Największa aktualizacja Zoho One jest już dostępna: wszechstronny ujednolicony interfejs, ulepszone wyszukiwanie korporacyjne AI (sztuczna inteligencja) i BI (analityka biznesowa), usługi wielofunkcyjne, rozszerzony rynek, ulepszenia produktów i wiele więcej.
Skuteczna komunikacja polega na dostarczaniu właściwych informacji właściwym odbiorcom. Marketerzy i copywriterzy spędzają większość swojej pracy na szukaniu złotego środka w dotarciu do klientów. Ale zamiast szukać odpowiedzi w wielu miejscach, może prostu nie zapytać odbiorców, czego ocz...
Jak stworzyć najlepsze kampanie marketingowe? Na podstawie wywiadu z Brianem Minickiem, stworzyliśmy zbiór najważniejszych zasad, którymi warto się kierować w zarządzaniu listami mailowymi w kampaniach newsletterowych. Brian jest dyrektorem operacyjnym Zero Bounce- platformy do walidacji list emailo...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wyglądałby Twój idealny CRM? A może masz już pomysł na to, jak powinien wyglądać i działać ? Teraz masz możliwość jego samodzielnego zaprojektowania. Bo właśnie Zoho wprowadziło na rynek nową usługę w CRM, czyli Zoho Canvas. To bezkodow...
Zrozumienie potrzeb odwiedzających witrynę, nawiązanie z nimi kontaktu i zestawienie ich opinii może pomóc w ocenie jakości doświadczenia użytkownika na temat Twojej marki. Jednak samo zbieranie tych danych nie jest wystarczające. Pomyślna analiza kluczowych punktów kontaktu z klientami je...
Znasz taką sytuację kiedy odwiedzający wchodzi do Twojego sklepu internetowego, postanawia kupić Twój produkt, dodaje go do koszyka, a następnie go porzuca? Może akurat to właśnie Twój problem i szukasz przyczyny? Mogą nią być: wieloetapowa realizacja transakcji, nieelastyczne mechanizmy płatno...
Ostatni czas to wzmożony okres przekształcania całej działalności biznesowej w cyfrową. Światowa pandemia przyspieszyła tylko trend przenoszenia większości działań firmowych do świata Internetu. Główną formą współpracy i koordynacji stały się zdalne prezentacje. To najpopularniejszy obecnie for...
Prywatność - to słowo klucz na najbliższe lata w świecie technologii cyfrowych. Światowy krajobraz regulacyjny prawdopodobnie stanie się jeszcze bardziej rygorystyczny w najbliższym czasie, jeśli chodzi o prywatność danych klientów. W czerwcu Apple zorganizowało Światową Konferencję Programistów (WW...
Jednym z powodów, który wpływa na organizacyjny chaos w firmie to nieaktualne dane. Mieszanka nieważnych, zduplikowanych lub złych danych to dla Ciebie dodatkowe koszty. Tak! Roczny dochód firmy nie jest jedyną rzeczą, która marnuje się z powodu złych danych. Mogą one również spra...
Każda strategia marketingowa jest skuteczna tylko wtedy, gdy przekaz dociera do właściwych odbiorców we właściwym czasie. Oznacza to wysyłanie wyselekcjonowanych treści do twoich odbiorców, z których każdy znajduje się na różnym etapie cyklu sprzedaży.
Wiesz jak to zrobić przy ograniczonych zaso...
Zoho Bigin skończył w maju pierwszy rok. Wiele małych firm zaufało nowemu narzędziu od Zoho, zmuszając tym samym twórców do jeszcze cięższej pracy nad stworzeniem najbardziej przyjaznego dla kieszeni rozwiązania CRM dla każdego, kto marzy o założeniu firmy. Efektem tych wytęż...
Termin zaangażowanie klienta to niezwykle modne i pożądane hasło w dzisiejszym biznesie. Nic dziwnego bo uchwycenie uwagi i zainteresowanie klienta to klucz do zbudowania relacji i otwarcie drogi do sprzedaży. Zaangażowanie klienta polega na aktywnej interakcji z odbiorcami za p...
Powiadomienia web push to popularny w ostatnim czasie kanał marketingowy. Okazał się dość skutecznym sposobem ponownego nawiązania kontaktu z osobami odwiedzającymi witrynę. Wiedząc, jakie daje to możliwości, i że można być o krok przed konkurencją w Zoho PageSense wprowadzon...
Trzy lata temu został uruchomiony PageSense jako oprogramowanie do testów A / B i optymalizacji witryny internetowej. Na początku PageSense oferował tylko trzy funkcje: testy A / B, mapy termiczne i analizę ścieżek. W ciągu ostatnich dwóch lat pojawiło się sporo nowych funkcji i na...
Zespoły sprzedaży wiedzą, jak ważne są rozmowy telefoniczne, a trudności w skontaktowaniu się z potencjalnym klientem lub zlokalizowaniu informacji o kliencie mogą prowadzić do brak transakcji. A to strata pieniędzy. Dlatego CRM powinien umożliwiać szybkie wykonywanie połączeń, rejestrowa...
Jeśli codziennie wykonujesz mnóstwo lokalnych i międzynarodowych połączeń biznesowych - lub jesteś rozwijającym się startupem, który często zmienia biura, albo masz duży zespół i chcesz przypisać określone połączenia do określonych agentów za pomocą interaktywnej odpowiedzi głosowej (IV...
Każdy właściciel firmy powinien wiedzieć jak ważna jest obsługa klienta. Robienie interesów z niezadowolonymi odbiorcami jest niemożliwe -bo oni nie będą chcieli współpracować. Budując biznes bierzemy pod uwagę wiele czynników: ulepszanie produktu, marketing, sprzedaż, a często zapominamy o tym, co ...
Klienci uwielbiają personalizowane strony internetowe, a marki wykorzystują ten fakt poprzez marketing kontekstowy, aby tworzyć skuteczne strony i zwiększać w ten sposób lojalność odwiedzających. Sztuka dostosowywania strony internetowej w oparciu o preferencje odwiedzających nazywa się personalizac...
Przedstawiamy Wam największą dotychczasową premierę! Na 6-cio lecie Zoho Social - zupełnie nowa odświeżona platforma do zarządzania mediami społecznościowymi. Wiele nowych funkcji i integracji, które mają na celu podniesienie poziomu Twojej strategii marketingowej w mediach społeczności...
PageSense zostało uruchomione 3 lata temu, jako oprogramowanie do testów A / B i optymalizacji witryny internetowej, które oferuje tylko trzy funkcje: testy A / B, mapy termiczne i analizę ścieżek. Ostatnie lata to ogromny postęp jeśli chodzi o rozwój funkcji i narzędzi w ra...
(767)
(93)
(60)
(14)
(34)
(11)
(27)
(25)
(10)
(26)
(6)
(24)