Aktualności

Aktualności

Porównanie Zoho CRM vs Salesforce

Salesforce.com, Inc. to amerykański chmurze producent oprogramowania z siedzibą w San Francisco , w Kalifornii . Chociaż większość przychodów pochodzi z usługi zarządzania relacjami z klientami (CRM), Salesforce sprzedaje również uzupełniający pakiet aplikacji korporacyjnych ukierunkowany na obsługę...
Hubert.kedz777
24-10-2019 15:59:06 - Komentarz(e)

O historii Zoho w Polsce, o prowadzeniu firmy w chmurze i o tym czy informatycy mogą "dogadać się" ze sprzedawcami. Wywiad z szefem firmy i Certyfikowanym Konsultantem Zoho Mironem Mateckim poprowadził p. Maciej Gnyszka twórca Towarzystw Biznesowych w Polsce.

Miron Matecki
21-06-2019 22:15:49 - Komentarz(e)
Nowa wersja CRM Zoho może połączyć ze sobą informacje z różnych działów firmy ale czy narzędzia sztucznej inteligencji będą dobrze odebrane przez Klientów oceniających CRM przez pryzmat funkcji i ceny ? Kolejna odsłona Zoho CRM Plus skupia się na dostarczeniu funkcji badających całe doświadczenie kl...
Miron Matecki
17-11-2018 22:03:17 - Komentarz(e)

Zwiększ wydajność zarządzając pocztą e-mail bezpośrednio w CRM

W pracy sprzedawcy istotna jest znajomość najlepszych sposobów kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aby bardziej zaangażować swoich klientów, stwórz zaawansowane i spersonalizowane treści, łącząc e-maile z kontekstowymi informac...

Miron Matecki
17-09-2018 19:49:28 - Komentarz(e)

Skoncentruj się na właściwych słowach kluczowych.

Zoho CRM łączy dane o sprzedaży z wydatkami na kampanie Google AdWords, dzięki czemu możesz zorientować się, które słowa kluczowe przyciągają najbardziej dochodowych klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z i...
Miron Matecki
25-04-2018 23:25:08 - Komentarz(e)

Szybciej rozpocznij swoje kampanie marketingowe.

Niezależnie od tego, czy wystawiasz się na targach, czy organizujesz konferencję dla klientów, będziesz chciał zaplanować szczegóły kampanii z wyprzedzeniem i zorganizować pracę swojego zespołu. Ustaw budżety, przypisz właścicieli do zadań i zmierz su...
Miron Matecki
25-04-2018 23:25:04 - Komentarz(e)

Automatyzacja marketingu

Zoho CRM wspomaga zespół marketingu w prowadzeniu kampanii, kwalifikowaniu potencjalnych klientów i przekazywaniu ich do sprzedaży.Użyj CRM, aby zmobilizować zespoły marketingowe i sprzedażowe. Zdobywaj nowe namiary, przeprowadzaj ukierunkowane kampanie e-mail marke...

Miron Matecki
25-04-2018 23:25:01 - Komentarz(e)

Porzuć stosy wizytówek i zacznij zapisywać kontakty bezpośrednio w telefonie i CRM

Zeskanuj wizytówkę lub kod QR, a odpowiednie pola zostaną automatycznie wypełnione, pozwalając zapisać je jako kontakt w telefonie lub jako namiar / kontakt w Zoho CRM.

Natychmiastowe działania typu follow up

Nie cze...
Miron Matecki
23-04-2018 15:43:19 - Komentarz(e)

Twórz formularze internetowe bez pisania kodu.

Rozpocznij kampanie marketingowe w mgnieniu oka. Korzystając z edytora formularzy internetowych, po prostu przeciągnij i upuść wymagane pola, aby zaprojektować formularz tak, jak chcesz.

 

Przesyłaj informacje o potencjalnych klientach bezpośredn...

Miron Matecki
20-04-2018 23:19:37 - Komentarz(e)

Twórz aplikacje bez granic.

Bezproblemowo przesyłaj i odbieraj informacje na swoje konto Zoho CRM lub do dowolnej aplikacji rozwijanej przez Twój zespół za pomocą Zoho CRM API. Wyodrębnij dane CRM w formacie JSON, w tym wszelkie błędy za pomocą prostych metod HTTP.

Oczekuj więcej z interfejsem API ...

