Wielu przedsiębiorców nie docenia roli e-mail marketingu i nie korzysta z darmowych możliwości jakie daje jego skrzynka pocztowa. Tworzenie list, planowanie kampanii, tworzenie treści, częstotliwość i harmonogram, dostarczalność wiadomości e-mail, to wszystkie elementy, które odgrywają ważną r...
To jak obsługiwany jest klient, bezpośrednio wpływa na jego lojalność, wartość i spadek przychodów. Dlatego w miarę jak firma się rozwija, skalowanie obsługi jest ważne, aby zapewnić ten sam poziom wsparcia. A wiesz jak polepszyć obsługę klienta bez wydawania fortuny? Tutaj dowiesz s...
Powiedz jak wygląda Twój kalendarz? Czy umawiasz spotkania z klientami wpisując je w zeszyt? Pokreślone kartki, błędnie zanotowana godzina, przekreślone rezerwacje, bo klient przełożył wizytę, nieczytelnie wprowadzona informacja, bo Twój pracownik nie miał czasu? Jeśli już to przerobiłeś i potrzebuj...
Zoho CRM wspomaga zespół marketingu w prowadzeniu kampanii, kwalifikowaniu potencjalnych klientów i przekazywaniu ich do sprzedaży.Użyj CRM, aby zmobilizować zespoły marketingowe i sprzedażowe. Zdobywaj nowe namiary, przeprowadzaj ukierunkowane kampanie e-mail marke...
Natychmiastowe działania typu follow upNie cze... |
(762)
(92)
(49)
(14)
(32)
(10)
(25)
(24)
(10)
(25)
(6)
(24)