
O historii Zoho w Polsce, o prowadzeniu firmy w chmurze i o tym czy informatycy mogą "dogadać się" ze sprzedawcami. Wywiad z szefem firmy i Certyfikowanym Konsultantem Zoho Mironem Mateckim poprowadził p. Maciej Gnyszka twórca Towarzystw Biznesowych w Polsce.
W pracy sprzedawcy istotna jest znajomość najlepszych sposobów kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aby bardziej zaangażować swoich klientów, stwórz zaawansowane i spersonalizowane treści, łącząc e-maile z kontekstowymi informac...
Zoho CRM wspomaga zespół marketingu w prowadzeniu kampanii, kwalifikowaniu potencjalnych klientów i przekazywaniu ich do sprzedaży.Użyj CRM, aby zmobilizować zespoły marketingowe i sprzedażowe. Zdobywaj nowe namiary, przeprowadzaj ukierunkowane kampanie e-mail marke...
Natychmiastowe działania typu follow upNie cze... |


W dzisiejszym świecie można znaleźć wysoko specjalizowane aplikacje spełniające mnóstwo wymagań. Każda z nich może działać naprawdę dobrze, ale aby mogły ze sobą współpracować, będą potrzebne integracje. Przez większość czasu integracje są zbyt skomplikowane, by można je było budować samodzielnie b...(770)
(93)
(60)
(15)
(34)
(11)
(27)
(25)
(10)
(26)
(6)
(24)