Miron Matecki
20-04-2018 23:19:18 - Komentarz(e)
Wybór rozwiązania CRM stanowi wielkie wyzwanie dla każdej organizacji. Różnorodność proponowanych rozwiązań i złożoność tego szybko rozwijającego się rynku nie ułatwia firmom wyboru. Poniższy model oceny jest propozycją przejrzystego, możliwego do skontrolowania procesu, który pomoże liderom sprzeda...
Miron Matecki
17-04-2018 00:00:06 - Komentarz(e)

Automatyzuj i zwiększaj produktywność

Pracując w dziale sprzedaży i marketingu, trzeba pamiętać o planowanych do wykonania działaniach.Automatyzacja przepływu pracy Zoho CRM sprawi, że twoi pracownicy będą wykorzystywać czas bardziej produktywnie, gdyż system wykona za nich rutynowe zadania. Uwolnij ...
Miron Matecki
11-04-2018 20:31:00 - Komentarz(e)

Zmień odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów

Angażuj odwiedzających Twoją stronę za pomocą czatu i zwiększaj konwersję sprzedaży. Ten kanał komunikacji pozwala potencjalnym klientom zadawać pytania i uzyskać porady dotyczące produktów, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom.
Pomagaj od...
Miron Matecki
11-04-2018 18:02:01 - Komentarz(e)

Prostsza sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych w Zoho CRM

Zarządzaj wszystkimi rozmowami społecznościowymi w Google+, Facebooku i na Twitterze za pomocą Zoho CRM. Odpowiadaj w czasie rzeczywistym na posty od potencjalnych klientów. Przejdź od udostępniania treści i prowadzenia rozmów, d...
Miron Matecki
11-04-2018 16:52:00 - Komentarz(e)

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Dzwoń do swoich klientów bezpośrednio z CRM, czas, dane o połączeniu oraz nagrania  będą automatycznie zapisane. Poprzez integrację aplikacji do zarządzania połączeniami z Zoho CRM, Twój zespół może mieć historię wszystkich połączeń w CRM.

 

...
Miron Matecki
11-04-2018 16:34:31 - Komentarz(e)

Sygnały sprzedażowe w Zoho CRM

Połącz wszystkie swoje kanały komunikacji w sposób zorganizowany i dotrzyj do każdego potencjalnego klienta. Dzięki sygnałom sprzedażowym będziesz wiedział więcej na temat interakcji z klientami i usprawnisz komunikację. Zastanawiasz się jak klienci angażują się w Twoją...
Miron Matecki
11-04-2018 16:14:00 - Komentarz(e)

Wielokanałowość komunikacji

Łącz się w czasie rzeczywistym z potencjalnymi i pozyskanymi klientami przez wszystkie kanały komunikacji, od wiadomości e-mail do telefonu, czatu na żywo, a nawet mediów społecznościowych. Sygnały sprzedażowe powiadomią Cię, gdy osoba przegląda Twoją stronę www, czyta Two...
Miron Matecki
10-04-2018 18:33:33 - Komentarz(e)

Przedstawiamy Zia Voice. Pierwsza sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych

Pierwsza konwersująca sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych. Zia Voice pozwala rozmawiać z CRM poprzez głos lub czat. W jęzuku angielskim. Uzyskuj dostęp do informacji CRM, która jest aktualna, kontekstowa ...
Miron Matecki
11-03-2018 00:01:48 - Komentarz(e)

Webinar: ‌Śledzenie wydatków firmy z pakietem Zoho Expense

Zoho Expense - automatyzacja raportowania wydatków. Usprawnij zatwierdzanie wydatków i szybciej dokonuj zwrotów.
Piątek, 23 lutego, 10.00
Agenda spotkania: Jakie wyzwania wiążą się z zarządzaniem wydatkami w firmie? Zoho Expense w ramach e...
Miron Matecki
15-02-2018 22:10:24 - Komentarz(e)
W dzisiejszym świecie można znaleźć wysoko specjalizowane aplikacje spełniające mnóstwo wymagań. Każda z nich może działać naprawdę dobrze, ale aby mogły ze sobą współpracować, będą potrzebne integracje. Przez większość czasu integracje są zbyt skomplikowane, by można je było budować samodzielnie b...
Miron Matecki
05-02-2018 18:46:00 - Komentarz(e)
Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0