Jaka jest różnica między przeciętnym użytkownikiem a użytkownikiem zaangażowanym? Otóż, ci pierwsi kupią i odchodzą, a ci drudzy dokonują zakupu, wracają i są najlepszą reklamą Twoich usług lub produktów. Dla takich klientów warto się więcej postarać. Dlatego w tym poście omówim...
Testy A/B to standardowa metoda doboru odpowiedniej komunikacji w relacjach z klientami. Dzięki testom dobierasz takie działania, które przynoszą Twojej organizacji największe zyski. Obecnie wiele firm odkrywa możliwości jakie oferują testy i dlatego bardzo chętnie sięga po produkty rynku SaaS,...
Internet sprawił, że firmy ewoluowały ponieważ mogły trafić ze swoją ofertą nie tylko do lokalnych klientów. Jednak po wkroczeniu na rynek globalny pojawił się problem bariery językowej, która znacznie utrudnia rozwój. Aby zrobić jak największe wrażenie firmy muszą komunikować się w języ...
W tym poznasz sprawdzone techniki konwersji, które pomogą Ci przekształcać leady w klientów. Kilka najważniejszych elementów, aby usprawnić działanie lejków sprzedażowych. Powiemy Ci również, w jaki sposób oprogramowanie do angażowania klientów, takie jak SalesIQ od Zoho, może pomóc w tyc...
Prowadzenie działalności gospodarczej może być satysfakcjonujące i dawać ogromne możliwości rozwoju. Jednak w obecnym, mocno konkurencyjnym klimacie, nasz sukces zależy od tego czy zdołamy zdobyć uwagę i zainteresowanie Klientów. Nawet najlepsze produkty i usługi nie są w stanie przyciągnąć i utrzym...
Największa aktualizacja Zoho One jest już dostępna: wszechstronny ujednolicony interfejs, ulepszone wyszukiwanie korporacyjne AI (sztuczna inteligencja) i BI (analityka biznesowa), usługi wielofunkcyjne, rozszerzony rynek, ulepszenia produktów i wiele więcej.
Skuteczna komunikacja polega na dostarczaniu właściwych informacji właściwym odbiorcom. Marketerzy i copywriterzy spędzają większość swojej pracy na szukaniu złotego środka w dotarciu do klientów. Ale zamiast szukać odpowiedzi w wielu miejscach, może prostu nie zapytać odbiorców, czego ocz...
Jak stworzyć najlepsze kampanie marketingowe? Na podstawie wywiadu z Brianem Minickiem, stworzyliśmy zbiór najważniejszych zasad, którymi warto się kierować w zarządzaniu listami mailowymi w kampaniach newsletterowych. Brian jest dyrektorem operacyjnym Zero Bounce- platformy do walidacji list emailo...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wyglądałby Twój idealny CRM? A może masz już pomysł na to, jak powinien wyglądać i działać ? Teraz masz możliwość jego samodzielnego zaprojektowania. Bo właśnie Zoho wprowadziło na rynek nową usługę w CRM, czyli Zoho Canvas. To bezkodow...
Zrozumienie potrzeb odwiedzających witrynę, nawiązanie z nimi kontaktu i zestawienie ich opinii może pomóc w ocenie jakości doświadczenia użytkownika na temat Twojej marki. Jednak samo zbieranie tych danych nie jest wystarczające. Pomyślna analiza kluczowych punktów kontaktu z klientami je...
Znasz taką sytuację kiedy odwiedzający wchodzi do Twojego sklepu internetowego, postanawia kupić Twój produkt, dodaje go do koszyka, a następnie go porzuca? Może akurat to właśnie Twój problem i szukasz przyczyny? Mogą nią być: wieloetapowa realizacja transakcji, nieelastyczne mechanizmy płatno...
Ostatni czas to wzmożony okres przekształcania całej działalności biznesowej w cyfrową. Światowa pandemia przyspieszyła tylko trend przenoszenia większości działań firmowych do świata Internetu. Główną formą współpracy i koordynacji stały się zdalne prezentacje. To najpopularniejszy obecnie for...
Prywatność - to słowo klucz na najbliższe lata w świecie technologii cyfrowych. Światowy krajobraz regulacyjny prawdopodobnie stanie się jeszcze bardziej rygorystyczny w najbliższym czasie, jeśli chodzi o prywatność danych klientów. W czerwcu Apple zorganizowało Światową Konferencję Programistów (WW...
Jednym z powodów, który wpływa na organizacyjny chaos w firmie to nieaktualne dane. Mieszanka nieważnych, zduplikowanych lub złych danych to dla Ciebie dodatkowe koszty. Tak! Roczny dochód firmy nie jest jedyną rzeczą, która marnuje się z powodu złych danych. Mogą one również spra...
Każda strategia marketingowa jest skuteczna tylko wtedy, gdy przekaz dociera do właściwych odbiorców we właściwym czasie. Oznacza to wysyłanie wyselekcjonowanych treści do twoich odbiorców, z których każdy znajduje się na różnym etapie cyklu sprzedaży.
Wiesz jak to zrobić przy ograniczonych zaso...
Zoho Bigin skończył w maju pierwszy rok. Wiele małych firm zaufało nowemu narzędziu od Zoho, zmuszając tym samym twórców do jeszcze cięższej pracy nad stworzeniem najbardziej przyjaznego dla kieszeni rozwiązania CRM dla każdego, kto marzy o założeniu firmy. Efektem tych wytęż...
Termin zaangażowanie klienta to niezwykle modne i pożądane hasło w dzisiejszym biznesie. Nic dziwnego bo uchwycenie uwagi i zainteresowanie klienta to klucz do zbudowania relacji i otwarcie drogi do sprzedaży. Zaangażowanie klienta polega na aktywnej interakcji z odbiorcami za p...