
Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest HRIS i dlaczego potrzebujesz go w swojej organizacji, przeczytaj nasz kompletny przewodnik. Dowiesz się czym jest Zoho Poeple i jak usprawnić przepływy pracy oraz skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi.

Ile razy zdarzyło Ci się, że ktoś z Twojego teamu nie wywiązał się z zadania bo Twoja informacja do niego zaginęła po drodze? Nie otrzymałeś na czas właściwych danych lub raportów? A może ktoś firmie przejął ważnego maila i zapomniał go przesłać do właściwego działu? Jeśli znasz te sytuacje, to znac...
Z przyjemnością ogłaszamy wprowadzenie Bigin, nowego CRM, który został zaprojektowany na potrzeby małych i mikroprzedsiębiorstw. Bigin pojawia się w ważnym momencie, gdy firmy przechodzą nagłą, wymuszoną transformację cyfrową. Wszystko po to, aby zapewnić firmom ciągłość biznesową. Wierzym...
Zoho CRM edycja 2020 to mnóstwo przydatnych funkcji. Poniżej znajdziesz listę i opis najważniejszych, które pojawiły się w systemie CRM w bieżącym roku. Wszystko, czego potrzebujesz, aby usunąć wszelkie bariery i pozostać w kontakcie z klientami. Bo świetne relacje to podstawa sukcesu.
Powiedz jak wygląda Twój kalendarz? Czy umawiasz spotkania z klientami wpisując je w zeszyt? Pokreślone kartki, błędnie zanotowana godzina, przekreślone rezerwacje, bo klient przełożył wizytę, nieczytelnie wprowadzona informacja, bo Twój pracownik nie miał czasu? Jeśli już to przerobiłeś i potrzebuj...
Kryzys wywołany Covid-19 zmienił styl pracy wielu firm na całym świecie. Nagle z dnia na dzień musieliśmy nauczyć się jak pracować zdalnie. Wydaje się, że wystarczy jedynie komputer z dostępem do Internetu, aby wszystko szło sprawnie. Jednak w czasach pandemii konkurencja też istnieje i każdy walczy...


HubSpot jest twórcą i sprzedawcą oprogramowania dla marketingu i sprzedaży przychodzącej. Została założona przez Briana Halligana i Dharmesh Shah w 2006 roku. Jej produkty i usługi mają na celu dostarczenie narzędzi do marketingu w mediach społecznościowych , zarządzania treścią , analityki internet...

* Obsługa połączeń 24x7 i czat na żywo | ** Wsparcie telefoniczne dostępne tylko w godzinach pracy | Uwaga: Porównanie wykonane na podstawie informacji dostępnych na stronie internetowej konkurenta i może nie obejmować żadnych późniejszych modyfikacji.

O historii Zoho w Polsce, o prowadzeniu firmy w chmurze i o tym czy informatycy mogą "dogadać się" ze sprzedawcami. Wywiad z szefem firmy i Certyfikowanym Konsultantem Zoho Mironem Mateckim poprowadził p. Maciej Gnyszka twórca Towarzystw Biznesowych w Polsce.
W pracy sprzedawcy istotna jest znajomość najlepszych sposobów kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aby bardziej zaangażować swoich klientów, stwórz zaawansowane i spersonalizowane treści, łącząc e-maile z kontekstowymi informac...
Zoho CRM wspomaga zespół marketingu w prowadzeniu kampanii, kwalifikowaniu potencjalnych klientów i przekazywaniu ich do sprzedaży.Użyj CRM, aby zmobilizować zespoły marketingowe i sprzedażowe. Zdobywaj nowe namiary, przeprowadzaj ukierunkowane kampanie e-mail marke...
Natychmiastowe działania typu follow upNie cze... |


(765)
(93)
(58)
(33)
(14)
(11)
(26)
(25)
(10)
(26)
(6)
(24)