Jaka jest różnica między przeciętnym użytkownikiem a użytkownikiem zaangażowanym? Otóż, ci pierwsi kupią i odchodzą, a ci drudzy dokonują zakupu, wracają i są najlepszą reklamą Twoich usług lub produktów. Dla takich klientów warto się więcej postarać. Dlatego w tym poście omówim...
Testy A/B to standardowa metoda doboru odpowiedniej komunikacji w relacjach z klientami. Dzięki testom dobierasz takie działania, które przynoszą Twojej organizacji największe zyski. Obecnie wiele firm odkrywa możliwości jakie oferują testy i dlatego bardzo chętnie sięga po produkty rynku SaaS,...
Internet sprawił, że firmy ewoluowały ponieważ mogły trafić ze swoją ofertą nie tylko do lokalnych klientów. Jednak po wkroczeniu na rynek globalny pojawił się problem bariery językowej, która znacznie utrudnia rozwój. Aby zrobić jak największe wrażenie firmy muszą komunikować się w języ...
W tym poznasz sprawdzone techniki konwersji, które pomogą Ci przekształcać leady w klientów. Kilka najważniejszych elementów, aby usprawnić działanie lejków sprzedażowych. Powiemy Ci również, w jaki sposób oprogramowanie do angażowania klientów, takie jak SalesIQ od Zoho, może pomóc w tyc...
Prowadzenie działalności gospodarczej może być satysfakcjonujące i dawać ogromne możliwości rozwoju. Jednak w obecnym, mocno konkurencyjnym klimacie, nasz sukces zależy od tego czy zdołamy zdobyć uwagę i zainteresowanie Klientów. Nawet najlepsze produkty i usługi nie są w stanie przyciągnąć i utrzym...
(763)
(93)
(58)
(14)
(33)
(11)
(26)
(24)
(10)
(26)
(6)
(24)