Nowości

Nowości

Blog categorized as Nowości

Marketing przez WhatsApp:  jak wykorzystać ten potencjał?
WhatsApp, niegdyś prosty komunikator dla znajomych i rodziny, ewoluował w potężne narzędzie marketingowe z ponad dwoma miliardami użytkowników na całym świecie!
Z Partner
05-07-2024 11:31:48 - Komentarz(e)
Zoho CRM: nowe funkcjonalności 
Przyglądamy się z bliska kolejnej partii innowacji wprowadzonych w Zoho CRM, które mają za zadanie nie tylko usprawnić pracę z platformą, ale również otworzyć nowe możliwości dla firm w kontekście zarządzania relacjami z klientami.
Z Partner
22-04-2024 09:32:45 - Komentarz(e)
Z Partner uhonorowany jako 'HR Tech Experts of Europe' podczas Zoho Inspire 2024
Na tegorocznym Zoho Inspire 2024 Z Partner został uznany za 'HR Tech Experts of Europe'. To już drugi raz z rzędu, kiedy nasz zespół został wyróżniony na tym oficjalnym europejskim spotkaniu.
Miron
18-04-2024 08:19:40 - Komentarz(e)
Zoho CRM: Nowe aktualizacje dla biznesu
Nowe narzędzia i usprawnienia zwiększają efektywność i produktywność, ale również otwierają nowe ścieżki dla personalizacji i automatyzacji procesów biznesowych. Zobacz czy wykorzystujesz wszystkie możliwości nowych aktualizacji dla biznesu?
Z Partner
12-04-2024 11:29:51 - Komentarz(e)
Nowe sposoby na zarządzanie dokumentacją w branży Nauk Przyrodniczych z Zoho Sign
Zoho Sign, z nowo wprowadzonym modułem dla nauk przyrodniczych, oferuje rozwiązanie zapewniające bezpieczeństwo, wydajność i pełną zgodność z międzynarodowymi standardami, takimi jak FDA CFR 21 część 11 i EU GMP Załącznik 11.
Z Partner
25-03-2024 09:50:18 - Komentarz(e)
Zoho Sprints 2.0: Nowa era w zarządzaniu projektami agile
W świecie, gdzie efektywność Zoho Sprints 2.0 staje się odpowiedzią na potrzeby nowoczesnych zespołów projektowych. Towięcej niż aktualizacja, to kompletna rewolucja w zarządzaniu projektami agile.
Z Partner
11-03-2024 12:29:47 - Komentarz(e)
Zoho z Rekordowymi Przychodami w 2023
Zoho, lider w dziedzinie oprogramowania typu SaaS, ogłosił imponujące wyniki finansowe za rok fiskalny 2022-23 (FY23), potwierdzając swoją pozycję z przychodami przekraczającymi 8,7 miliarda INR (1 miliard dolarów).
Miron
21-02-2024 13:53:57 - Komentarz(e)
AI w komunikacji biznesowej
Zoho, rozumiejąc tę potrzebę, zintegrowała sztuczną inteligencję (AI) ze swoim narzędziem komunikacyjnym Cliq. Jest to nie tylko innowacja, ale strategiczny ruch, który ma na celu rewolucjonizowanie współpracy i komunikacji w organizacjach poprzez najnowsze funkcje AI Cliq.
Z Partner
16-01-2024 11:30:00 - Komentarz(e)
Efektywne zarządzanie konserwacją z Zoho FSM
Zoho FSM wyróżnia się w branży usługowej jako kompleksowe rozwiązanie dla firm, oferując szereg funkcji ułatwiających zarządzanie usługami terenowymi. Teraz przedstawiamy nową funkcję w Zoho FSM - planowaną konserwację, która zrewolucjonizuje sposób utrzymania sprzętu i obiektów.
Z Partner
11-01-2024 14:07:38 - Komentarz(e)
Zoho Flow rozszerza możliwości: nowe integracje i wyzwalacze
Integracje lokalne, wyzwalacze e-mail, adresy URL i RSS. Te innowacje mają na celu nie tylko poszerzenie horyzontów integracji, ale także usprawnienie procesów automatyzacji, by jeszcze bardziej zwiększyć produktywność i efektywność Twojego zespołu.
Z Partner
05-01-2024 10:51:56 - Komentarz(e)
Nowy Standard w Zarządzaniu Danymi Firmy: Wtyczka do Pobierania Danych z GUS do Zoho CRM
