. Niemniej zakres prac przygotowawczych jest minimalnych. Istotne jest aby w spotkaniu analitycznym uczestniczyły osoby zainteresowane sukcesem wdrożenia systemu w firmie. Zwykle jest to kilka ( 2-5) kluczowych osób.
Co jeśli w szkoleniu będzie miało wziąć udział więcej udział niż 60.
Jeżeli potrzeba będzię przeszkolenia więcej niż 60 osób to wygląda to na duże wskazanie do przeprowadzenia wdrożenia w wersji dopasowanej t.j. Agile. Oczywiście możemy przeprowadzić szkolenia dla dowolnej ilości użytkowników w grupach po max 15 osób.
Co jeśli w szkoleniu będzie brało udział tylko 10 osób? Czy cena za pakiet spadnie? Co z czasem który był przeznaczony na szkolenie?
Cena za pakiet jest ustalona. Organiczeniem jest czas poświęcony na całe wdrożenie max 10 dni.
Co jeśli nie będę chciał brać udział w szkolenie dla użytkownika/Administratora?
Prawdopodobieństo porażki wdrożenia w którym użytkownicy nie chcą się szkolić znacząco rośnie. Będziemy mocno nalegali na to żeby osoby pracujące z systemem przeszły odpowiednie szkolenie.
Ile czasu będzie trwało wdrożenie?
Chcielibyśmy aby cały proces zamykał się w ok 21 dni kalendarzowych. Oczywiście ten termin mocno uzaleźniony jest od dostępności pracowników z Państwa i z naszej strony.
Co jeśli przekroczycie zaplanowany czas, a wdrożenie nie zostało dokończone?
Chcelibyśmy dać Państwu jak najszybciej dostęp do korzyści które oferuje Zoho. Ambitny, rozbudowany plan proponujemy realizować wg metody elastycznej "Agile". Oferta "Premium" przygotowana i wyceniona jest z ograniczeniem 10 dni pracy naszych pracowników. Chcielibyśmy Państwa usamodzielnić jak najszybciej to możliwe. Pomożemy w rozpoczęciu pracy z systemem i przeszkolimy pracowników. Mamy nadzieję że większość prostych ( i mniej prostych) zmian w systemie będziecie Państwo potrafili wykonać samodzielnie. Jeżeli po wykorzystaniu czasu zakupionego w ramach tej oferty, będziecie chcieli dalej korzystać z naszych usług zaoferujemy Państwu dalsze prace w ramach płatnych zleceń.
Co jeżeli wasz Pracownik nie będzie w stanie odpowiedzieć na moje pytanie czy ustawić systemu wg moich pomysłów ?
Celem nadrzędnym jest dostarczenie Państwu działającego systemu w krótkim czasie. Zoho pozwala zrealizować wiele pomysłów przy wykorzystaniu gotowych narzędzi i ustawień. Jeżeli pomysł jest trudny czy nietypowy, pracownik przypisany do projektu może konsultować się z innymi w naszej firmie oraz bezpośrednio z Zoho.