Szacuje się, że rynek oprogramowania jako usługi (SaaS), według Gartnera, wzrośnie do 104,7 miliardów USD w 2020 r., ponieważ firmy coraz częściej przechodzą z oprogramowań lokalnych na modele SaaS oparte na subskrypcji. Ponadto pandemia COVID-19 przyczyniła się do wykorzystywania coraz wi...
Według informacji jakie przekazał IBM, na całym świecie codziennie powstaje 2,5 tryliona bajtów danych. Jednak prawie 90% tych uporządkowanych danych nie podlega analizie. Określa się je jako ciemne dane, czyli bazy danych, które zbieramy ale nigdy nie wykorzystujemy. Tak samo dzieje ...

Wbudowane narzędzia analityczne to już nie jest kwestia luksusu dla firmy, a standard oferowany przez dostawców rozwiązań systemowych. Analityka ma kluczowe znaczenie dla firm, które mocno działają w oparciu o dane na wysoce konkurencyjnych rynkach. Zwłaszcza, że obecnie podmioty stoją przed po...
Kwestia codziennej produktywności i współpracy to ostatnio szeroko dyskutowany temat, zwłaszcza w momencie, kiedy wiele firm przechodzi na pracę zdalną. Ogromna ilość dostępnych na rynku narzędzi i wybór tych właściwych, to duże wyzwanie, gdyż jak się okazuje nie wszystkie aplikacje współpracują ze ...
W ramach ostatniej aktualizacji iOS 14 i iPadOS 14, Zoho wprowadziło nowe aktualizacje dla Doc Skanner. Poznaj nowy skaner dokumentów o całkowicie zmodyfikowanym wyglądzie. Dodatkowo większa liczba opcji stosowania filtrów i modyfikacji dokumentu przed zapisaniem, a także ulepszona funkcja auto...
Kryzys COVID-19 całkowicie wpłyną na system pracy i wymusił zmiany w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Faktem też jest, że wciąż wiele organizacji nie znalazło odpowiednich narzędzi i metod, aby wprowadzić równowagę między pracą w domu a pracą w biurze. Sytuacja jest wciąż dynamiczna, jednak...
W sektorze małych i średnich firm największą wartością są pracownicy. To dzięki ich kompetencjom i zaangażowaniu firma może się rozwijać. Jednak trzeba pamiętać o drugiej stronie medalu, ponieważ zdemotywowany pracownik może przyczynić się do kryzysu w Twojej organizacji. Dlatego małe firmy, t...

Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest HRIS i dlaczego potrzebujesz go w swojej organizacji, przeczytaj nasz kompletny przewodnik. Dowiesz się czym jest Zoho Poeple i jak usprawnić przepływy pracy oraz skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi.

Ile razy zdarzyło Ci się, że ktoś z Twojego teamu nie wywiązał się z zadania bo Twoja informacja do niego zaginęła po drodze? Nie otrzymałeś na czas właściwych danych lub raportów? A może ktoś firmie przejął ważnego maila i zapomniał go przesłać do właściwego działu? Jeśli znasz te sytuacje, to znac...
Z przyjemnością ogłaszamy wprowadzenie Bigin, nowego CRM, który został zaprojektowany na potrzeby małych i mikroprzedsiębiorstw. Bigin pojawia się w ważnym momencie, gdy firmy przechodzą nagłą, wymuszoną transformację cyfrową. Wszystko po to, aby zapewnić firmom ciągłość biznesową. Wierzym...
Zoho CRM edycja 2020 to mnóstwo przydatnych funkcji. Poniżej znajdziesz listę i opis najważniejszych, które pojawiły się w systemie CRM w bieżącym roku. Wszystko, czego potrzebujesz, aby usunąć wszelkie bariery i pozostać w kontakcie z klientami. Bo świetne relacje to podstawa sukcesu.
Kryzys wywołany Covid-19 zmienił styl pracy wielu firm na całym świecie. Nagle z dnia na dzień musieliśmy nauczyć się jak pracować zdalnie. Wydaje się, że wystarczy jedynie komputer z dostępem do Internetu, aby wszystko szło sprawnie. Jednak w czasach pandemii konkurencja też istnieje i każdy walczy...

* Obsługa połączeń 24x7 i czat na żywo | ** Wsparcie telefoniczne dostępne tylko w godzinach pracy | Uwaga: Porównanie wykonane na podstawie informacji dostępnych na stronie internetowej konkurenta i może nie obejmować żadnych późniejszych modyfikacji.
O historii Zoho w Polsce, o prowadzeniu firmy w chmurze i o tym czy informatycy mogą "dogadać się" ze sprzedawcami. Wywiad z szefem firmy i Certyfikowanym Konsultantem Zoho Mironem Mateckim poprowadził p. Maciej Gnyszka twórca Towarzystw Biznesowych w Polsce.
W pracy sprzedawcy istotna jest znajomość najlepszych sposobów kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aby bardziej zaangażować swoich klientów, stwórz zaawansowane i spersonalizowane treści, łącząc e-maile z kontekstowymi informac...

(770)
(93)
(60)
(15)
(34)
(11)
(27)
(25)
(10)
(26)
(6)
(24)