Prezentujemy naszą nową innowacyjną wtyczkę do Zoho CRM, która rewolucjonizuje proces aktualizacji danych firmy, opierając się na numerze NIP.
Miron
07-12-2023 12:14:06 - Komentarz(e)
Zoho Marketing Automation 2.0: Nowa Era Marketingu
Z radością prezentujemy najnowszą wersję Zoho Marketing Automation 2.0. Ta platforma została zaprojektowana, aby umożliwić marketerom takim jak Ty efektywne planowanie, realizowanie i mierzenie wszelkich działań marketingowych z jednego, centralnego miejsca.
Z Partner
05-12-2023 07:54:59 - Komentarz(e)
Zoho CRM - Jesienne aktualizacje, która usprawnią Twój biznes
Jesienne aktualizacje 2023 roku wprowadzają szereg innowacyjnych funkcji, które nie tylko ułatwią pracę zespołom sprzedażowym, ale także zaoferują nowe możliwości interakcji z klientami i ulepszony sposób zarządzania danymi.
Z Partner
30-11-2023 08:26:56 - Komentarz(e)
Przetwarzaj dane z różnych aplikacji Zoho z nowym rozwiązaniem Zoho Sheet
Zoho Sheet wprowadza przełomowe rozwiązanie, które pozwala użytkownikom synchronizować i analizować dane z różnych aplikacji Zoho. Funkcja zapewnia nowy poziom integracji danych, ułatwiając zarządzanie informacjami w całej organizacji.
Z Partner
23-11-2023 08:26:56 - Komentarz(e)
Zmiany i nowe możliwości w Zoho CRM
Z dniem 5 stycznia 2024 roku, karta Działania zostanie wycofana z systemu. Ta decyzja, choć może wydawać się znacząca, otwiera nowe możliwości dla lepszego i bardziej skoncentrowanego zarządzania działaniami sprzedażowymi.
Z Partner
15-11-2023 07:43:17 - Komentarz(e)
15 nowych funkcji Zoho Mail już w drodze
Zoho Mail świętuje właśnie swoje 15 urodziny i ma dla nas coś ekscytującego! Zobacz 15 nowych funkcji, które zgodnie z zapowiedzą Zoho mają się niebawem pojawić.
Z Partner
07-11-2023 07:35:52 - Komentarz(e)
Trident: kompletne narzędzie, które zwiększa produktywność pracy
To, jak komunikujemy się ze współpracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przeszło ogromną transformację. Trident to aplikacja, która zbiera wszystkie kluczowe funkcje potrzebne do efektywnej i płynnej pracy w jednym miejscu. Znajdźmy się w środku tej cyfrowej rewolucji!
Z Partner
31-10-2023 12:47:44 - Komentarz(e)
Spotkanie z Team Leader Relations Europe and UK z firmy Zoho było niezwykle owocne i niezwykle produktywne. Ten długo oczekiwany dzień pozostaje miło w naszej pamięci.
W połowie października mieliśmy przyjemność gościć Team Leader Relations Europe and UK, RAAJ [S Rajvikram] z firmy Zoho. To wyjątkowa okazja, która umożliwiła nam nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kolejnym członkiem zespołu Zoho
Miron
31-10-2023 08:37:36 - Komentarz(e)
Zoho świętuje!100 Milionów Użytkowników i Sukces na Światową Skalę
Zoho świętuje 100 milionów użytkowników korzystających z ponad 55 aplikacji biznesowych firmy. To stawia Zoho w ekskluzywnym gronie firm, które osiągnęły taki poziom sukcesu w obszarze oprogramowania jako usługi (SaaS).
Z Partner
28-09-2023 09:51:36 - Komentarz(e)
Jak dbać o utrzymanie klientów dzięki wbudowanej analityce?
Powszechnie wiadomo, że zwiększenie utrzymania klienta o 5% może przynieść wzrost zysków o 25-95%. Właśnie dlatego firmy coraz częściej czynią retencję kluczowym elementem swoich strategii biznesowych. Zobacz jak w tych procesach pomoże Ci wbudowana analityka.
Z Partner
07-08-2023 23:42:44 - Komentarz(e)
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0